Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-HO-MET of 3MMC?

4-HO-MET of 3MMC?

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nose Candy zei:
Vangt 'deels' de pep kater op is dan weer wel interresant. Maar ik ga ervan uit dat de kater na dat 1000x erger is? Beetje vergelijkbaar met die van xtc. Alhoewel ik liever nu een xtc kater zou hebben dan pep. 🤣
Klik om te vergroten...
Er is een gebrek aan kater bij 3mmc.
Hoe leg ik dit uit, zodat het klopt.


Ik ben heel zeker dat de dip na 3mmc minder is dan na pep.
Maar dit is puur op basis van ervaringen lezen en vooral mijn eigen ervaring. Of 3mmc in een speedkater nemen nou heel verstandig ( lees ; gezond ) is, dat is iets dat ik overlaat aan de experten hier.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Er is een gebrek aan kater bij 3mmc.
Hoe leg ik dit uit, zodat het klopt.


Ik ben heel zeker dat de dip na 3mmc minder is dan na pep.
Maar dit is puur op basis van ervaringen lezen en vooral mijn eigen ervaring. Of 3mmc in een speedkater nemen nou heel verstandig ( lees ; gezond ) is, dat is iets dat ik overlaat aan de experten hier.
Klik om te vergroten...
Ik voel nog altijd een enorme druk en onrustigheid door de pep van afgelopen maanden. Ik toch maar een weekje recupereren vrees ik. Gaat een moeilijke worden vrees ik. :( Kan mij in het afgelopen jaar geen enkele periode voorstellen dat ik precies 7 dagen nuchter ben geweest.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nose Candy zei:
Ik voel nog altijd een enorme druk en onrustigheid door de pep van afgelopen maanden. Ik toch maar een weekje recupereren vrees ik. Gaat een moeilijke worden vrees ik. :( Kan mij in het afgelopen jaar geen enkele periode voorstellen dat ik precies 7 dagen nuchter ben geweest.
Klik om te vergroten...
Vergeet dat wat ik gezegd heb. En neem een pauze makker ! Liefst zelfs langer dan een maand !!

Je kunt dit !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."