Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5 meo dmt in je shakkie

5 meo dmt in je shakkie

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rotjoch zei:
Ben bang dat het verbrand omdat een sigaret te heet wordr
Klik om te vergroten...
Eens. Dmt moet je verdampen op een wat lagere temperatuur. Kan nog knap lastig zijn om snel genoeg voldoende damp te krijgen zonder je spul te verbranden. Maar als het lukt krijg je er wel een heel spektakel voor terug. 😅
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eik zei:
Eens. Dmt moet je verdampen op een wat lagere temperatuur. Kan nog knap lastig zijn om snel genoeg voldoende damp te krijgen zonder je spul te verbranden. Maar als het lukt krijg je er wel een heel spektakel voor terug. 😅
Klik om te vergroten...
haha ik gooi zo 15 m
g in een peuk of in een glas met folie erop
verdamp alles en dan heisen
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eik zei:
Eens. Dmt moet je verdampen op een wat lagere temperatuur. Kan nog knap lastig zijn om snel genoeg voldoende damp te krijgen zonder je spul te verbranden. Maar als het lukt krijg je er wel een heel spektakel voor terug. 😅
Klik om te vergroten...
is nn dmt een andere kookpunt dan meo?
freebase?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
ach ik gooi gewoon een 10 mg eyeball lol
in me shakkie en ik zie jullie over een kwartier hehe
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#5
ricorieks zei:
is nn dmt een andere kookpunt dan meo?
Klik om te vergroten...
Weet ik niet. Ik heb alleen ervaring met nn-dmt. Heb jij al ervaring met 5-meo? 5-meo dmt is voor veel mensen een bijzonder heftige ervaring. En 15 mg is volgens mij al een flinke dosis. Zou zelfzekerst eens voorzichtig proberen met een lagere dosering als het mijn eerste keer was.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
ricorieks zei:
ach ik gooi gewoon een 10 mg eyeball lol
Klik om te vergroten...
lijkt me niet echt het spul om te “eyeballen”… maar ben alsnog benieuwd naar je ervaring…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."