#1
Wat bedoel je met gekkenhuis? Zou je het kunnen omschrijven en vergelijken met 3mmc? En welke roa en dosis?Ik vond 3mma ook een gekkenhuis. Leuke stim, wel een fluor waar ik persoonlijk niet heel erg fan van ben
Wat bedoel je met gekkenhuis? Zou je het kunnen omschrijven en vergelijken met 3mmc? En welke roa en dosis?Ik vond 3mma ook een gekkenhuis. Leuke stim, wel een fluor waar ik persoonlijk niet heel erg fan van ben
Wat bedoel je met gekkenhuis? Zou je het kunnen omschrijven en vergelijken met 3mmc? En welke roa en dosis?
drugsforum.nl
Positief resultaat.Kijkend naar de foto op mijn smartphone, weet ik niet goed wat ik zie.
Als ik naar het oranje vak kijk zie ik twee diagonale gearceerde strepen.
Volgens jouw toelichting is dat dan “negatief “. *
Bedoel je inderdaad dat jij een negatief uitslag kreeg ?
Dan sluit dat nog niet uit dat een test ook een positieve uitslag zou kunnen geven.
Alleen met een positieve uitslag is de discussie ( bijna)gesloten omdat dan aangetoond is dat het gebruik detecteerbaar is.
* ik had trouwens andersom verwacht: 1 streep als controle streep en evt. een tweede als positief indicator
hoe snel was de opkomst en hoelang was de piekOraal en het was een flinke dosis.
Euh.. Waarom kijk je naar de diagonale strepen in het oranje? Heeft er niks mee te maken. Wil niet veel zeggen maar je moet daaronder kijken. Daar onderaan zie je het hokje voor negatief of positief testen. Duidelijk te zien positief getest. 😂Kijkend naar de foto op mijn smartphone, weet ik niet goed wat ik zie.
Als ik naar het oranje vak kijk zie ik twee diagonale gearceerde strepen.
Volgens jouw toelichting is dat dan “negatief “. *
Bedoel je inderdaad dat jij een negatief uitslag kreeg ?
Dan sluit dat nog niet uit dat een test ook een positieve uitslag zou kunnen geven.
Alleen met een positieve uitslag is de discussie ( bijna)gesloten omdat dan aangetoond is dat het gebruik detecteerbaar is.
* ik had trouwens andersom verwacht: 1 streep als controle streep en evt. een tweede als positief indicator
Hoe kom je hierbij dat 3-mma een fluor is? Is namelijk niet zo.Ik vond 3mma ook een gekkenhuis. Leuke stim, wel een fluor waar ik persoonlijk niet heel erg fan van ben
20 minuten, urenlang. Maar 4-MMA is qua intensiteit de koning.hoe snel was de opkomst en hoelang was de piek
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."