Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd of niet?

Verslaafd of niet?

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hangt ervan af welke welke RC je neemt, denk ik.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
In ieder geval houd je de deur zo wel wagenwijd open, der hoeft maar 1 flinke tegenslag te gebeuren en je gaat steeds meer op die rc leunen tot het wekelijks, dagelijks gebruik word en dan ben je dus wel verslaafd. Nu zou ik het eerder probleemgebruiker noemen omdat je voor verkeerde redenen die oppepper gebruikt.
S
SaabLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok ik gebruik 4 fma meestal en eerder 3 mmc. Ja je hebt gelijk ik moet mijn gebruik in de hand zien te houden of helemaal ermee stoppen voordat het van kwaad tot erger wordt
S
SaabLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb idd een chronische depressie
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kijk uit. In ieder geval met die 3mmc. Ben je er al out van gegaan?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Saab zei:
Soms vind ik het leven geeneens leuk meer zonder dat oppeppertje .
Klik om te vergroten...
Dit is wat mij betreft zorgwekkend genoeg.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind van wel
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Saab zei:
Ik gebruik zo een keer in de twee weken RC s. Soms vind ik het leven geeneens leuk meer zonder dat oppeppertje . Ik ben een vrouw met een psychische achtergrond. Kan je me dan verslaafd noemen of niet?
Klik om te vergroten...
Spyro zei:
Ik vind van wel
Klik om te vergroten...
Obviously

zag niet dat rotjoch precies dit al had gezegd.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben je er afhankelijk van? In de zin van; heb je het alleen maar leuk met rc, leef je er naar toe en zet je er al je zinnen op, overdrijf je met het middel?

Laten we ‘soms vind ik het leven zonder geeneens leuk meer’ niet verwarren met een depressie oid die gewoon even onderdrukt wordt door een rc. Psychische achtergrond benoemd ze namelijk ook.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Druktemaker zei:
Ben je er afhankelijk van? In de zin van; heb je het alleen maar leuk met rc, leef je er naar toe en zet je er al je zinnen op, overdrijf je met het middel?

Laten we ‘soms vind ik het leven zonder geeneens leuk meer’ niet verwarren met een depressie oid die gewoon even onderdrukt wordt door een rc. Psychische achtergrond benoemd ze namelijk ook.
Klik om te vergroten...
Goeie vraag groot verschil inderdaad
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Saab zei:
Ik heb idd een chronische depressie
Klik om te vergroten...
Zijn er ook andere dingen waar je gepassioneerd over bent/waar je naar uit kijkt?
S
SaabLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja die zijn er wel maar ik heb nergens zin in zonder RC. Ik doe het dan meestal op de automatische piloot. Zonder gevoel zeg maar

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."