Jouw ervaring heeft alles te maken met die GHB binge en helemaal niks met phenibut. Je hebt wekenlang lopen bingen met GHB, daarna volop lopen zuipen om de afkick wat uit te stellen, en daarna 500mg phenibut genomen als een soort pleister op een gapende wond.
Wat een reply, zeg. Lekker toontje
![:wink:]()
Ik deel alleen mijn ervaring, omdat er ook al zo ongeloofwaardig op TS werd gereageerd.
Zulke bijwerkingen die wij vernoemem hier zijn trouwens gewoon bekend.
Ik herinner me inmiddels het hele verhaal ook weer. Dit was mijn tweede keer afkicken en heb dat op die manier gedaan, omdat ik aan andere middelen niet kon komen. Ik heb
deze post toen gevonden en dacht laat ik dat ook maar eens proberen.
Een paar dagen vóór die 500mg heb ik 2500mg in één keer genomen, met hetzelfde doel, maar het voelde toen al niet prettig en kon er toen ook niet van slapen en ben die keer op een gegeven moment ook weer over gegaan op de g. Ik wilde niet teveel pheni achter elkaar gebruiken dus daarom die laatste keer maar 500mg gebruikt en ook die alcohol erbij.
Ik ben inmiddels al een keer of 6 door de ontwenning heen gegaan en heb wel langere periodes aan de g gezeten, daarvoor en daarna, en dit wat ik had met phenibut is me nooit eerder of weer gebeurd. De ellende begon echt zo'n twee uur na inname en heeft de hele dag geduurd. Ik weet zeker dat ik zonder phenibut er beter aan was geweest.
O, ja... Met alcohol stel je de afkick niet uit... Zeg ook duidelijk in mijn post dat ik dat alleen deed om te kunnen slapen.
Ik was bijna vergeten waarom ik niet meer actief ben hier
![:)]()