#1
Hangt ervan af welke welke RC je neemt, denk ik.
Dit is wat mij betreft zorgwekkend genoeg.Soms vind ik het leven geeneens leuk meer zonder dat oppeppertje .
Ik gebruik zo een keer in de twee weken RC s. Soms vind ik het leven geeneens leuk meer zonder dat oppeppertje . Ik ben een vrouw met een psychische achtergrond. Kan je me dan verslaafd noemen of niet?
ObviouslyIk vind van wel
Goeie vraag groot verschil inderdaadBen je er afhankelijk van? In de zin van; heb je het alleen maar leuk met rc, leef je er naar toe en zet je er al je zinnen op, overdrijf je met het middel?
Laten we ‘soms vind ik het leven zonder geeneens leuk meer’ niet verwarren met een depressie oid die gewoon even onderdrukt wordt door een rc. Psychische achtergrond benoemd ze namelijk ook.
Zijn er ook andere dingen waar je gepassioneerd over bent/waar je naar uit kijkt?Ik heb idd een chronische depressie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."