Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzo RC

Benzo RC

51 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alle benzo's doe ik onder me tong en laat het daar oplossen, daar heb ik de beste ervaring mee.

Oraal wisselde het wat meer qua snelheid van het inwerken en de sterkte.

Wellicht dat je daar nog wat aan hebt?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jaja. Er zijn al een hoop topics over.
Maar ik probeer ze een beetje te categoriseren.
Etizolam is een prima benzo om op te chillen.
Clona is fysiek zwaar en echt geschikt om te slapen. En zo zijn er meer heftige benzo's

Zijn er ook RC benzo's die meer een recreatieve waarde hebben zoals etizolam (oxazepam)

Welle benzo's vallen juist op omdat ze heel lang doorwerken (zoals diazepam)

Is er een rijtje te maken met de meest heftige benzo's..waarvan je weet.. dit gebruik je je 1 x om te slapen. Een fluni is heftiger dan een clona?

Kan iemand mij wat wegwijs maken?

(Ps ik weet dat oxazepam en diazepam geen RC'S zijn..het was even ter vergelijking..uiteindelijk slaap je met de juiste dosering bij elke benzo, maar soms wil je dat roesje ervaren en word het niet ingezet om te slapen(of nog niet meteen.. )

Ik ben mij bewust van alle risico's..etc...disclaimer
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ps ik zie nu pas dat er al een soort topic is. Hetzelfde?
If so. Dan mag deze weg.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Clonazolam vind ik ook fijn om gewoon op te chillen.
Flualprazolam om op te slapen, minder recreatieve waarde.

Echt veel designer benzos zijn er niet.
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Etizolam voor chillings
Flunitrazolam voor sleepings
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wikipedia to the rescue :sunglasses:

en.wikipedia.org

List of benzodiazepines - Wikipedia

en.wikipedia.org en.wikipedia.org
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Inmiddels ook deschloroetizolam nog eens getest 2mg, het gaf zeker een goed merkbaar en sederend effect, maar niet zo aangenaam als etizolam. Daarnaast leek het ook wat voor fysiek discomfort te zorgen, dus ik denk niet dat ik die nog zal nemen. Leek ook wat langer door te werken als etizolam.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind bromazolam juist weer een van de meest sederende benzo's. Echt een KO'er voor mij, ook niet heel prettig.

Pyrazolam is wel chill, maar maakt me extreem instabiel. Ook op normale dosissen.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik lees op reddit iets heel anders..
Opkomst tussen 15 minuten en 2 uur...
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja dat zal ik een beetje proberen

Morgen weet een dag en benieuwd naar de.reactie van m'n vendor.
Thanks for asking..
B
Bobbob206Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Succes ik ga ook liggen.
d
despozuiperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mrloverdj zei:
Ja dat zal ik een beetje time proberen..heb nu al zo,'n hoge hoeveelheid gebruikt dat ik bang ben heel DF over me heen te krijgen.
Ik ben echt klaar met een hele moeilijke dag..en heb er wat alcohol bijgekomen..maar zelfs dat heeft ineens het tegenovergestelde.effect helaas...


Morgen weet een dag en benieuwd naar de.reactie van m'n vendor.
Thanks for asking..
Ik ben een tegenstander om bemzo net alcohol te combineren maat omdat het zo'n bizar verkeerd effect had. Vond ik het tijd om te.slapen
.ook zelfbescherming
Klik om te vergroten...
Diclazepam ? Enigzins lange halfwaardetijd en dan langzaam afbouwen.
Die tolerantie met benzos bouw je bizar snel op.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb nog 1 ongeopend pakje die ik.mag omruilen.

Iemand suggesties,?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mrloverdj zei:
Ik sta dus op het punt een bestelling in te leggen.
Ik twijfel enorm..maar meer vanwege de vraag ..Word ik niet opgelicht.. ik ken de regels het is niet anders. Zal dus even geen.screenshot plaatsen. Maar vendor heeft deze benzo's:

Etizolam (chille oxa idee)
Clonazolam (slaper)
Flualprazolam (@Snuffelaar vandaar m'n vraag)
flunitrazolam ( @johndeertrekker vandaar m'n vraag)
Diclazepam (
Lijkt dit het meest op diazepam?)

En nog 4 die mij niks zeggen. Ik hoop dat hier DF Leden zijn van wel?

Pyrazolam
Bromazolam
Norflurazepam
Flubromazolam
Klik om te vergroten...
Hier kan ik uit kiezen. Eti is te lich,broma. Valt af.
Heb de hoop op die gewilde benzo.flow.al opgegeven.

Iets waar je gegarandeerd Dan..maar van slaapt?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#15
inner_search zei:
Als ik iets post is het meestal altijd in milligram, en al zeker met benzo's :)

Klopt , mag gezegt worden !.
Tijd van schaamte is gedaan :).

Ben goed bezig met men taper met soms eens een uitschieter als ik al 3 dagen plafonddienst heb.
Maar dan word ik manisch in bed en uit kolleire mik ik dan ineens 4/6mg clona binnen...

@Mrloverdj ik heb door de jaren heen zo een tolerantie opgebouwd , dat ik eigenlijk al een paar jaar leef als/Met delusion of sobriety op vlak van benzo's.

Maakt niet uit welke ik heb (natuurlijk wel voor de werkingsduur en withdrawl) maar ik voel geen flikker van benzo's meer , ik neem ze nu echt op niet te hard op withdrawl te vallen.

Ik zit momenteel op 5/5/10mg diazepam per dag.
Volgende week gaat er van de 10 nog 5 af.
Klik om te vergroten...
Is 5 mf eraf dan niet veels te hoog?

Ik heb ook een voorgeschiedenis en.de laatste.20.mg ging per 2 mf eraf..
B
Bobbob206Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb gisteren elk uur gezien 🙈 maar ja moest wel liggen moet vandaag werken en dan weekendddd
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mrloverdj zei:
Is 5 mf eraf dan niet veels te hoog?

Ik heb ook een voorgeschiedenis en.de laatste.20.mg ging per 2 mf eraf..
Klik om te vergroten...
Zit nog een maand thuis voor ik begin te werken , daarom ineens de drop.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Weinig ervaring met benzo's. Ik kan wel beamen dat clonazolam echt een slaper is. Ik nam 1 pellet (0,5mg) en een half uur later kon ik mijn ogen niet meer open houden. Ik denk dat ik binnen een minuut sliep, super lekker geslapen ook, 9 uur aan 1 stuk. Overigens heb ik geen tolerantie want ik slik ze nooit. Wel merkte ik dat ik bijna de hele volgende dag nog duf in mn hoofd was, clona werkt echt lang naar mijn idee.

Tweede dag had ik een halve genomen en dat was beter, in slaap komen duurde iets langer maar de volgende dag kon ik vrij goed functioneren. Ook prima geslapen, heel diep voor m'n gevoel. Derde dag wilde ik zonder clonazolam en toen kwam ik dus met geen mogelijkheid meer in slaap :upsidedown: Eigen schuld natuurlijk, maar die gewenning bouwt echt mega snel op.

Een keer etizolam gebruikt, hier voelde ik me niet echt moe van maar wel dieper en beter geslapen dan normaal. Daarvan ook 1 pellet gebruikt, dus 1 mg.

Weet niet of je er wat aan hebt, aan jouw posts te lezen heb jij een veel hogere tolerantie en ben jij op zoek naar een bepaalde recreatieve vibe die ik nooit uit benzo's heb gehaald. Maar dit is hoe ik ze ervaren heb.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mrloverdj zei:
@Snuffelaar welke dosering neem je en hoe lang slaap je op Flualprazolam?

@johndeertrekker hoelang slaap jij op flunitrazolam? Is dat je favoriet of heb je geen andere RC benzo's geprobeerd..
Klik om te vergroten...

Op flualprazolam 1mg - 1, 5 mg slaap ik al snel circa 10 uur.

PS flubromazolam is ook een fijne benzo alleen werkt die wat langerc(12-14 uur met 24uur after effects)
Flunitrazolam slaap ik slechts circa 6 uur op maar heb tolerantie
Be safe!
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bromazolam vond ik ook redelijk fijn, maar ik hield de dosering wel laag. 1.5mg was voor mij goed om een avond te chillen, zeer diep te slapen en moeilijk wakker te worden. Maar ik heb ook niet zo'n hoge tolerantie, 0.5mg etizolam is wat ik recreatief wel eens neem.
Vroeger heb je ook een tijd metizolam gehad die ik wel heel chill vond en aangenaam rustig en minder sederend of slaapverwerkend als etizolam.
Pyrazolam von dik niet zo'n fijne, het leek ook alsof die fysiek wat bijwerkingen had vond ik. Maar ik heb die ook wel geprobeerd nadat ik al andere middelen getest had. Ik heb nu ook nog deschloroetizolam liggen om eens te vergelijken maar ben er nog niet toe gekomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."