Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou ik dacht 2 uur geleden, m.n. pep was bijna uitgewerkt, ik neem een halve clonazolam op een paar uurtjes te slapen, 5.30uur gaat de werken weer. De kroeg gaat tenslotte om 6 uur open 🥳 Maar ik space hem de pan uit met deze combi.. 😅 en van slapen gaat niks meer terecht komen, ben ik bang"
"Bedankt voor je snelle reactie! Maar inderdaad ik zit een beetje hetzelfde qua hartslag. Ja ik denk dat ik alles bij elkaar zo'n 200/250 mg op heb."
"Zeelanddude zei: nee, dat is troep, beter met je poeder gewoon afwegen wat je wilt nemen. Klik om te vergroten... Oké bedankt voor de tip!"
"De Dunne zei: Lees de vele posts hier op df maar over 3mmc problemen. Verslavingen etc. Bommetjes nemen ipv snuiven maakt de craving stukken minder. Klik om te vergroten... Ja sorry, was iets te snel met een bericht er in te knallen, zie inderdaad veel posts."
"Beste mensen, Ik lees al jaren reports op deze site en ik dacht ik ga eens een account aanmaken. Nou heb ik voor het 3MMC op, nu zeg maar. Maar ik heb het gesnoven en heb toch al veel ervaring met andere drugs, maar ik blijf maar bijnemen. Vind het ergens een beetje soft, wel chill maar niet helemaal overweldiging. Hebben jullie dat ook, dat je maar bij blijft pakken? Ik heb het idee dat dit het is en niet veel beter wordt.. of kan dit aan de dosis liggen? Ook is mn hartslag super rustig, wat mij best apart lijkt voor dit middel. Bedankt alvast, fijne avond!"
"Ik heb trouwens ook vloeibare, buisjes van 300mg is dat beter? Niet dat ik die nu neem, vind het wel weer mooi geweest voor vandaag."