Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarschuwing 3-MMC iv (epileptische aanval)

Waarschuwing 3-MMC iv (epileptische aanval)

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
Atjepetatje1000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 3mec geïnjecteerd, maar nu staat er grote bubbel op mijn arm.
Ik denk dat ik verkeerd geïnjecteerd hebt.
Is dit gevaarlijk?
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn hemel, ik ben sprakeloos. Goed dat je je verhaal hebt laten horen en mensen wilt waarschuwen👍
A
AssieklapperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is mijn eerste bericht op dit forum dus excuses alvast als ik iets verkeerd doe.

Ik ben een half jaar geleden flink verslaafd geweest aan 3-mmc (6-7 gram in de week voor 2,5 maand lang). Op dat moment was ik dus er erg gewend aan het effect van 3-mmc als je het snuift. Nu ben ik bezig met een verpleegkunde opleiding en hebben wij leren injecteren. Tijdens het oefenen op school hiervoor werd ik erg benieuwd naar hoe 3-mmc intraveneus zou zijn. Later die avond ben ik dus online gaan rondkijken en zag dat je de injectienaalden en spuiten gewoon online kan kopen dus dat had ik dus maar samen met 10g 3-mmc besteld.
Toen het binnen was had ik het goedje klaargemaakt in een lepel (goed verontreinigd met 70% alcohol, laten drogen aan de lucht en de 3-mmc gemengd met natriumchloride injectievloeistof). Ik begon met een lage dosis om te zien hoe ik hierop reageerde, al snel merkte ik dat ik er haast niks van merkte dus deed ik er wat meer in. Deze keer voelde ik de meest intense rush die ik ooit gevoeld had en ik voelde al dat dit iets zou zijn waar ik nog erger verslaafd aan zou worden. Ik heb hierna nog een aantal keer dezelfde dosering geïnjecteerd wat allemaal goed ging.
De volgende dag ging ik weer aan de slag maar probeerde ik deze keer een wat grotere dosis, dit was een grote fout van mij want hierdoor kreeg ik een epileptische aanval. Ik heb door deze epileptische aanval 1 nacht in het ziekenhuis gespendeerd met een bloeddruk van 193/131 mmHg. Dit was zon erge shock voor mij dat ik gelukkig hierna alles had weggegooid en het spul nooit meer aan heb geraakt.

Ik heb dit topic aangemaakt om mensen hiervoor te waarschuwen. 3-mmc is van zichzelf al een ontzettend slecht stofje en het in je injecteren ervan verhoogd de risico's exponentieel.

3-mmc is een leuk goedje maar ga er voorzichtig mee om, het is flink verslavend heel slecht voor je.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoals met de meeste drugs die je IV doet word het sowieso al link. Bij 3mmc is dit niet anders. Goed dat je mensen hiervoor wil waarschuwen maar IV zou ik ook ten strengste afraden.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goed dat je waarschuwt, al moet ik zeggen dat je gedachtengang voor mij moeilijk te volgen is. Je hebt al een zware verslaving gehad aan snuiven en dan ben je een paar maanden clean en besluit je het te injecteren? En dat terwijl je een best moeilijke opleiding volgt...

Je zou haast blij mogen zijn voor je epileptische aanval, anders zat je waarschijnlijk nu nog te injecteren.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor je waarschuwing, al komt hij niet bij mij aan. Als ik je bericht lees zou ik ook heel graag een injectie 3mmc willen zetten. Nee, ik wil geen epileptische aanval en daarom ga ik voor een normale dosis.
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja fuck.. dat is heftig... Hoe gebeurde dit? En welke dosis deed je dan IV?
Wie heeft er je gevonden dan?
Heb je ook telkens die smaak in je keel en die slag op je hoofd als het inslaat?
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, alles IV is veel beter. Het is meer puur. Alleen de dosis dient een stuk lager te zijn. 20 mg keta IV is oraal dan 150 mg.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Megadude zei:
Ja, alles IV is veel beter. Het is meer puur. Alleen de dosis dient een stuk lager te zijn. 20 mg keta IV is oraal dan 150 mg.
Klik om te vergroten...
Keta oraal is net zo goed als in de wc pot gegooid.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik stond al met de naald in m'n handen, gelukkig kwam ik deze waarschuwing tegen
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Atjepetatje1000 zei:
Ik heb 3mec geïnjecteerd, maar nu staat er grote bubbel op mijn arm.
Ik denk dat ik verkeerd geïnjecteerd hebt.
Is dit gevaarlijk?
Klik om te vergroten...
Wij zijn geen arts, neem even contact op met je huisarts.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Atjepetatje1000 zei:
Ik heb 3mec geïnjecteerd, maar nu staat er grote bubbel op mijn arm.
Ik denk dat ik verkeerd geïnjecteerd hebt.
Is dit gevaarlijk?
Klik om te vergroten...
Ja. Hier moet een arts naar kijken! Zag er laatst een video over. Die man zat helemaal onder. Even laten checken en behandelen!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#13
@Atjepetatje1000

Ik heb 3mec geïnjecteerd, maar nu staat er grote bubbel op mijn arm.
Ik denk dat ik verkeerd geïnjecteerd hebt.
Is dit gevaarlijk?
Klik om te vergroten...
Zoals anderen al aangeven, heb je er vermoedelijk niet goed in de ader gezeten, of ben je eruit geschoten. Zou normaal gesproken pijnlijk moeten zijn waardoor je direct stopt. Het kan ook zijn dat de ader beschadigd is en erna heeft nagebloed. Zou in beide gevallen inderdaad de arts bellen. Een onsteking (abses) krijgen door ermee te wachten kan levensgevaarlijk zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."