#1
Ik gebruik zo een keer in de twee weken RC s. Soms vind ik het leven geeneens leuk meer zonder dat oppeppertje . Ik ben een vrouw met een psychische achtergrond. Kan je me dan verslaafd noemen of niet?
ObviouslyIk vind van wel
zag niet dat rotjoch precies dit al had gezegd.

