Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen, ik vroeg me af wat Triple M syrup is want ik wilde lean van me plug halen maar ik heb niet echt verstand van Lean alleen andere opiaaten. Dank jullie wel"
"Update: Ik nam er 2 en gaf 4 aan me vrienden. Ik had wel nog een keer ge-blackout en sliep 16 uurtjes 😂."
"Mezelf zei: Ik hoop echt dat je een grap maakt toch? Je krijgt een blackout met 4 en je wilt dan nu nog meer nemen? Laat het ajb voor iedereen duidelijk zijn dat dit gewoon ronduit stom is!!! Klik om te vergroten... Klopt. ik het was dom van me want ik dacht dat het dezelfde gaat worden als oxazepam die geen effect op me had en ook geen blackout zelfs als ik 15 naam. maar ja f*ck benzo's dan"
"inner_search zei: Goed dat ze op/weg zijn nu. Je gaat er veel te licht met om. Black out krijgen op de benzo's is niet echt iets om met te lachen , en ronduit gevaarlijk. Ben wel jaloers dat je van 1mg al out gaat. Is me nog nooit overkomen out gaan van de benzos Klik om te vergroten... Ik wilde gewoon ooit die effect weten van benzos voelen maar ik snap de dosering ook nooit."
"inner_search zei: Ik zou nu een lange pauze houden als ik jouw was , en alles opzoeken op psychoneuten wiki. Sta je al een stap verder voor je volgende research . Klik om te vergroten... Dankjewel !"
"ben echt een meme nu he? 🤣"
"MrJunkieXL zei: Zeg dat wel man! Maar het kan gelukkig altijd erger. Ken iemand die in een uur 3 xtc pillen slikte omdat ie van de eerste en tweede niks voelde. Je had hem eens moeten zien toen alles inkickte! Klik om te vergroten... oh ok"
"KlaasVaak zei: Het probleem is dat je een effect zoekt. Dat heeft het niet echt. Ja, het maakt je rustiger, suf en minder gespannen. Maar als je al niet gespannen bent, zal je er weinig plezier aan beleven. Je leest of hoort weleens iets over mensen die benzo's wel recreatief vinden. Ga er maar vanuit dat die mensen gestrest zijn of angstklachten hebben. Dan is het natuurlijk lekker om daar even vanaf te zijn. Maar als je dat niet hebt maakt het niet uit hoeveel je neemt, maar je gaat je er niet lekker van voelen. Klik om te vergroten... Ik ben diagnosed met agoraphobia en andere angsten maar ben er van af dus ik snap het wel dat het zo chill is maar ja misschien past benzos niet bij mij zo erg"
"Dopemonster zei: Als je een benzo met een opiaat mixt krijg je een heerlijke high hoor! Of in de avond een blowtje met een valiumpie is ook heerlijk! Maar dat is dan wel met een reden, om te ontspannen! En verder ben ik het met je eens. Benzo's zijn in een hoop situaties een wonderpil! Hou ze dan ook achterwegen voor die situaties. Klik om te vergroten... Ik had gisteren het gemixt met een jointje en dat was wel een lekker relax gevoel. had geen stress niks"
"Dopemonster zei: Als je een benzo met een opiaat mixt krijg je een heerlijke high hoor! Of in de avond een blowtje met een valiumpie is ook heerlijk! Maar dat is dan wel met een reden, om te ontspannen! En verder ben ik het met je eens. Benzo's zijn in een hoop situaties een wonderpil! Hou ze dan ook achterwegen voor die situaties. Klik om te vergroten... Welke rc raad je aan van een benzo of iets anders?"