Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd of niet?

Verslaafd of niet?

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Saab zei:
Ik gebruik zo een keer in de twee weken RC s. Soms vind ik het leven geeneens leuk meer zonder dat oppeppertje . Ik ben een vrouw met een psychische achtergrond. Kan je me dan verslaafd noemen of niet?
Klik om te vergroten...
Spyro zei:
Ik vind van wel
Klik om te vergroten...
Obviously

zag niet dat rotjoch precies dit al had gezegd.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben je er afhankelijk van? In de zin van; heb je het alleen maar leuk met rc, leef je er naar toe en zet je er al je zinnen op, overdrijf je met het middel?

Laten we ‘soms vind ik het leven zonder geeneens leuk meer’ niet verwarren met een depressie oid die gewoon even onderdrukt wordt door een rc. Psychische achtergrond benoemd ze namelijk ook.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Druktemaker zei:
Ben je er afhankelijk van? In de zin van; heb je het alleen maar leuk met rc, leef je er naar toe en zet je er al je zinnen op, overdrijf je met het middel?

Laten we ‘soms vind ik het leven zonder geeneens leuk meer’ niet verwarren met een depressie oid die gewoon even onderdrukt wordt door een rc. Psychische achtergrond benoemd ze namelijk ook.
Klik om te vergroten...
Goeie vraag groot verschil inderdaad
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Saab zei:
Ik heb idd een chronische depressie
Klik om te vergroten...
Zijn er ook andere dingen waar je gepassioneerd over bent/waar je naar uit kijkt?
S
SaabLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja die zijn er wel maar ik heb nergens zin in zonder RC. Ik doe het dan meestal op de automatische piloot. Zonder gevoel zeg maar
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Saab zei:
Ja die zijn er wel maar ik heb nergens zin in zonder RC. Ik doe het dan meestal op de automatische piloot. Zonder gevoel zeg maar
Klik om te vergroten...

Oke twijfelde eerder even door wat @Druktemaker zei maar nee ik denk wel echt dat je een verslaving hebt dan.
S
SaabLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja dat denk ik ook helaas😥
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou he nu je weet dat je een stomme junk bent gewoon even jellinek bellen he!!

Nee grapje maar euh hulp zoeken praat groepen kunnen helemaal geen kwaad als je je er zorgen over maakt
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snoozerboy5000 zei:
Nou he nu je weet dat je een stomme junk bent gewoon even jellinek bellen he!!

Nee grapje maar euh hulp zoeken praat groepen kunnen helemaal geen kwaad als je je er zorgen over maakt
Klik om te vergroten...
Jij hebt het hart wel op de tong he. Mooi man
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oeh, lekker tongen?

Maar alle gekheid op een stokje, in feite is iedereen wel een junk. De een haalt zijn geluks stofjes uit oppervlakkig shoppen, aan de piemel sjorren of de liefde. De ander neemt een middel tot zich. Onze hersenen hebben in feite nooit genoeg en willen altijd meer.

Zolang je de baas over je brein en leven blijft, is er wat mij betreft geen probleem. Dat je eerder dood gaat of lichamelijke/psychische klachten krijgt zijn duidelijk, maar dat kan je ook zeggen van bepaalde beroepen of andere leefstijlen.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Rotjoch zei:
Jij hebt het hart wel op de tong he. Mooi man
Klik om te vergroten...
Waarom tijd verspillen aan erom heen draaien? is het leven veelste kort voor
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MaddMonkey zei:
Oeh, lekker tongen?
Klik om te vergroten...

Gadver me tong in een aapstoppen? paar jaar geleden misschien ik val niet meer voor zwarte vrouwen.

(awh sorry dit kan eigenlijk echt niet maar daarom had ik er juist zin in in my defense ben ik zelf half zwart)
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snoozerboy5000 zei:
Gadver me tong in een aapstoppen? paar jaar geleden misschien ik val niet meer voor zwarte vrouwen.
Klik om te vergroten...
Dat bedoel ik dus haha!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snoozerboy5000 zei:
Gadver me tong in een aapstoppen? paar jaar geleden misschien ik val niet meer voor zwarte vrouwen.

(awh sorry dit kan eigenlijk echt niet maar daarom had ik er juist zin in in my defense ben ik zelf half zwart)
Klik om te vergroten...
3oEjI5VtIhHvK37WYo.gif
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snoozerboy5000 zei:
ben ik zelf half zwart
Klik om te vergroten...
Je bedoeld meer een pinda?
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Uno pinda negro
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Rotjoch zei:
Je bedoeld meer een pinda?
Klik om te vergroten...

Ik ben toch niet indische kneus dacht je ik ga even straat doen?

blijf jij maar lekker in deventer dushi
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snoozerboy5000 zei:
Ik ben toch niet indische kneus dacht je ik ga even straat doen?

blijf jij maar lekker in deventer dushi
Klik om te vergroten...
Je kleur had ik het over. 😰
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Rotjoch zei:
Je kleur had ik het over. 😰
Klik om te vergroten...
Ja godverdomme is nou niet dat ik de peulvruchten af ga en naast me huid hou en zeg schat is dit het een beetje?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snoozerboy5000 zei:
Ja godverdomme is nou niet dat ik de peulvruchten af ga en naast me huid hou en zeg schat is dit het een beetje?
Klik om te vergroten...
Heb je niet zoon strip met huidskleuren?

EEAF5779-A1DA-4129-9B00-68DE5BECBFF2.jpeg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."