#1
Ja hoor
Omdat ik dit hoofdstuk wil afsluiten ,Vanwaar de vraag?
Gaat het lukken? Wanneer ga je stoppen?Omdat ik dit hoofdstuk wil afsluiten ,
Ja ga daar wel van uit!,njaa nu direct afgelopen vrijdag was mijn laatste x ..en had nog 2 gram over maar die heb ik weg gegooid,
En ja tegen em de em aaAlle tiener zeggen nee tegen 3 em em cee.
Gebruik je alleen in het weekeind?Ook bij licht heftig gedrag? Ik ben er echt compleet aan wiekend verslaafd. Ik gebruik voor de norm wel aan de aardige vele kant. Ik moet steeds weer dat gevoel krijgen dat ik 3 jaar terug kreeg op een feestje. Dat gaat erg moeizaam en zit ik all snel weer op 10-15 g in een wiekend. Heel vervelend voor me neus. Maar ben bang dat ik ernstige afkickverschijnselen krijg op het moment dat alles op is. Ook helpt 3 mij bij me psychose ( die ik ook van 3 kreeg).
Dat vind je neus wel licht heftig gedrag denk ik indd 😜10-15 g in een wiekend. Heel vervelend voor me neus.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."