Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsClonazolam effect

Clonazolam effect

46 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
bobdebaas zei:
Ik wilde gewoon ooit die effect weten van benzos voelen maar ik snap de dosering ook nooit.
Klik om te vergroten...
Het probleem is dat je een effect zoekt. Dat heeft het niet echt. Ja, het maakt je rustiger, suf en minder gespannen. Maar als je al niet gespannen bent, zal je er weinig plezier aan beleven.

Je leest of hoort weleens iets over mensen die benzo's wel recreatief vinden. Ga er maar vanuit dat die mensen gestrest zijn of angstklachten hebben. Dan is het natuurlijk lekker om daar even vanaf te zijn. Maar als je dat niet hebt maakt het niet uit hoeveel je neemt, maar je gaat je er niet lekker van voelen.
b
bobdebaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi, ik nam gisteren 3-4 clonazolam pillen 0.5mg en na een uurtje deed ze helemaal niks! en toen kreeg ik een blackout maar er was niet echt een sedatie gevoel ervan. heb ik iets fout gedaan?

Mvg Jos
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
3-4 pillen van 0.5mg is echt een hele hele hoge dosis, vooral zonder tolerantie. Pas daar mee op! Wn de inwerktijd is bij clona gewoon erg lang, zou de eerste keren gewoon niet vóór twee uur na inname bijpakken. Blackouts zijn het gevolg namelijk. Heb je er niet van geslapen?
zo’n dosis en niet slapen... dan ligt het misschien aan de pillen?

ohja blackout he.... maar goed, mocht je het weten! Eerste keer clona?
b
bobdebaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flower123 zei:
3-4 pillen van 0.5mg is echt een hele hele hoge dosis, vooral zonder tolerantie. Pas daar mee op! Wn de inwerktijd is bij clona gewoon erg lang, zou de eerste keren gewoon niet vóór twee uur na inname bijpakken. Blackouts zijn het gevolg namelijk. Heb je er niet van geslapen?
zo’n dosis en niet slapen... dan ligt het misschien aan de pillen?

ohja blackout he.... maar goed, mocht je het weten! Eerste keer clona?
Klik om te vergroten...
Ja dit is de eerste keer. Ik heb oxazepam eerder gebruikt maar kreeg geen effect van. alleen tramadol en oxycodon
b
bobdebaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flower123 zei:
3-4 pillen van 0.5mg is echt een hele hele hoge dosis, vooral zonder tolerantie. Pas daar mee op! Wn de inwerktijd is bij clona gewoon erg lang, zou de eerste keren gewoon niet vóór twee uur na inname bijpakken. Blackouts zijn het gevolg namelijk. Heb je er niet van geslapen?
zo’n dosis en niet slapen... dan ligt het misschien aan de pillen?

ohja blackout he.... maar goed, mocht je het weten! Eerste keer clona?
Klik om te vergroten...
Ik ga ze morgen nog een keer nemen (Met water) en foto als je dat wilt dan neem ik er 6 inplaats van 4 want heb 10 besteld
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
@bobdebaas , wat had je nog meer gebruikt die dag? Dagelijks bedoel ik?
De doseringen die jij noemt zijn echt sky high namelijk en richting gevaarlijk.
Het foute wat je gedaan hebt is heel veel nemen. En je had al blackouts en je wil nog hoger gaan doseren?
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#7
bobdebaas zei:
Ik ga ze morgen nog een keer nemen (Met water) en foto als je dat wilt dan neem ik er 6 inplaats van 4 want heb 10 besteld
Klik om te vergroten...
bobdebaas zei:
deed ze helemaal niks! en toen kreeg ik een blackout
Klik om te vergroten...
Gast, je kreeg een Blackout op 4. en nu wil je er 6 nemen... tuurlijk ze doen niks. Die Blackout komt niet door de Clona...

ik zou je nog eens heel goed inlezen!
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
bobdebaas zei:
Ik ga ze morgen nog een keer nemen (Met water) en foto als je dat wilt dan neem ik er 6 inplaats van 4 want heb 10 besteld
Klik om te vergroten...
Als je dat doet ben je echt een debiel
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
In het geval van TS is eens per week al teveel.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens. Zou er lekker helemaal vanaf blijven in zijn geval...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat een achterlijk, roekeloos gedrag.

Clonazolam is niet voor recreatief gebruik. Tuurlijk krijg je een black-out. En als je niet uit kijkt, krijg je directe ontwenningsverschijnselen met die doseringen.

Lees je voortaan eens in.

Een normale dosering is 0.5, daar ga je al knock van na een tijdje. Inwerktijd is behoorlijk lang.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
bobdebaas zei:
Ik ga ze morgen nog een keer nemen (Met water) en foto als je dat wilt dan neem ik er 6 inplaats van 4 want heb 10 besteld
Klik om te vergroten...
Succes met je afkickverschijnselen. Clonazolam dien je niet vaker dan eenmaal per week te nemen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Succes met je afkickverschijnselen. Clonazolam dien je niet vaker dan eenmaal per week te nemen.
Klik om te vergroten...
In het geval van TS is eens per week al teveel.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
KlaasVaak zei:
Het probleem is dat je een effect zoekt. Dat heeft het niet echt. Ja, het maakt je rustiger, suf en minder gespannen. Maar als je al niet gespannen bent, zal je er weinig plezier aan beleven.

Je leest of hoort weleens iets over mensen die benzo's wel recreatief vinden. Ga er maar vanuit dat die mensen gestrest zijn of angstklachten hebben. Dan is het natuurlijk lekker om daar even vanaf te zijn. Maar als je dat niet hebt maakt het niet uit hoeveel je neemt, maar je gaat je er niet lekker van voelen.
Klik om te vergroten...
Als je een benzo met een opiaat mixt krijg je een heerlijke high hoor! Of in de avond een blowtje met een valiumpie is ook heerlijk! Maar dat is dan wel met een reden, om te ontspannen! En verder ben ik het met je eens. Benzo's zijn in een hoop situaties een wonderpil! Hou ze dan ook achterwegen voor die situaties.
b
bobdebaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
KlaasVaak zei:
Het probleem is dat je een effect zoekt. Dat heeft het niet echt. Ja, het maakt je rustiger, suf en minder gespannen. Maar als je al niet gespannen bent, zal je er weinig plezier aan beleven.

Je leest of hoort weleens iets over mensen die benzo's wel recreatief vinden. Ga er maar vanuit dat die mensen gestrest zijn of angstklachten hebben. Dan is het natuurlijk lekker om daar even vanaf te zijn. Maar als je dat niet hebt maakt het niet uit hoeveel je neemt, maar je gaat je er niet lekker van voelen.
Klik om te vergroten...
Ik ben diagnosed met agoraphobia en andere angsten maar ben er van af dus ik snap het wel dat het zo chill is maar ja misschien past benzos niet bij mij zo erg
b
bobdebaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopemonster zei:
Als je een benzo met een opiaat mixt krijg je een heerlijke high hoor! Of in de avond een blowtje met een valiumpie is ook heerlijk! Maar dat is dan wel met een reden, om te ontspannen! En verder ben ik het met je eens. Benzo's zijn in een hoop situaties een wonderpil! Hou ze dan ook achterwegen voor die situaties.
Klik om te vergroten...
Ik had gisteren het gemixt met een jointje en dat was wel een lekker relax gevoel. had geen stress niks
b
bobdebaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopemonster zei:
Als je een benzo met een opiaat mixt krijg je een heerlijke high hoor! Of in de avond een blowtje met een valiumpie is ook heerlijk! Maar dat is dan wel met een reden, om te ontspannen! En verder ben ik het met je eens. Benzo's zijn in een hoop situaties een wonderpil! Hou ze dan ook achterwegen voor die situaties.
Klik om te vergroten...
Welke rc raad je aan van een benzo of iets anders?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
bobdebaas zei:
Welke rc raad je aan van een benzo of iets anders.
Klik om te vergroten...
Geen , want je gaat veel te luchtig om met extreem potente stoffen.
b
bobdebaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
inner_search zei:
Geen , want je gaat veel te luchtig om met extreem potente stoffen.
Klik om te vergroten...
:/
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
bobdebaas zei:
Ik ben diagnosed met agoraphobia en andere angsten maar ben er van af dus ik snap het wel dat het zo chill is maar ja misschien past benzos niet bij mij zo erg
Klik om te vergroten...
Snap dat het niet leuk is om met angsten te moeten leven maar je kunt beter die angsten aan proberen te pakken. Zeg niet dat het makkelijk is. Maar het probleem is dat een pammetje alleen bedoeld is voor heftige momenten. Als je je hersenen laat wennen om door die stoffen van je angsten af te zijn, ervaar je het nog veel zwaarder wanneer je de pillen niet in neemt. Plus afkickverschijnselen. En ik gun je die lijdensweg niet van verslaafd raken aan pillen😥 Neem van deze (ex) verslaafde aan dat je dat niet wilt. Probeer zonder medicatie te leven, de pillen gaan je kapot maken. En als zou je het wel doen, in jou situatie raad ik aan om het gewoon goed dan eerst met een arts te overleggen. Krijg je ze niet moet je kijken naar de reden daarvan, als een huisarts bepaalde medicatie niet wilt voorschrijven heeft die daar vast een reden voor. Hou je sterk man en ik wens je het beste!✌🏻
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
bobdebaas zei:
:/
Klik om te vergroten...
Niet om je te pesten hoor.

Als je men verhaal (en alle andere benzo misbruikers) kent , zal je blij zijn dat je er af gebleven bent.

Ik antwoord mss bot , maar ik wil niemand de weg laten afleggen die ik de komende 2 jaar doorstaan heb door benzo en disso gebruik.

Dus raad ik nix aan :)

Het is jou leven ja doet wat je wilt natuurlijk , maar dan heb ik toch nix met je lijdensweg te maken :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."