#1
Gewoon draaien @Eik
Je hoort het zo haha
Je hoort het zo haha
lijkt me niet echt het spul om te “eyeballen”… maar ben alsnog benieuwd naar je ervaring…
@ricorieks is van de aarde af ge-eyeballd denk ikYolo, gewoon effe 5-MeO-DMT eyeballen, niet moeilijk over doen toch.
@ricorieks is van de aarde af ge-eyeballd denk ik
Jongen jullie weten allang waar die is ergens op planet x kom niet trollen stomme alien.Ben toch wel heel benieuwd geworden hahaha
hou een bord of asbak dichtbij
Hallo? Ben je gek ofzo? Er staat toch duidelijk ‘NOT FOR HUMAN CONSUMPTION’. Hij leeft op het randje he
Kreeg enkel een heel rustig gevoel, meer niet. Dat, en m'n hele kamer stinkt naar DMT nu.hou een bord of asbak dichtbij
ik denk doordat het zo snel in kickt je niet alles binnen gaat krijgen
ik hield me vloeitje trouwens iets nat zodat het niet te snel verbranden
enjoy hehe
mvg ricorieks
Ik ben een beer dus ik mag.Hallo? Ben je gek ofzo? Er staat toch duidelijk ‘NOT FOR HUMAN CONSUMPTION’. Hij leeft op het randje he
had je het over je hele sjekkie verspreid ,?Kreeg enkel een heel rustig gevoel, meer niet. Dat, en m'n hele kamer stinkt naar DMT nu.
Ben bang dat het verbrand omdat een sigaret te heet wordtzal het werken in je peukie
ga het zo proberen
nog tips
het is de freebase vorm
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."