Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MMA

3-MMA

18 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
h
henniebennieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inhoudsopgave zei:
Ik vond 3mma ook een gekkenhuis. Leuke stim, wel een fluor waar ik persoonlijk niet heel erg fan van ben
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je met gekkenhuis? Zou je het kunnen omschrijven en vergelijken met 3mmc? En welke roa en dosis?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#2
henniebennie zei:
Wat bedoel je met gekkenhuis? Zou je het kunnen omschrijven en vergelijken met 3mmc? En welke roa en dosis?
Klik om te vergroten...

3-mma reportje

wie : ik waar: op de bank roa: oraal dosis : 2 keer 330mg(zonder tolerantie zou ik met 200 mg max beginnen en na een uur of 1.5 100 mg bij nemen ) heb 3-mma nu ook gehad ,geslikt dosis was omgerekend ter vergelijking naar 3-mmc vrij hoog 333 mg 3 bommetjes uit een gram opkomst was vrij snel 15...
drugsforum.nl drugsforum.nl

had net een stukje text geupload over mijn ervaring...
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oraal en het was een flinke dosis.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gisteren voor het eerst dus 3-MMA geprobeerd.. Holy fuck joh wat is me dat voor een potent spul! Het is niet goedkoop, rond de (edit) per gram maar damn wat je er voor in de plaats krijgt is gewoon insane! Ik had het gevoel van MDMA, MDA en speed tegelijk. Ik ga niet verkondigen hoeveel ik genomen heb maar als je van plan bent 100mg te nemen zal je teleurgesteld geraken. Ik heb er nu 4 geprobeerd en dit is mijn voorlopige top 4

3-MMA met kop en schouders boven de rest
3-FA
4-FMA
6-APB

Zo dat wilde ik even delen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Prijzen niet noemen, @Beady. Effe weghalen, wil je geen ban opgelegd krijgen...
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thanks @Zanza. Ik heb gisteren ook twee urinetesten gekocht specifiek op amfetaminen omdat je op i-net uitéénlopende meningen hoort van mensen die zeggen dat ze het met een eenvoudige urinestaal niet kunnen detecteren en anderen die zeggen dat dat onzin is.

De foto is blurry as fck maar ik heb geen smartphone. Twee streepjes betekent negatief, één streepje is positief. Hiermee is de discussie voor eens en voor altijd gesloten.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kijkend naar de foto op mijn smartphone, weet ik niet goed wat ik zie.
Als ik naar het oranje vak kijk zie ik twee diagonale gearceerde strepen.
Volgens jouw toelichting is dat dan “negatief “. *
Bedoel je inderdaad dat jij een negatief uitslag kreeg ?

Dan sluit dat nog niet uit dat een test ook een positieve uitslag zou kunnen geven.
Alleen met een positieve uitslag is de discussie ( bijna)gesloten omdat dan aangetoond is dat het gebruik detecteerbaar is.

* ik had trouwens andersom verwacht: 1 streep als controle streep en evt. een tweede als positief indicator
D
DeerandeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi! Bedankt voor het delen van je ervaring. Is deze stof vergelijkbaar met 3-mmc vind je? Kun je nog meer vertellen over de effecten? Ben erg benieuwd. Wat was je ROA?
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe was de afterdip?
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#10
De rush is fenomenaal, geloof me. De dip valt wel mee met een paar benzo's en wat licht eten.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#11
BelowTheFlow zei:
Kijkend naar de foto op mijn smartphone, weet ik niet goed wat ik zie.
Als ik naar het oranje vak kijk zie ik twee diagonale gearceerde strepen.
Volgens jouw toelichting is dat dan “negatief “. *
Bedoel je inderdaad dat jij een negatief uitslag kreeg ?

Dan sluit dat nog niet uit dat een test ook een positieve uitslag zou kunnen geven.
Alleen met een positieve uitslag is de discussie ( bijna)gesloten omdat dan aangetoond is dat het gebruik detecteerbaar is.

* ik had trouwens andersom verwacht: 1 streep als controle streep en evt. een tweede als positief indicator
Klik om te vergroten...
Positief resultaat.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oraal toegedient? Dosering is ook wel handig om te weten.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beady zei:
Oraal en het was een flinke dosis.
Klik om te vergroten...
hoe snel was de opkomst en hoelang was de piek
h
henniebennieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoeveel mg was de dosis? En hoe is het in vergelijking met 3MMC? En wat doet het met je libido?
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vond 3mma ook een gekkenhuis. Leuke stim, wel een fluor waar ik persoonlijk niet heel erg fan van ben
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#16
3mma heeft geen fluor
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
BelowTheFlow zei:
Kijkend naar de foto op mijn smartphone, weet ik niet goed wat ik zie.
Als ik naar het oranje vak kijk zie ik twee diagonale gearceerde strepen.
Volgens jouw toelichting is dat dan “negatief “. *
Bedoel je inderdaad dat jij een negatief uitslag kreeg ?

Dan sluit dat nog niet uit dat een test ook een positieve uitslag zou kunnen geven.
Alleen met een positieve uitslag is de discussie ( bijna)gesloten omdat dan aangetoond is dat het gebruik detecteerbaar is.

* ik had trouwens andersom verwacht: 1 streep als controle streep en evt. een tweede als positief indicator
Klik om te vergroten...
Euh.. Waarom kijk je naar de diagonale strepen in het oranje? Heeft er niks mee te maken. Wil niet veel zeggen maar je moet daaronder kijken. Daar onderaan zie je het hokje voor negatief of positief testen. Duidelijk te zien positief getest. 😂
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Inhoudsopgave zei:
Ik vond 3mma ook een gekkenhuis. Leuke stim, wel een fluor waar ik persoonlijk niet heel erg fan van ben
Klik om te vergroten...
Hoe kom je hierbij dat 3-mma een fluor is? Is namelijk niet zo.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ricorieks zei:
hoe snel was de opkomst en hoelang was de piek
Klik om te vergroten...
20 minuten, urenlang. Maar 4-MMA is qua intensiteit de koning.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."