#1
Het probleem is dat je een effect zoekt. Dat heeft het niet echt. Ja, het maakt je rustiger, suf en minder gespannen. Maar als je al niet gespannen bent, zal je er weinig plezier aan beleven.Ik wilde gewoon ooit die effect weten van benzos voelen maar ik snap de dosering ook nooit.
Je leest of hoort weleens iets over mensen die benzo's wel recreatief vinden. Ga er maar vanuit dat die mensen gestrest zijn of angstklachten hebben. Dan is het natuurlijk lekker om daar even vanaf te zijn. Maar als je dat niet hebt maakt het niet uit hoeveel je neemt, maar je gaat je er niet lekker van voelen.