#1
Ik zou nu een lange pauze houden als ik jouw was , en alles opzoeken op psychoneuten wiki.Ik wilde gewoon ooit die effect weten van benzos voelen maar ik snap de dosering ook nooit.
Sta je al een stap verder voor je volgende research
Ik zou nu een lange pauze houden als ik jouw was , en alles opzoeken op psychoneuten wiki.Ik wilde gewoon ooit die effect weten van benzos voelen maar ik snap de dosering ook nooit.
Dankjewel !Ik zou nu een lange pauze houden als ik jouw was , en alles opzoeken op psychoneuten wiki.
Sta je al een stap verder voor je volgende research.
Ja dit is de eerste keer. Ik heb oxazepam eerder gebruikt maar kreeg geen effect van. alleen tramadol en oxycodon3-4 pillen van 0.5mg is echt een hele hele hoge dosis, vooral zonder tolerantie. Pas daar mee op! Wn de inwerktijd is bij clona gewoon erg lang, zou de eerste keren gewoon niet v贸贸r twee uur na inname bijpakken. Blackouts zijn het gevolg namelijk. Heb je er niet van geslapen?
zo鈥檔 dosis en niet slapen... dan ligt het misschien aan de pillen?
ohja blackout he.... maar goed, mocht je het weten! Eerste keer clona?
Ik ga ze morgen nog een keer nemen (Met water) en foto als je dat wilt dan neem ik er 6 inplaats van 4 want heb 10 besteld3-4 pillen van 0.5mg is echt een hele hele hoge dosis, vooral zonder tolerantie. Pas daar mee op! Wn de inwerktijd is bij clona gewoon erg lang, zou de eerste keren gewoon niet v贸贸r twee uur na inname bijpakken. Blackouts zijn het gevolg namelijk. Heb je er niet van geslapen?
zo鈥檔 dosis en niet slapen... dan ligt het misschien aan de pillen?
ohja blackout he.... maar goed, mocht je het weten! Eerste keer clona?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."