#1
als ze veel in gelezen heeft en weet wat er te wachten staat en jullie het gewoon gezellig hebben zou het lijk me wel goed gaan , maar je weet het nooit
Helder en begrijpelijk. Ik heb inmiddels ook veel informatie die ik zelf heb gelezen, o.a. hier, Reddit, PsychonautWiki, TripSit.me aan haar doorgestuurd.Ik heb nee gekozen, maar bij nader inzien vind ik eigenlijk dat je haar alle informatie moet geven en dan zelf tot een besluit laten komen.
Dank voor de snelle reactie.Hier ook iemand met geregeld paniekaanvallen. Nu is het natuurlijk voor iedereen anders en altijd een gokje of het wel of niet kan maar uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat psychedelische middelen bij mij geen trigger zijn voor een paniekaanval.
Zelf vind ik het wel altijd een fijne gedachte om Etizolam te hebben liggen voor noodgevallen, dus dat is zeker een aanrader.
Een nieuwe drug uitproberen is altijd spannend natuurlijk.
Zou ik niet doen. Zou zonde zijn als het wel je trip gaan beïnvloeden.Dank voor de snelle reactie.
De bedoeling is dat we in een groepje gaan trippen (iedereen kent elkaar al best lang), waarvan een vriend en ik verreweg de meeste ervaring hebben. Ik zit dan ook te denken om op de dag zelf de 'groentjes' nog even voor te bereiden op wat komen gaat... Ik zal dus, ondanks dat ik mee doe, een lichte rol van tripsitter verzorgen.
Sowieso zorg ik ervoor dat er tenminste 1 pellet etizolam p.p. is, mocht iemand een vervelende tijd krijgen...
Weet je ook of 'preloaden' met etiz zinvol is of zal dat de trip op voorhand al erg 'dempen'?
Weet je ook of 'preloaden' met etiz zinvol is of zal dat de trip op voorhand al erg 'dempen'?
Yes, da's ook mijn mening. 4-ho-met vind ik eigenlijk in de meeste gevallen het betere middel om kennis te maken met psychedelica. Op voorwaarde dat je laag genoeg doseert! Naar mijn ervaring laat 4-ho-met vanaf doseringen v. ongeveer 35mg toch een ander, duidelijker psilo gerelateerd gelaat zien. Psilo zou ik sowieso afraden voor een onervaren tripper met (sporadische) hinder van angst.Mijn inziens is 4-HO-MET een redelijk vriendelijk, makkelijk en vergevingsgezind psychedelica, wat betreft effecten en headspace. Maar het blijft natuurlijk psychedelica...
Eerste wat je tegen komt op dr. Google is dat quetiapine een rasechte tripkiller zou zijn..Ze vertelde mij dat ze quetiapine op recept krijgt. Kan iemand mij vertellen in hoeverre dit middel en 4-ho-met (of psychedelica in het algemeen) samen gaan? Kan dat, is het veilig of heeft het een averechts effect?
Ik ben geen arts maar wat ik zo snel kon vinden online is quetiapine een anti-psychoticum. Volgens mij werkt dat trip-remmend en ben je dan dus twee middelen aan het gebruiken die elkaar tegenwerken. Als ze structureel een anti-psychoticum voorgeschreven krijgt vraag ik me wel echt af of trippen verstandig is. Ik zou het op zijn minst even met de behandelend arts bespreken.Ze vertelde mij dat ze quetiapine op recept krijgt. Kan iemand mij vertellen in hoeverre dit middel en 4-ho-met (of psychedelica in het algemeen) samen gaan? Kan dat, is het veilig of heeft het een averechts effect?
Het stofje moet zeker niet worden onderschat. Een vriend had op 30-35mg (i.c.m. wiet en lachgas) last van time distortion, thought loops, spraakonderdrukking en zelfs wat dysforie; hij heeft ook al wel wat ervaring met psychedelica (o.a. 2c-b, DOC), maar dit was de eerste keer dat hij 'down the rabbit hole' ging en werd daardoor iets overvallen 😅.Persoonlijk, ik dacht licht over dit stofje. Nam er wat van en ging echt harder dan ik verwacht had waardoor ik een pittige trip had met angst. Once you go down, good luck! Terwijl ik al aardig wat trips achter de rug had met oa dmt en psilo.
Het stofje moet zeker niet worden onderschat. Een vriend had op 30-35mg (i.c.m. wiet en lachgas) last van time distortion, thought loops, spraakonderdrukking en zelfs wat dysforie; hij heeft ook al wel wat ervaring met psychedelica (o.a. 2c-b, DOC), maar dit was de eerste keer dat hij 'down the rabbit hole' ging en werd daardoor iets overvallen 😅.
Mijn eerste keer 4-ho-met (1 pellet a 20-25mg) werd ik toch ook enigszins overvallen door de effecten en merkte ik dat dit stofje toch wel erg op truffels lijkt; het komt in golven en gepaard met wat verwarring 🤪
Over welke dosering heb jij het hierboven, dat het voor jou ook wat spannend werd?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."