#1
Ik heb 3mec geïnjecteerd, maar nu staat er grote bubbel op mijn arm.
Ik denk dat ik verkeerd geïnjecteerd hebt.
Is dit gevaarlijk?
Ik denk dat ik verkeerd geïnjecteerd hebt.
Is dit gevaarlijk?
Keta oraal is net zo goed als in de wc pot gegooid.Ja, alles IV is veel beter. Het is meer puur. Alleen de dosis dient een stuk lager te zijn. 20 mg keta IV is oraal dan 150 mg.
Wij zijn geen arts, neem even contact op met je huisarts.Ik heb 3mec geïnjecteerd, maar nu staat er grote bubbel op mijn arm.
Ik denk dat ik verkeerd geïnjecteerd hebt.
Is dit gevaarlijk?
Ja. Hier moet een arts naar kijken! Zag er laatst een video over. Die man zat helemaal onder. Even laten checken en behandelen!Ik heb 3mec geïnjecteerd, maar nu staat er grote bubbel op mijn arm.
Ik denk dat ik verkeerd geïnjecteerd hebt.
Is dit gevaarlijk?
Zoals anderen al aangeven, heb je er vermoedelijk niet goed in de ader gezeten, of ben je eruit geschoten. Zou normaal gesproken pijnlijk moeten zijn waardoor je direct stopt. Het kan ook zijn dat de ader beschadigd is en erna heeft nagebloed. Zou in beide gevallen inderdaad de arts bellen. Een onsteking (abses) krijgen door ermee te wachten kan levensgevaarlijk zijn.Ik heb 3mec geïnjecteerd, maar nu staat er grote bubbel op mijn arm.
Ik denk dat ik verkeerd geïnjecteerd hebt.
Is dit gevaarlijk?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."