#1
Hoe zit het trouwens met 4HO-MET en bijdosering tijdens de trip?
Schaamteloos mijn eigen post opgraven:Hoe zit het trouwens met 4HO-MET en bijdosering tijdens de trip?
Hoop dat je er wat aan hebt!We hebben het laatst geprobeerd en voor het geval dat anderen hier ook in geïnteresseerd zijn, dit zijn onze bevindingen.
We begonnen met 20mg.
- Na 45 minuten bijnemen (10mg) verhoogt je piek nog. Ook verlengt het de trip van 3 naar ongeveer 5 uur.
- Na een uur bijnemen (na je eerste dosis) verlengt je trip alleen maar, van 3 naar ongeveer 5,5 uur.
- Na anderhalf uur of langer na je eerste dosis is minder. Dan is je eerste piek zo goed als voorbij en dan begint ineens een veel mildere tweede piek. De totale trip werd wel 7+ uur, maar dus met een tussenpauze.
- Tripbuddy heeft twee keer bijgenomen (20 + 12,5 + 12,5). Steeds met ongeveer een uur ertussen. Hierdoor hield de piek bijzonder lang aan en zelfs na bijna 8 uur had hij nog visuals.
Lang verhaal kort: als je de piek wilt verhogen maar niet te veel wilt nemen in 1x (om de comeup mild te houden), neem na ongeveer 45 min je booster dose in. Als je vooral wilt verlengen, laat er dan iets langer tussen maar niet langer dan anderhalf uur want dan ben je tussendoor even bijna nuchter.
Klopt als een bus. Weinigen weten dat.Dit lijkt me toch heel sterk. Net als @Eik geen expert, maar 3-MMC werkt (naast als serotonine-releaser) hoofdzakelijk gewoon als dopamine-releaser net als pep, dus kan je verwachten dat er aardige kruistolerantie is lijkt me.
Ja, je krijgt van veel speed gebruiken eenzelfde soort tolerantie als van 3-MMC. Dus dat kan elkaar beïnvloeden. Alleen heeft de pepkater ook invloed op je humeur. Je kunt bijvoorbeeld wat rusteloos worden, impulsief, vergeetachtig of geïrriteerd. Dat is niet de meest handige mindset voor een tripmiddel. Ik zou dus sowieso even wachten tot je pepkater goed en wel verdwenen is, wat zomaar 5 dagen of meer kan duren.Heb onlangs veel pep gebruikt en tolerance opgebouwd. Heeft dit enig invloed op 3mmc? En zoja dan ben ik van plan 4-HO-MET te doen. Is dat effect enigszins beinvloed door pep abuse?
Dus ik zou nog even wachten met de 4-HO-MET.Ik zit momenteel in de pepkater fase, 48 uur na gebruik op het moment dat ik vak plan ben een van deze rc's te testen.
Ja zeker, dankjewel!Schaamteloos mijn eigen post opgraven:
Hoop dat je er wat aan hebt!
Eenmaal je wat experimenteerd is het makkelijk om ze te onderscheiden.Ja zeker, dankjewel!
@Neo-Shulginist ben ik ondertussen ook van plan.
@Snuffelaar verwarrend die duizende stoffen allemaal.![]()
Thanks.Eenmaal je wat experimenteerd is het makkelijk om ze te onderscheiden.
Hier vind je ook heel veel info:
Bedankt voor je bericht! 4 HO MET lijkt me ook niet echt iets voor de komende 2 weken ook te pakken nee. Maar over 3mmc, ik had me laten vertellen dat dit op andere stoffen dan speed inwerkt, en je speed gebruik dus weinig of geen effect zou mogen hebben. Ik ben sowieso van plan mijzelf even rust te gunnen. Aangezien de laatste dagen cardiotechnisch niet zo fraai waren.Hoi @Nose Candy ,
Ik ben geen expert op het gebied van 3MMC maar ik kan me voorstellen dat een amfetamine tolerantie invloed heeft op wat je merkt van de 3mmc. Ik zou wel even uitkijken dat je niet in de "pepkate fase" een 4-HO-MET trip gaat doen. 4-HO-MET mag dan wel bekend staan als een redelijke 'vriendelijk' psychedelicum... het blijft toch trippen. En daarvoor is een goede mindset echt cruciaal. Psychedelica nemen terwijl je al niet zo lekker in je vel zit is een goed recept voor een matige tot slechte ervaring.
Misschien kun je even een kleine drugspauze inlassen en daarna eens voorzichtig wat 3-MMC of 4-HO-MET proberen?
Ah ik meende ergens gelezen te hebben dat er een kruistolerantie was met andere dopamine gerichte stofjes... Maar zoals ik al aangaf ben ik geen 3-MMC expertMaar over 3mmc, ik had me laten vertellen dat dit op andere stoffen dan speed inwerkt, en je speed gebruik dus weinig of geen effect zou mogen hebben.
Mooi eufemisme... misschien kan ik die ook eens gebruiken op het werk als ik een xtc-kater hebangezien de laatste dagen cardiotechnisch niet zo fraai waren.
Vangt 'deels' de pep kater op is dan weer wel interresant. Maar ik ga ervan uit dat de kater na dat 1000x erger is? Beetje vergelijkbaar met die van xtc. Alhoewel ik liever nu een xtc kater zou hebben dan pep. 🤣Het hangt ervan af wat effect je wil.
3mmc "vangt" deels de pepkater op, terwijl 4HO-MET je laat trippen ( wat niet aangeraden is als je vermoeid/ u niet goed voelt / etc ).
Ik zou zoals Eik aangeeft eerst een pauze inlassen.
Mocht dat echt niet lukken...
Succes.
Haha, ik weet het oon niet zeker hoor. Er is vrij weinig bekend en dit is wat mij werd verteld op de /r/drugs discord. Maar als je sommige dingetjes daarop leest kan ik dit beter met een korreltje zout nemen.Ah ik meende ergens gelezen te hebben dat er een kruistolerantie was met andere dopamine gerichte stofjes... Maar zoals ik al aangaf ben ik geen 3-MMC expert
Mooi eufemisme... misschien kan ik die ook eens gebruiken op het werk als ik een xtc-kater heb![]()
Er is een gebrek aan kater bij 3mmc.Vangt 'deels' de pep kater op is dan weer wel interresant. Maar ik ga ervan uit dat de kater na dat 1000x erger is? Beetje vergelijkbaar met die van xtc. Alhoewel ik liever nu een xtc kater zou hebben dan pep. 🤣
Ik voel nog altijd een enorme druk en onrustigheid door de pep van afgelopen maanden. Ik toch maar een weekje recupereren vrees ik. Gaat een moeilijke worden vrees ik.Er is een gebrek aan kater bij 3mmc.
Hoe leg ik dit uit, zodat het klopt.
Ik ben heel zeker dat de dip na 3mmc minder is dan na pep.
Maar dit is puur op basis van ervaringen lezen en vooral mijn eigen ervaring. Of 3mmc in een speedkater nemen nou heel verstandig ( lees ; gezond ) is, dat is iets dat ik overlaat aan de experten hier.
Vergeet dat wat ik gezegd heb. En neem een pauze makker ! Liefst zelfs langer dan een maand !!Ik voel nog altijd een enorme druk en onrustigheid door de pep van afgelopen maanden. Ik toch maar een weekje recupereren vrees ik. Gaat een moeilijke worden vrees ik.Kan mij in het afgelopen jaar geen enkele periode voorstellen dat ik precies 7 dagen nuchter ben geweest.
Ik doe de moeite zelfs niet meer om volledig te stoppen. Als ik hier en dan een kleine week kan pauzeren en de drugs die ik gebruik voldoende afwissel zodat ze op andere stoffen werken ben ik al blij. Me hoofd drug zeg maar is sowieso cocaine en alcohol. Maar omdat ik tot wel 2 weken na mijn laatste pep ervaring niks van voel ben ik gewoon elke keer terug pep beginnen nemen, ik moet eerlijk zijn. Pep & alcohol voelde veel gezonder als pep.Vergeet dat wat ik gezegd heb. En neem een pauze makker ! Liefst zelfs langer dan een maand !!
Je kunt dit !
Met zo een ingesteldheid ben je een leven vol drugs bezig.Ik doe de moeite zelfs niet meer om volledig te stoppen. Als ik hier en dan een kleine week kan pauzeren en de drugs die ik gebruik voldoende afwissel zodat ze op andere stoffen werken ben ik al blij. Me hoofd drug zeg maar is sowieso cocaine en alcohol. Maar omdat ik tot wel 2 weken na mijn laatste pep ervaring niks van voel ben ik gewoon elke keer terug pep beginnen nemen, ik moet eerlijk zijn. Pep & alcohol voelde veel gezonder als pep.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."