Eventjes over inlezen, dankje!5-meo-mipt misschien.
Salvia.Ja maar wil toch echt de mdma visuals. Niet gewoon audio/visueel maar dus echt shit zien dat er niet is.
Toch niet gaan nachecken de volgende dag? 😅De enige combo waar ik ooit levensechte hallucinaties op heb gezien was Mescaline met wiet.
Ik had 600mg Mescaline-Hcl genomen en op de piek daarvan wiet gerookt.
Ik zag toen in de bomen een levensechte boomhut, ik kon er van alle hoeken naar kijken en als ik mijn ogen dicht deed en weer open was de boomhut er nog steeds.
En nee, er was in de realiteit echt geen boomhut daar. 😅
Uiteraard nog een keer gekeken de volgende dag.Toch niet gaan nachecken de volgende dag? 😅
Ik kon ook altijd zo in de bladeren van bomen allerlij vormen zien. Dit ging dan van draken tot demonen enzovoort, ik kon dit ook gewoon sturen in wat ik wou zien. Echt een heel creatieve en uitzonderlijke ervaring.
En anders "slaaptekort" 😄Ik vroeg dus ook niet om een psychedelica. Maar een research chemical die de hallucinaties kan immiteren van mda (stof van mdma die voor dz hallucinaties zorgt)
Wait wut.Ja precies, gewoon onbeschrijfbaar. Zit je 2 uur lang tegen iemand te praten, komen je ouders binnen en vragen aan je tegen wie je bezig bent. Like wtf.
Ik nam rond de 10 tot 12 pillen 200mg+ op een tijdsspan van 6 tot 8 uur. Zeer onverstandig, zou het ook niet meer doen. Resultaat is dus dat MDMA me gewoon moe maakt en ik er letterlijk van ga slapen.![]()
Haha lekker.Uiteraard nog een keer gekeken de volgende dag.
En het was overigens een bijzonder grote boomhut die eigenlijk ook niet kan bestaan in zulke bomen.
Met Mescaline alleen is het kijken naar de taken en bladeren van bomen ook al iets bijzonders, je begrijpt in 1 keer waarom de boom zo groeit.
De wiet maakte het overigens pas hallucinerend, wiet op Mescaline is voor mij bizar sterk.
Been there, werkte niet. Deed wss iets verkeerd.Salvia.
No thanks, na 3 dagen geen pep meer te doen ben ik blij dak daar vanaf ben.En anders "slaaptekort" 😄
Yess.. jong en onbezonnen. Laat ik erwel bijzeggen dat van de 3 maanden regel geen gebruik werd gemaakt en 3x in de week gebruiken geen uitzondering was dit gedurende een perjode van een jaar. Ik merk gewoon aan mezelf dat dit me hersenschade heeft toegebracht.Wait wut.
2,4 GRAM mdma op 8u?
Vond dit de ideale drug om af te kicken vroeger, klein lijntje en had de hele week geen 'craving' meer in andere middelen.Ketamine kan ook rare dingen met je doen.
In combinatie met of gewoon alleen 4-HO-MET? Ik ben een iets ervaren tripper, 4 tot 5 keer dragon dynamite truffels al gedaan. Weet de trip altijd wel te appricieren en te sturen.Misschien gewoon een dag of 3-4 wakker blijven, dan ga je vanzelf hele rare dingen zien die je met MDMA ook ziet.
Ik denk dat 4-HO-MET inderdaad een goede optie is met de euforie en de visuals als ik de tripreports lees.
Sowieso. Salvia is 1 van de meest extreme nochtans.Haha lekker.
Been there, werkte niet. Deed wss iets verkeerd.
Het lijkt wel het meest op mdma hallucinaties imo.No thanks, na 3 dagen geen pep meer te doen ben ik blij dak daar vanaf ben.
Als het dat maar is. Er zijn mensen die dergelijke niet overleven.Yess.. jong en onbezonnen. Laat ik erwel bijzeggen dat van de 3 maanden regel geen gebruik werd gemaakt en 3x in de week gebruiken geen uitzondering was dit gedurende een perjode van een jaar. Ik merk gewoon aan mezelf dat dit me hersenschade heeft toegebracht.
Ach ja. Het was idd vaak op het randje. We leven maar ene keer denk ik dan en heb er nog altijd geen spijt van! Het heeft momenten opgeleverd waarvan ik als ik bejaard ben nog van kan genieten.Sowieso. Salvia is 1 van de meest extreme nochtans.
Het lijkt wel het meest op mdma hallucinaties imo.
Als het dat maar is. Er zijn mensen die dergelijke niet overleven.
In combinatie met of gewoon alleen 4-HO-MET? Ik ben een iets ervaren tripper, 4 tot 5 keer dragon dynamite truffels al gedaan. Weet de trip altijd wel te appricieren en te sturen.
Sowieso. Salvia is 1 van de meest extreme nochtans.
Tegen mijn vrienden vertel ik altijd over datura en aanverwante planten:als je zulke hallucinaties wil hebben moet je tog overstappen naar een zeer gevaarlijke trip plant hehe![]()
Dat is echt een absurde hoeveelheid! Ik heb nooit gehallucineerd van MDMA, zo te lezen moet ik daarvoor het tiendubbele gaan slikkenJa precies, gewoon onbeschrijfbaar. Zit je 2 uur lang tegen iemand te praten, komen je ouders binnen en vragen aan je tegen wie je bezig bent. Like wtf.
Ik nam rond de 10 tot 12 pillen 200mg+ op een tijdsspan van 6 tot 8 uur. Zeer onverstandig, zou het ook niet meer doen. Resultaat is dus dat MDMA me gewoon moe maakt en ik er letterlijk van ga slapen.![]()
Na wat ervaringen te lezen zijn dit toch meer lsd achtige visuals?4-HO-MET
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."