Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik had ee vraag. Ik heb net 4fma binnen gekregen. Maar het is poeder. Is het dan bedoeld om te snuiven want dat heb ik nooit van mn leven gedaan. Ik neem altijd oraal. Snuiven gaat mij toch iets te ver iemand die hier ee atwoord op heeft? alvast bedankt"
"Thanx voor de reacties ik hou het toch maar bij oraal"
"Ik gebruik zo een keer in de twee weken RC s. Soms vind ik het leven geeneens leuk meer zonder dat oppeppertje . Ik ben een vrouw met een psychische achtergrond. Kan je me dan verslaafd noemen of niet?"
"Ok ik gebruik 4 fma meestal en eerder 3 mmc. Ja je hebt gelijk ik moet mijn gebruik in de hand zien te houden of helemaal ermee stoppen voordat het van kwaad tot erger wordt"
"Ik vind het juist een functionele stimulant. Ik ga er echt niet van springen ofzo😆🙃 maar ik bestel meestal de wat meer euforische RC s zoals 4 fma, 3cmc en 3 fma."
"Ik heb idd een chronische depressie"
"Ja die zijn er wel maar ik heb nergens zin in zonder RC. Ik doe het dan meestal op de automatische piloot. Zonder gevoel zeg maar"
"Ja dat denk ik ook helaas😥"
"Ja ik weet dat ik verslaafd ben nu. Ik heb al contact opgenomen met brijder."