Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Na vaak te hebben gelezen hier op de website, heb ik Phenibut besteld om na mijn ghb te gebruiken. Ik gebruik wel vaker ghb zo een 250ml tot 500ml per keer en gebruik diazepam om te stoppen. Zonder problemen al 10 jaar! Nu las ik dat Phenibut erg goed zou werken en heb ik het geprobeerd. Ik was een 3 dagen aan de ghb en ben toen gestopt en heb 3.5 gram Phenibut genomen. Klaar wakker werd ik er van en ook helemaal naar werd ik er van. Schokken door mijn lichaam en ik heb 12 uur lang een soort van lopen spacen op die troep. Toen kon ik na 2 oxazepam eindelijk slapen. Het is raar spul en zeker geen aanrader! Omdat ik het via deze website heb wou ik dat even laten weten. Diazepam is prima en heerlijk na een paar dagen gebruik dit was verschikkelijk en lijkt ook totaal niet op ghb maar is een heel ander ding en totaal niet fijn. Dus wees gewaarschuwd, veel mooie verhalen lees ik de laatste tijd maar het omgekeerde is waar."
"Ganggang💯 zei: Phenibut lijkt wat op diazepam of oxazepam maar is niet hetzelfde. Klik om te vergroten... Die hebben niks met elkaar te maken! Dat is Gabba A en Gabba B heb je er wel verstand van? Spyro zei: Heb je wel gewacht tot de G was uitgewerkt? Klik om te vergroten... Tuurlijk een anderhalf uur na mijn laatste dosis GHB genomen. Ik heb pas na 12 uur lang die oxa genomen, dus gewacht tot het voorbij was. Blyatman zei: Sorry maar met 2 Capsules slaap ik al als een dinosaurus, dus je hebt minimaal 6/7 capsules genomen? Dat is behoorlijk veel namelijk, zeker in combinatie met pammetjes en die hoeveelheid Ghb, persoonlijk denk ik niet dat het aan de Pheni ligt.. Klik om te vergroten... Ik heb gelezen overal hier dat 3 a 3.5 gram pas goed werkzaam is. Een vriend had 2 gram genomen en voelde niks. Zoals ik had beschreven had ik niet gecombineerd. Begrijp alleen niet waarom mensen dit nemen na de ghb. Diazepam is gewoon heerlijk na een bing om daarna nog phenibut te nemen kom je in een zelfde soort space terecht. Alleen mist Phenibut iets wat ghb wel heeft en dat goede gevoel van ghb mist!"
"Spyro zei: Om je even uit je droom te helpen. Phenibut is niet uitgewerkt na 12 uur. Als je een G binge hebt gehad is het ook niet de bedoeling dat je wat van de Phenibut voelt. Je neemt het om geen afkick te krijgen, niet om te spacen. Sorry, maar je hebt dit middel gewoon niet oké gebruikt. Klik om te vergroten... Hoe moet ik het gebruiken na 3 dagen ghb? Tips zijn welkom."
"Duurt nu wel even voor dat ik weer aan de ghb ga. Maar dan neem ik de volgende keer 2 gram en ga ik kijken hoe dat is. Anders blijf ik bij de Diazepam. Ik heb namelijk 60x 500mg besteld dus heb een hele zak liggen."
"Spyro zei: Ja precies. Hopelijk werkt dat beter voor je! Klik om te vergroten... Wel 12 uur lang een nachtmerry gehad. Heb je dat ook wel eens? Kon niet slapen voelde me naar en half wakker en half slapen. Was de meest vervelende stop ooit. En ik gebruik al heel lang. Liever een fles vodka erbij dan hoe het nu ging."
"Ganggang💯 zei: Ik bedoelde dat phenibut een beetje op een benzodiazepine lijkt qua effect. Niet dat dia en oxa hetzelfde zijn. Vooralsnog ben jij degene die 3,5 gram phenibut neemt na 0,5 liter GHB omdat 'je hebt gelezen dat men dit wel eens doet' dus ik vraag me af of jij er verstand van hebt. Klik om te vergroten... Ik had 3 dagen gebruik zoals je las dus geen halve liter. Ik vertelde gewoon over mijn gebruik. Een benzo, Phenibut en ghb zijn totaal verschillende dingen. Ik heb mij duidelijk ingelezen en het een keertje geprobeerd. Gebruik jij ze alle 3 dan?"
"Jmths zei: Er zijn ook mensen die Baclofen gebruiken om GHB ontwenning tegen te gaan omdat Diazepam onvoldoende doet. Maar wel fijn dat het voor jou zo goed werkt. Klik om te vergroten... Dat gebruik ik ook wel eens, maar diazepam is genoeg voor mij. Jmths zei: Hoeveel milliliter GHB had je genomen die dagen, het maakt nogal verschil of je 250ml of 500ml GHB in die tijd hebt weg gewerkt. Klik om te vergroten... Dit keer 200ml dat doe ik wel vaker. Jmths zei: Dat wordt natuurlijk niet door de Phenibut zelf veroorzaakt en klinken als typische symptomen van GHB ontwenning. Ik krijg hierdoor eerder de indruk dat de Phenibut te weinig voor je deed. Hoe hoog doseer je de Diazepam normaal gesproken na GHB gebruik? Klik om te vergroten... Ik gebruik het al 10 jaar! Dit soort dingen heb ik nooit. Het was echt die Phenibut. Ik weet wel waar ik het over heb. Ik kan ook gewoon stoppen na 250ml zonder iets. Dus dat doe ik wel af en toe. niet echt fijn maar ik heb niet zo een zware afkick van dat. Na een halve liter heb ik wel benzo's nodig. Jmths zei: Phenibut doet er zo'n 3 uur over voordat je het überhaupt begint te merken vaak en toch wel 5 uur voordat het een beetje op gang is gekomen. Ik persoonlijk had eerder mijn laatste GHB dosering tegelijkertijd met mijn eerste Phenibut dosering genomen. Wellicht niet zo raar ook dat je initieel heftige ontwenning ervaart. Heb je Phenibut wel eens ervaren zonder dat er sprake was van GHB ontwenning? Zo niet is het misschien ook niet zo raar dat je bepaalde associaties aan Phenibut koppelt. Klik om te vergroten... Ik nam het een anderhalf uur later en het nam het gewoon over dus daar was niks aan de hand. Die schokken waren zo een 8 uur later. Zoals ik al zei ik gebruik al heel lang dit was gewoon anders en dit was niet iets wat ik al kende. Na een halve liter kan ik wel wat nare afkickverschijnselen voelen maar niet echt heftig. Na 200ml al zeker niet. Jmths zei: Waarom denk je dat Phenibut een heel ander ding is dan GHB? Klik om te vergroten... Het heeft te maken met de Glutamine en de Gaba B dat het zelfde is. Maar aan de andere kant heeft het weer een andere werking op de Dopamine en werkt het veel langer als ghb en is er daadwerkelijk wel een verschil tussen deze 2 en mis ik ook een gevoel dat ik met ghb heb. Mijn reactie komt ook op iemand die gaat vekondigen dat een Diazepam lijkt op Ghb waarop ik mij dan afvraag of diegene wel uberhaud verstand heeft van deze dingen aangezien ik wel vaker op dit forum lees dat mensen met adviezen komen terwijl ze geen ervaringen hebben met het gebruik. Daar heb je natuurlijk niks aan, vandaaar mijn reactie."