#1
21 mg had ik afgewogenHet stofje moet zeker niet worden onderschat. Een vriend had op 30-35mg (i.c.m. wiet en lachgas) last van time distortion, thought loops, spraakonderdrukking en zelfs wat dysforie; hij heeft ook al wel wat ervaring met psychedelica (o.a. 2c-b, DOC), maar dit was de eerste keer dat hij 'down the rabbit hole' ging en werd daardoor iets overvallen 😅.
Mijn eerste keer 4-ho-met (1 pellet a 20-25mg) werd ik toch ook enigszins overvallen door de effecten en merkte ik dat dit stofje toch wel erg op truffels lijkt; het komt in golven en gepaard met wat verwarring 🤪
Over welke dosering heb jij het hierboven, dat het voor jou ook wat spannend werd?