#1
Als het poeder zelf niet in je oog is gekomen, lijkt me stug dat je inwendig last krijgt van je oog. Maar er is te weinig bekent over 3mmc om daar iets over te kunnenzeggen/weten!
Dit inderdaad, ik haalde regelmatig nachtjes door op 3mmc tijdens het gamen.Van een slaaptekort krijg je droge en geirriteerde ogen, tenminste dat is mijn ervaring.
Bedenk ook dat je ogen een verbinding hebben met de neusholte. Daarmee wordt normaliter traanvocht afgevoerd maar stoffen in de neusholte kunnen ook in de ogen terechtkomen omdat het geen hermetisch gesloten buisje is. Gelukkig werkt de zwaartekracht dit tegen.
Wat grappig dat je dat even hier komt melden in een topic over 3mmc en oogontsteking 😂 uiteindelijk nog geslapen?Nou ik dacht 2 uur geleden, m.n. pep was bijna uitgewerkt, ik neem een halve clonazolam op een paar uurtjes te slapen, 5.30uur gaat de werken weer. De kroeg gaat tenslotte om 6 uur open 🥳 Maar ik space hem de pan uit met deze combi.. 😅 en van slapen gaat niks meer terecht komen, ben ik bang
Slapen is ooooo zo belangrijk.
Jazeker. Met die 3mmc lijkt het mij erg, erg moeilijk om te slapen zonder een flinke inname van een benzo...klopt dat?
Slaap je echt slecht zonder benzo met 3mmc in je donder?
Eenmaal gewend om een benzo te nemen om te slapen na een upper, is het wel lastig om dan zonder benzo te slapen., erg moeilijk om te slapen zonder een flinke inname van een benzo...klopt dat?
Bij mij komt het vooral neer op hoe lang ik al wakker ben en hoe lang ik al aan de 3mmc zit.Ik kan wel slapen na 3mmc. Een uurtje of 3 na laatste inname.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."