Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC stank

3MMC stank

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#1
stim zweet stink idd echt , normaal vind ik mn eigen zweet niet echt stinken maar na stims :sweatsmile:
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na een tijdje 3mmc gebruik (nu gellukig gestopt) heb ik gemerkt dat alle kleding die ik aan had tijdens het spacen en de bank ontzettend stinken van dat spul.
in het begin ruikt het nog naar de geur van het poeder maar na een tijd word het echt steeds muffer.

Nu rest mij de vraag: Hoe krijg je die stank eruit ? Zelfs na het wassen krijg ik het er niet uit. Hebben jullie hier ook mee gedealed en hoe kreeg je die stank eruit? Heb al azijn geprobeerd maar dat hielp voor geen meter.

Kan hier ook weinig over vinden op het web. Ben benieuwd wat jullie ervaring is hier mee.

Groetjes Chef
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen ervaring mee. Merk wel dat ik er zelf sterk van ging ruiken, maar volgens mij is dat wel aardig uit mijn kleding geraakt. Ik doe eigenlijk ook standaard azijn erbij. Je kan eventueel het een dag of 2 in een teiltje azijnwater laten staan voordat je het in de machine gooit
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Na een 2weken binge op de bank waar je zitvlak helemaal in gevormd staat en je kleren 10cm lager hangen door het zweet kan ik me inbeelden dat de geur er moeilijk uit gaat 🤷‍♂️.

Eerlijk nooit last van gehad zelfs na 24u. 4-mmc kon een stuk meer stinken bij zweten maar na een douche en een lekker luchie probleem opgelost.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor de reacties , De bank was ook altijd vet doorweekt na mijn binges dus dat gaat zoiezo lastig worden om schoon te krijgen. En dat van 1 keer per week gebruiken. Straf spul...

Ik zal eens proberen om de kleding te weken in azijn en daarna te wassen. :)
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nooit problemen gehad met kleding wat stinkt door drugs en niet te verhelpen is met een wasmachine.

Misschien kan een professionele stomerij je helpen? Want als de wasmachine het niet meer kan is het goed mis. 😝
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ChefCurry zei:
De bank was ook altijd vet doorweekt
Klik om te vergroten...
silver-lining-impressed.gif

Wat deed je in godsnaam voor vage dingen op dit spul
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
ChefCurry zei:
Bedankt voor de reacties , De bank was ook altijd vet doorweekt na mijn binges dus dat gaat zoiezo lastig worden om schoon te krijgen. En dat van 1 keer per week gebruiken. Straf spul...

Ik zal eens proberen om de kleding te weken in azijn en daarna te wassen. :)
Klik om te vergroten...
Even een serieuze vraag.. in godsnaam hoeveel zweet jij? I’ve seen and heard a lot of crazy shit in my life, maar dit spant echt een kroon. 🤣
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
ChefCurry zei:
Na een tijdje 3mmc gebruik (nu gellukig gestopt) heb ik gemerkt dat alle kleding die ik aan had tijdens het spacen en de bank ontzettend stinken van dat spul.
in het begin ruikt het nog naar de geur van het poeder maar na een tijd word het echt steeds muffer.

Nu rest mij de vraag: Hoe krijg je die stank eruit ? Zelfs na het wassen krijg ik het er niet uit. Hebben jullie hier ook mee gedealed en hoe kreeg je die stank eruit? Heb al azijn geprobeerd maar dat hielp voor geen meter.

Kan hier ook weinig over vinden op het web. Ben benieuwd wat jullie ervaring is hier mee.

Groetjes Chef
Klik om te vergroten...
ChefCurry zei:
Bedankt voor de reacties , De bank was ook altijd vet doorweekt na mijn binges dus dat gaat zoiezo lastig worden om schoon te krijgen. En dat van 1 keer per week gebruiken. Straf spul...

Ik zal eens proberen om de kleding te weken in azijn en daarna te wassen. :)
Klik om te vergroten...
3-MMC triggert het orthosympathisch deel van het zenuwstelsel waardoor je lichaam 'aan' gaat staan voor actie: het bloed gaat zoveel mogelijk naar de spieren, de bloedbanen staan open, de hartslag en bloeddruk zijn hoog en er gaat juist weinig bloed naar het verteringsstelsel en het hongergevoel daalt. De lichaamstemperatuur stijgt en daarom probeert je lichaam ook meer af te koelen. Omdat er een hoge energiebehoefte is, zijn de beschikbare suikers snel op. Het lichaam gaat dan spierweefsel afbreken omdat dat de snelst verkrijgbare energiebron is. Bij de afbraak van dat spierweefsel onstaan afbraakproducten die het zweet een wat bruine kleur en een sterke geur kunnen geven.

Die processen hangen samen met de totaal ingenomen hoeveelheid 3-MMC. Dus als je hoge doseringen neemt en vaak bijpakt dan wordt de kans op dat soort klachten groter. Daarnaast hangen de lichaamsprocessen samen met de hoeveelheid beschikbaar suiker. Daarom kan het verstandig zijn om tussendoor dingen als vruchtensap te drinken. Maar ook niet te veel. Want je gebit is gevoeliger voor zuren en suikers omdat je een droge mond krijgt van stimulerende middelen.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
TS: Hoe krijg ik de stank er uit?
Gewenst antwoord: Iets in dergelijke richting met schoonmaak producten.
Neo’s antwoord: Alles behalve een gouden tip voor schoonmaken.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sowieso is leren stofwisselen wel handig als je drugs gaat gebruiken.

Vooral de aminozuren zijn echt ideaal ter supplementatie als je wat van je lichaam vraagt of hebt gevraagd
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
MaddMonkey zei:
Sowieso is leren stofwisselen wel handig als je drugs gaat gebruiken.

Vooral de aminozuren zijn echt ideaal ter supplementatie als je wat van je lichaam vraagt of hebt gevraagd
Klik om te vergroten...
Ik heb dat nooit gesupplement. Ben misschien een ietwat iellig ventje maar ik voel me nooit heel erg gesloopt na drugs. Of ik tips heb?

1. Stoppen met drinken (alcohol).
2. Meer water drinken.
3. Gezonder eten.
4. Meer slapen.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Ik heb dat nooit gesupplement. Ben misschien een ietwat iellig ventje maar ik voel me nooit heel erg gesloopt na drugs. Of ik tips heb?

1. Stoppen met drinken (alcohol).
2. Meer water drinken.
3. Gezonder eten.
4. Meer slapen.
Klik om te vergroten...
Ik ook niet per se hoor, maar drugsgebruik is wel een roofbouw op het lichaam. Je kan wel voor een groot deel alles uit eten halen. Veel anti oxidantrijk voedsel ed, maar ik heb vooral bij stimulerende rommel dat ik echt niets naar binnen krijg. Dan is het wel heel handig om een pilletje met de bouwstenen van ons lichaam naar binnen te kieperen.


Zeg niet dat het hoeft, maar supplementen zijn wel handig om wat over in te lezen. Je hebt ze alleen niet nodig als je altijd gezond eet en leeft, anders is er zeker wel een moment en tijd voor.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
MaddMonkey zei:
Ik ook niet per se hoor, maar drugsgebruik is wel een roofbouw op het lichaam. Je kan wel voor een groot deel alles uit eten halen. Veel anti oxidantrijk voedsel ed, maar ik heb vooral bij stimulerende rommel dat ik echt niets naar binnen krijg. Dan is het wel heel handig om een pilletje met de bouwstenen van ons lichaam naar binnen te kieperen.


Zeg niet dat het hoeft, maar supplementen zijn wel handig om wat over in te lezen. Je hebt ze alleen niet nodig als je altijd gezond eet en leeft, anders is er zeker wel een moment en tijd voor.
Klik om te vergroten...
Klopt ja
Ik zou het kunnen gebruiken toen ik nog stim binges deed en heel veel porno keek
Nu Max eenmaal per dag slingeren
En als ik de volgende dag een kater heb van drugs dan neem ik dat voor lief
Dat heb ik er wel voor over
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
En als ik de volgende dag een kater heb van drugs dan neem ik dat voor lief
Klik om te vergroten...
Ook de reden dat ik weiger om een platlegger te gebruiken (opiaat of benzo) in mijn leven.

Maar ik denk dat we veel katers prima kunnen voorkomen door een goede balans aan beschikbare stofjes in het lichaam.

Sinds ik ben gaan fietsen twee jaar terug, merk ik veel beter hoe het lichaam dingen nodig heeft. Je moet gewoon soms jezelf dwingen om iets naar binnen te proppen om jezelf daarna de kans te geven niet ergens kapot aan te gaan. En het is nou eenmaal best pittig om een goed gevarieerd eetpatroon erop na te houden zonder teveel calorieën binnen te krijgen
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blyatman zei:
Even een serieuze vraag.. in godsnaam hoeveel zweet jij? I’ve seen and heard a lot of crazy shit in my life, maar dit spant echt een kroon. 🤣
Klik om te vergroten...
10duzend liter.
Neo-Shulginist zei:
3-MMC triggert het orthosympathisch deel van het zenuwstelsel waardoor je lichaam 'aan' gaat staan voor actie: het bloed gaat zoveel mogelijk naar de spieren, de bloedbanen staan open, de hartslag en bloeddruk zijn hoog en er gaat juist weinig bloed naar het verteringsstelsel en het hongergevoel daalt. De lichaamstemperatuur stijgt en daarom probeert je lichaam ook meer af te koelen. Omdat er een hoge energiebehoefte is, zijn de beschikbare suikers snel op. Het lichaam gaat dan spierweefsel afbreken omdat dat de snelst verkrijgbare energiebron is. Bij de afbraak van dat spierweefsel onstaan afbraakproducten die het zweet een wat bruine kleur en een sterke geur kunnen geven.

Die processen hangen samen met de totaal ingenomen hoeveelheid 3-MMC. Dus als je hoge doseringen neemt en vaak bijpakt dan wordt de kans op dat soort klachten groter. Daarnaast hangen de lichaamsprocessen samen met de hoeveelheid beschikbaar suiker. Daarom kan het verstandig zijn om tussendoor dingen als vruchtensap te drinken. Maar ook niet te veel. Want je gebit is gevoeliger voor zuren en suikers omdat je een droge mond krijgt van stimulerende middelen.
Klik om te vergroten...
Duidelijk , thanks voor het uitleggen. Ik nam altijd wel supplementen bij om een beetje de schade te beperken en ik zwete niet elke binge zoveel , lag ook aan de badge mischien.
Door isotone drankjes te drinken tijdens spacen kon ik de energie een beetje op pijl houden en ik at vaak ook een maaltijd tussendoor.

Ben iig blij dat ik er vanaf ben want ik gebruikte de laatste keren echt teveel.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#17
MaddMonkey zei:
Bekijk bijlage 33962

Wat deed je in godsnaam voor vage dingen op dit spul
Klik om te vergroten...
Porno kijken , muziek luisteren 🤤😂
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
EA748C0D-FAB9-4A52-A54E-888D89726EF3.gif
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#19
sweat-haha.gif
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
ChefCurry zei:
Bekijk bijlage 33987
Klik om te vergroten...
Zit je me nou na te apen, clown?
In ‘t gevang, gij vlegel! 🚓

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."