#1
Gaaf je avatar, is dit niemand? Hobo? Box car of a jug of wine?
Ja lekker. Zelf een halve 3mg pil is genomen als ik niks gebruikt heb. Het is niet te sterk en de dag daarna voel ik me prima.Slaap je Dr goed op?
Gaaf je avatar, is dit niemand? Hobo? Box car of a jug of wine?
Ja lekker. Zelf een halve 3mg pil is genomen als ik niks gebruikt heb. Het is niet te sterk en de dag daarna voel ik me prima.Slaap je Dr goed op?
Er is veel verschil in werking van verschillend benzo’s. Welk effect zoek je lrecies? Het begrip benzo is erg breed namelijk.
meest recreatief, en dus juist niet slaapverwekkend ( als dit uberhaubt mogelijk is )Wat noem je effectief?
Snelst slapen, best tegen angst, best tegen onrust, meest recreatief, kortdurend zodat je enige tijd later weer wat kan doen of is het juist de bedoeling dat je 2 dagen als een sufkut rondloopt?
Ten eerste is Midazolam geen RC, ten tweede is Midazolam harstikke hypnotiserend en dus niet waar de TS naar op zoek is.Dormicum.
Ten eerste is Midazolam geen RC, ten tweede is Midazolam harstikke hypnotiserend en dus niet waar de TS naar op zoek is.
Wie heeft het over speculeren?Rustig maar, ik dacht dat speculeren over dat soort middelen niet was toegestaan?
Midazolam is zeer kort werkend, maar xanax is juist niet slaapopwekkend en midazolam juist wel.Daarom midazolam, minder slaapopwekkend dan xanax e.d. en kortwerkend.
De topic starter vraagt zelf om een RC benzo...Waarom moet er trouwens perse rc voorstaan? Dat maakt het alleen maar onveiliger tov gangbare. en ik vind dat prima hoor maar ga dan niet de harm reduction toeter blazen.
Er zijn best wel wat rc benzo's ontwikkeld door de farmaceutische industrie, maar die hebben destijds niet de markt gehaald om wat voor reden dan ook. In dat geval is er vrij veel bekend en al zeker of het middel meer angstremmend of slaapverwekkend is bijvoorbeeld. In andere gevallen zijn er vaak genoeg gebruikers ervaringen van een middel online te vinden om toch voorzichtig iets over de werking van een RC te kunnen zeggen.Je mening geven over middelen die niet op de farmaceutische markt verkrijgbaar zijn is speculeren.
Elke benzo is deels slaapverwekkend, deels angstremmend en deels spierverslappend. Alleen de ene leunt meer naar het een en de ander leunt meer naar het ander. Xanax staat algemeen te boek als angstremmer, niet als slaapverwekkend. Dat het voor jou niet slaapverwekkend kan zijn zeg ik dus niet, maar dat is niet de hoofdwerking. Kijk maar eens op deze site bijvoorbeeld, daar staat xanax te boek als anxiolytic en niet hypnotic. https://www.benzo.org.uk/bzequiv.htmAls xanax niet slaapopwekkend is ben ik een vliegtuig. Of je hebt nooit xanax gehad.
Er zijn best wel wat rc benzo's ontwikkeld door de farmaceutische industrie, maar die hebben destijds niet de markt gehaald om wat voor reden dan ook. In dat geval is er vrij veel bekend en al zeker of het middel meer angstremmend of slaapverwekkend is bijvoorbeeld. In andere gevallen zijn er vaak genoeg gebruikers ervaringen van een middel online te vinden om toch voorzichtig iets over de werking van een RC te kunnen zeggen.
Overigens hoef je mij de regels en missie van het forum niet uit te leggen, meneer bijdehandtje. Speculeren heeft betrekking op de inhoud van een pil, poeder, zegel, etc en slaat dus niet op de werking. Harm reduction is zeker belangrijk voor dit forum, maar als mensen zelf research chemicals willen gebruiken en de daarbij verhoogde risico's willen accepteren is dat hun eigen keuze. Daar niet over kunnen praten zorgt alleen maar voor meer harm. Als je dat zelf ook niet wilt, moet je niet op topics in een RC subforum reageren natuurlijk.
Elke benzo is deels slaapverwekkend, deels angstremmend en deels spierverslappend. Alleen de ene leunt meer naar het een en de ander leunt meer naar het ander. Xanax staat algemeen te boek als angstremmer, niet als slaapverwekkend. Dat het voor jou niet slaapverwekkend kan zijn zeg ik dus niet, maar dat is niet de hoofdwerking. Kijk maar eens op deze site bijvoorbeeld, daar staat xanax te boek als anxiolytic en niet hypnotic. https://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm
Dormicum staat er helaas niet tussen, maar een simpele Google search laat zien dat het te boek staat als zeer slaapverwekkend.
Overigens heb ik xanax vaak genoeg gebruikt, inclusief nog minstens 15 andere benzo's, en ik vond xanax juist een van de minst slaapverwekkende benzo's.
Ik snap niet zo goed waarom je nu zo heftig reageert en er vanalles loopt bij te halen wat helemaal niet relevant is. Heb je een beetje moeite om te bekennen dat je maar wat riep soms?
Ga lekker ergens anders trollen man, ik heb nergens sancties genoemd...Als ik nog een reactie geef ga je mij dan ook dreigen met sancties
Een hypnotisch middel is trouwens niet hetzelfde als een slaapverwekkend middel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."