#1
Dank je wel voor je reactie. Ik zal tijdens de verhuizing dan maar zoveel mogelijk mezelf ontzien en de mannen het zware werk laten doen 😉
Ik heb je topic verplaatst want hij stond in het gedeelte waar andere leden niet kunnen reagerenBeste lezers,
Ik heb een vraag, ik ga verhuizen maar door mijn burn-out en daarbij behorende vermoeidheid zou ik graag tijdens en vlak vóór de verhuizing een op speed gelijkende RC gebruiken. Heb Ritalin in huis maar dat is toch wat te licht.
Hebben jullie een tip?
Het gaat om kortdurend gebruik maar moet wel ff een flinke boost energie geven....
Ik ben nieuw in RC land....heb wel inmiddels 2-FA, 3-FA en 4-FMA in huis maar nog niet gebruikt.
Zit ik daarmee in de goede richting? Welke zou het beste zijn? Is er een andere RC beter geschikt?
Ik hoor graag tips, dank alvast!
Hartelijke groet,
Pechvogel
4f-mph werkt bij mij maar een uurtje ongeveer en Ritalin 3 uur... zou dit zeker niet potenter noemen ..Goh als je burnout hebt, wat letterlijk wil zeggen dat je lichamelijk en geestelijk volledig uitgeput bent, hierop zou ik eigenlijk ook afraden om amfetamine rc's te gaan gebruiken, je gaat je achteraf nog meer uitgeput voelen en misschien ongewild, snakken nr de rush. Ik zou het in jouw geval hoogstens op pure cafeïne houden of 4f-mph, deze laatste is een rilatine rc, maar duidelijk potenter.
4f-mph werkt bij mij maar een uurtje ongeveer en Ritalin 3 uur... zou dit zeker niet potenter noemen ..
Mijn ervaring is juist totaal anders, rilatine is hoogstens wat betere concentratie/focus, rush is verwaarloosbaar, terwijl ik bij 4f-mph 4-5u zoet ben, met een amfetamine randje errond, praatgraag nzo, mis ik bij relatine volledig. Heb relatine op recept, mr gebruik eigenlijk liever 4f-mph.4f-mph werkt bij mij maar een uurtje ongeveer en Ritalin 3 uur... zou dit zeker niet potenter noemen ..
Voor mij ook, echt heel lang. Al moet ik zeggen dat het effect echt minimaal is op mij... Het voelt voor mij echt meer als een soort koffievervanger.Voor mij werkt 4F-MPH duidelijk langer. Ik vind het wel fysiek net wat minder agressief aanvoelen.
Succes ermee, en fijn weekend!Zoals ik het begrijp kan ik beter gaan delegeren ipv zelf hard meewerken. Dat gaat vast lukken, ik zal daarom beter geen stims gebruiken. Dank voor jullie uitgebreide advies.
En ach, uiteindelijk komt alles ook weer goed!
fijn weekend allemaal!
Dat gaat zeker lukken, dank je wel en jij ook een fijn weekend gewenst!Succes ermee, en fijn weekend!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."