#1
Eens. Dmt moet je verdampen op een wat lagere temperatuur. Kan nog knap lastig zijn om snel genoeg voldoende damp te krijgen zonder je spul te verbranden. Maar als het lukt krijg je er wel een heel spektakel voor terug. 😅Ben bang dat het verbrand omdat een sigaret te heet wordr