#1
Wat TS zegt kan zeker wel. Ik heb dat zelf ook precies zo ervaren na een positieve ervaring met phenibut. Niet kunnen slapen... Check. Daarna een soort epileptische aanval... Check. Een paniekaanval van twintig uur... Yes.
Ik nam maar 500mg, 1 capsule, en nam de phenibut zo'n 30 uur nadat ik cold turkey gestopt was na een paar weken g bingen. Daartussen in heb ik wel veel alcohol gedronken om te kunnen "slapen", dus ik dacht dat het daaraan lag. Er zaten wel best wat uren tussen de alcohol en de phenibut, maar was natuurlijk niet heel verstandig.
De nasleep van de alcohol zal bij mij nog zeker wel een rol hebben kunnen spelen, maar gek om te lezen dat jij hetzelfde mee hebt gemaakt op juist een vrij hoge dosis phenibut. Ik vind het echt troep en heb het na die ervaring ook allemaal meteen weggegooid. Diezelfde avond kreeg ik baclofen en daar viel ik dan wel van in slaap.
Diazepam en phenibut hebben beiden een verdovend effect, maar ik vind het behoorlijk verschillen. Diazepam vlakt emoties af en de dag erna gaat alles heel moeizaam, maar als je gaat slapen met phenibut op heb je de dag erna een hele goede dag :P Dat zijn mijn ervaringen ermee in ieder geval. In het geval van phenibut, die ene positieve ervaring dan. En veel mensen nemen phenibut ook om die reden: goed kunnen doorslapen en een lekker dagje erachter aan. Maar het kan ook anders verlopen dus...
Ik nam maar 500mg, 1 capsule, en nam de phenibut zo'n 30 uur nadat ik cold turkey gestopt was na een paar weken g bingen. Daartussen in heb ik wel veel alcohol gedronken om te kunnen "slapen", dus ik dacht dat het daaraan lag. Er zaten wel best wat uren tussen de alcohol en de phenibut, maar was natuurlijk niet heel verstandig.
De nasleep van de alcohol zal bij mij nog zeker wel een rol hebben kunnen spelen, maar gek om te lezen dat jij hetzelfde mee hebt gemaakt op juist een vrij hoge dosis phenibut. Ik vind het echt troep en heb het na die ervaring ook allemaal meteen weggegooid. Diezelfde avond kreeg ik baclofen en daar viel ik dan wel van in slaap.
Diazepam en phenibut hebben beiden een verdovend effect, maar ik vind het behoorlijk verschillen. Diazepam vlakt emoties af en de dag erna gaat alles heel moeizaam, maar als je gaat slapen met phenibut op heb je de dag erna een hele goede dag :P Dat zijn mijn ervaringen ermee in ieder geval. In het geval van phenibut, die ene positieve ervaring dan. En veel mensen nemen phenibut ook om die reden: goed kunnen doorslapen en een lekker dagje erachter aan. Maar het kan ook anders verlopen dus...