#1
Ja ga daar wel van uit!,njaa nu direct afgelopen vrijdag was mijn laatste x ..en had nog 2 gram over maar die heb ik weg gegooid,
Goed! Dat is de eerste stap, erkenning!
Ja ga daar wel van uit!,njaa nu direct afgelopen vrijdag was mijn laatste x ..en had nog 2 gram over maar die heb ik weg gegooid,
En ja tegen em de em aaAlle tiener zeggen nee tegen 3 em em cee.
Ik na een stukje kaas..
Ook bij licht heftig gedrag? Ik ben er echt compleet aan wiekend verslaafd. Ik gebruik voor de norm wel aan de aardige vele kant. Ik moet steeds weer dat gevoel krijgen dat ik 3 jaar terug kreeg op een feestje. Dat gaat erg moeizaam en zit ik all snel weer op 10-15 g in een wiekend. Heel vervelend voor me neus. Maar ben bang dat ik ernstige afkickverschijnselen krijg op het moment dat alles op is. Ook helpt 3 mij bij me psychose ( die ik ook van 3 kreeg).Jup can confirm
Gebruik je alleen in het weekeind?Ook bij licht heftig gedrag? Ik ben er echt compleet aan wiekend verslaafd. Ik gebruik voor de norm wel aan de aardige vele kant. Ik moet steeds weer dat gevoel krijgen dat ik 3 jaar terug kreeg op een feestje. Dat gaat erg moeizaam en zit ik all snel weer op 10-15 g in een wiekend. Heel vervelend voor me neus. Maar ben bang dat ik ernstige afkickverschijnselen krijg op het moment dat alles op is. Ook helpt 3 mij bij me psychose ( die ik ook van 3 kreeg).
Afkickverschijnse krijg je niet, de drang naar het het stofje Is wel aanwezig maar daar kun je je als je mentaal sterk genoeg bent overheen zetten.Ook bij licht heftig gedrag? Ik ben er echt compleet aan wiekend verslaafd. Ik gebruik voor de norm wel aan de aardige vele kant. Ik moet steeds weer dat gevoel krijgen dat ik 3 jaar terug kreeg op een feestje. Dat gaat erg moeizaam en zit ik all snel weer op 10-15 g in een wiekend. Heel vervelend voor me neus. Maar ben bang dat ik ernstige afkickverschijnselen krijg op het moment dat alles op is. Ook helpt 3 mij bij me psychose ( die ik ook van 3 kreeg).
Okee top!Afkickverschijnse krijg je niet, de drang naar het het stofje Is wel aanwezig maar daar kun je je als je mentaal sterk genoeg bent overheen zetten.
Ja. Met heel soms een uitschieter naar de maandag of in vakanties. Ben gelukkig all gestopt met elke dag.Gebruik je alleen in het weekeind?
Dat vind je neus wel licht heftig gedrag denk ik indd 😜10-15 g in een wiekend. Heel vervelend voor me neus.
Ja, blijkbaar is dat zelfs veiliger om zomaar te stoppen, dan blijven pakken 🙃Kan je zomaar veilig stoppen met het gebruik van 3mmc?
Eerst groep 3 afmaken, en dan na het vingerverven mag je hier domme vragen komen stellen.Kan je zomaar veilig stoppen met het gebruik van 3mmc?
JaKan je zomaar veilig stoppen met het gebruik van 3mmc?
JaKan je zomaar veilig stoppen met het gebruik van 3mmc?
Thanks good to know
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."