Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsClonazolam effect

Clonazolam effect

46 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
bobdebaas zei:
Ik wilde gewoon ooit die effect weten van benzos voelen maar ik snap de dosering ook nooit.
Klik om te vergroten...
Ik zou nu een lange pauze houden als ik jouw was , en alles opzoeken op psychoneuten wiki.
Sta je al een stap verder voor je volgende research :wink:.
b
bobdebaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Ik zou nu een lange pauze houden als ik jouw was , en alles opzoeken op psychoneuten wiki.
Sta je al een stap verder voor je volgende research :wink:.
Klik om te vergroten...
Dankjewel !
b
bobdebaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
ben echt een meme nu he? 馃ぃ
b
bobdebaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi, ik nam gisteren 3-4 clonazolam pillen 0.5mg en na een uurtje deed ze helemaal niks! en toen kreeg ik een blackout maar er was niet echt een sedatie gevoel ervan. heb ik iets fout gedaan?

Mvg Jos
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
3-4 pillen van 0.5mg is echt een hele hele hoge dosis, vooral zonder tolerantie. Pas daar mee op! Wn de inwerktijd is bij clona gewoon erg lang, zou de eerste keren gewoon niet v贸贸r twee uur na inname bijpakken. Blackouts zijn het gevolg namelijk. Heb je er niet van geslapen?
zo鈥檔 dosis en niet slapen... dan ligt het misschien aan de pillen?

ohja blackout he.... maar goed, mocht je het weten! Eerste keer clona?
b
bobdebaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flower123 zei:
3-4 pillen van 0.5mg is echt een hele hele hoge dosis, vooral zonder tolerantie. Pas daar mee op! Wn de inwerktijd is bij clona gewoon erg lang, zou de eerste keren gewoon niet v贸贸r twee uur na inname bijpakken. Blackouts zijn het gevolg namelijk. Heb je er niet van geslapen?
zo鈥檔 dosis en niet slapen... dan ligt het misschien aan de pillen?

ohja blackout he.... maar goed, mocht je het weten! Eerste keer clona?
Klik om te vergroten...
Ja dit is de eerste keer. Ik heb oxazepam eerder gebruikt maar kreeg geen effect van. alleen tramadol en oxycodon
b
bobdebaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flower123 zei:
3-4 pillen van 0.5mg is echt een hele hele hoge dosis, vooral zonder tolerantie. Pas daar mee op! Wn de inwerktijd is bij clona gewoon erg lang, zou de eerste keren gewoon niet v贸贸r twee uur na inname bijpakken. Blackouts zijn het gevolg namelijk. Heb je er niet van geslapen?
zo鈥檔 dosis en niet slapen... dan ligt het misschien aan de pillen?

ohja blackout he.... maar goed, mocht je het weten! Eerste keer clona?
Klik om te vergroten...
Ik ga ze morgen nog een keer nemen (Met water) en foto als je dat wilt dan neem ik er 6 inplaats van 4 want heb 10 besteld

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."