Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Allebij 1 goede pil en in bed gaan liggen. (Evt kamagra)"
"Stonologie zei: Rlly? MDMA als seksdrug? Kleine piemel, niet stijf, uren doorgaan zonder klaarkomen en niet eens fijn? Ulg nee, wiet is zelfs betere seksdrug. Laatstaan GHB of nog beter, 2C-B. LSD en truffels mogen er ook zijn, alleen niet teveel nemen Klik om te vergroten... Mja moest zeggen het waren niet de sterkste pillen, en bedoelde ook geen mdma maar beide 1 redelijke tot goede pil.. En tis niet alleen maar aamdouwen, knuffelen strelen masage etc... en als bonus verliefdheid.. GHB (totdat er er iemand slaapt opeens) mee eens maar doe ik niet meer. Rest kan ik niet over mee praten"
"Mrloverdj zei: Ja dat zal ik een beetje time proberen..heb nu al zo,'n hoge hoeveelheid gebruikt dat ik bang ben heel DF over me heen te krijgen. Ik ben echt klaar met een hele moeilijke dag..en heb er wat alcohol bijgekomen..maar zelfs dat heeft ineens het tegenovergestelde.effect helaas... Morgen weet een dag en benieuwd naar de.reactie van m'n vendor. Thanks for asking.. Ik ben een tegenstander om bemzo net alcohol te combineren maat omdat het zo'n bizar verkeerd effect had. Vond ik het tijd om te.slapen .ook zelfbescherming Klik om te vergroten... Diclazepam ? Enigzins lange halfwaardetijd en dan langzaam afbouwen. Die tolerantie met benzos bouw je bizar snel op."
"Diclazepam en norflurazepam hebben een lang halfwaardetijd. Als je enigsinds tolerantie hebt moet je redelijk wat etizolam pakken, voordeel vam etizolam is dat het niet zo sederend werkt. Maar als je eenmaal aan clonazolam vaker doet wen je er aan, en ook zeker tegen het sederend effect imo. Met alcohol uitkijken, 1+1=3 of meer. Flu-alprazolam vind ik een beetje onvoorspelbaar maar zorgt net als clonazolam wel voor grote anxiety reductie, meer als diclazepam naar mijn mening."
"Mrloverdj zei: Jaja. Er zijn al een hoop topics over. Maar ik probeer ze een beetje te categoriseren. Etizolam is een prima benzo om op te chillen. Clona is fysiek zwaar en echt geschikt om te slapen. En zo zijn er meer heftige benzo's Zijn er ook RC benzo's die meer een recreatieve waarde hebben zoals etizolam (oxazepam) Welle benzo's vallen juist op omdat ze heel lang doorwerken (zoals diazepam) Is er een rijtje te maken met de meest heftige benzo's..waarvan je weet.. dit gebruik je je 1 x om te slapen. Een fluni is heftiger dan een clona? Kan iemand mij wat wegwijs maken? (Ps ik weet dat oxazepam en diazepam geen RC'S zijn..het was even ter vergelijking..uiteindelijk slaap je met de juiste dosering bij elke benzo, maar soms wil je dat roesje ervaren en word het niet ingezet om te slapen(of nog niet meteen.. ) Ik ben mij bewust van alle risico's..etc...disclaimer Klik om te vergroten... Etizolam laten in werken na tolerantie en een paar biertjes geven mij wel een euforisc heffect gevoel. Blijf dan wel vooral binnen want je kan goed voor lul zetten tijdens een blackout..."
"joetsie zei: Neem nooit meer rc zeker clonazolam niet meer Klik om te vergroten... Ik maak deze lading clam op en dan ist wel mooi. Ben er toen de horeca nog Echt open was ook in problemen mee gekomen.. dikke BO en wakker worden in cel met 2 aanklachten tegen je... leuk.. Ma deze batch moet het een keer klaar zijn met het benzo gebeuren.."
"Boyman zei: Weinig ervaring met benzo's. Ik kan wel beamen dat clonazolam echt een slaper is. Ik nam 1 pellet (0,5mg) en een half uur later kon ik mijn ogen niet meer open houden. Ik denk dat ik binnen een minuut sliep, super lekker geslapen ook, 9 uur aan 1 stuk. Overigens heb ik geen tolerantie want ik slik ze nooit. Wel merkte ik dat ik bijna de hele volgende dag nog duf in mn hoofd was, clona werkt echt lang naar mijn idee. Tweede dag had ik een halve genomen en dat was beter, in slaap komen duurde iets langer maar de volgende dag kon ik vrij goed functioneren. Ook prima geslapen, heel diep voor m'n gevoel. Derde dag wilde ik zonder clonazolam en toen kwam ik dus met geen mogelijkheid meer in slaap Eigen schuld natuurlijk, maar die gewenning bouwt echt mega snel op. Een keer etizolam gebruikt, hier voelde ik me niet echt moe van maar wel dieper en beter geslapen dan normaal. Daarvan ook 1 pellet gebruikt, dus 1 mg. Weet niet of je er wat aan hebt, aan jouw posts te lezen heb jij een veel hogere tolerantie en ben jij op zoek naar een bepaalde recreatieve vibe die ik nooit uit benzo's heb gehaald. Maar dit is hoe ik ze ervaren heb. Klik om te vergroten... Ja op een gegeven moment blijft je gewoon wakker met 2mg clam en eem aantal biertjes gewenning treed gigantisch snel op. Black out zijn eerder zeker dan onzeker dan"
"Heftig, goed dat je het deelt iig! Ja ik heb in het verleden ook problemen gehad met benzos en alcohol, werkt perfect in het begin maar vaak al na 2(!) weken werkt het averechts. Etizolam werkt niet zo als inslaper als je regelmatig gebruikt. Meer een angstremmer. Huisarts zoals meerdere zeggen kan nooit kwaad en hoef je je echt niet voor te schamen oid. Ik maak mn stash op en dan is het goed met benzos."