#1
stim zweet stink idd echt , normaal vind ik mn eigen zweet niet echt stinken maar na stims ![:sweatsmile:]()
Even een serieuze vraag.. in godsnaam hoeveel zweet jij? I’ve seen and heard a lot of crazy shit in my life, maar dit spant echt een kroon. 🤣Bedankt voor de reacties , De bank was ook altijd vet doorweekt na mijn binges dus dat gaat zoiezo lastig worden om schoon te krijgen. En dat van 1 keer per week gebruiken. Straf spul...
Ik zal eens proberen om de kleding te weken in azijn en daarna te wassen.![]()
Na een tijdje 3mmc gebruik (nu gellukig gestopt) heb ik gemerkt dat alle kleding die ik aan had tijdens het spacen en de bank ontzettend stinken van dat spul.
in het begin ruikt het nog naar de geur van het poeder maar na een tijd word het echt steeds muffer.
Nu rest mij de vraag: Hoe krijg je die stank eruit ? Zelfs na het wassen krijg ik het er niet uit. Hebben jullie hier ook mee gedealed en hoe kreeg je die stank eruit? Heb al azijn geprobeerd maar dat hielp voor geen meter.
Kan hier ook weinig over vinden op het web. Ben benieuwd wat jullie ervaring is hier mee.
Groetjes Chef
3-MMC triggert het orthosympathisch deel van het zenuwstelsel waardoor je lichaam 'aan' gaat staan voor actie: het bloed gaat zoveel mogelijk naar de spieren, de bloedbanen staan open, de hartslag en bloeddruk zijn hoog en er gaat juist weinig bloed naar het verteringsstelsel en het hongergevoel daalt. De lichaamstemperatuur stijgt en daarom probeert je lichaam ook meer af te koelen. Omdat er een hoge energiebehoefte is, zijn de beschikbare suikers snel op. Het lichaam gaat dan spierweefsel afbreken omdat dat de snelst verkrijgbare energiebron is. Bij de afbraak van dat spierweefsel onstaan afbraakproducten die het zweet een wat bruine kleur en een sterke geur kunnen geven.Bedankt voor de reacties , De bank was ook altijd vet doorweekt na mijn binges dus dat gaat zoiezo lastig worden om schoon te krijgen. En dat van 1 keer per week gebruiken. Straf spul...
Ik zal eens proberen om de kleding te weken in azijn en daarna te wassen.![]()
Ik heb dat nooit gesupplement. Ben misschien een ietwat iellig ventje maar ik voel me nooit heel erg gesloopt na drugs. Of ik tips heb?Sowieso is leren stofwisselen wel handig als je drugs gaat gebruiken.
Vooral de aminozuren zijn echt ideaal ter supplementatie als je wat van je lichaam vraagt of hebt gevraagd
Ik ook niet per se hoor, maar drugsgebruik is wel een roofbouw op het lichaam. Je kan wel voor een groot deel alles uit eten halen. Veel anti oxidantrijk voedsel ed, maar ik heb vooral bij stimulerende rommel dat ik echt niets naar binnen krijg. Dan is het wel heel handig om een pilletje met de bouwstenen van ons lichaam naar binnen te kieperen.Ik heb dat nooit gesupplement. Ben misschien een ietwat iellig ventje maar ik voel me nooit heel erg gesloopt na drugs. Of ik tips heb?
1. Stoppen met drinken (alcohol).
2. Meer water drinken.
3. Gezonder eten.
4. Meer slapen.
Klopt jaIk ook niet per se hoor, maar drugsgebruik is wel een roofbouw op het lichaam. Je kan wel voor een groot deel alles uit eten halen. Veel anti oxidantrijk voedsel ed, maar ik heb vooral bij stimulerende rommel dat ik echt niets naar binnen krijg. Dan is het wel heel handig om een pilletje met de bouwstenen van ons lichaam naar binnen te kieperen.
Zeg niet dat het hoeft, maar supplementen zijn wel handig om wat over in te lezen. Je hebt ze alleen niet nodig als je altijd gezond eet en leeft, anders is er zeker wel een moment en tijd voor.
Ook de reden dat ik weiger om een platlegger te gebruiken (opiaat of benzo) in mijn leven.En als ik de volgende dag een kater heb van drugs dan neem ik dat voor lief
10duzend liter.Even een serieuze vraag.. in godsnaam hoeveel zweet jij? I’ve seen and heard a lot of crazy shit in my life, maar dit spant echt een kroon. 🤣
Duidelijk , thanks voor het uitleggen. Ik nam altijd wel supplementen bij om een beetje de schade te beperken en ik zwete niet elke binge zoveel , lag ook aan de badge mischien.3-MMC triggert het orthosympathisch deel van het zenuwstelsel waardoor je lichaam 'aan' gaat staan voor actie: het bloed gaat zoveel mogelijk naar de spieren, de bloedbanen staan open, de hartslag en bloeddruk zijn hoog en er gaat juist weinig bloed naar het verteringsstelsel en het hongergevoel daalt. De lichaamstemperatuur stijgt en daarom probeert je lichaam ook meer af te koelen. Omdat er een hoge energiebehoefte is, zijn de beschikbare suikers snel op. Het lichaam gaat dan spierweefsel afbreken omdat dat de snelst verkrijgbare energiebron is. Bij de afbraak van dat spierweefsel onstaan afbraakproducten die het zweet een wat bruine kleur en een sterke geur kunnen geven.
Die processen hangen samen met de totaal ingenomen hoeveelheid 3-MMC. Dus als je hoge doseringen neemt en vaak bijpakt dan wordt de kans op dat soort klachten groter. Daarnaast hangen de lichaamsprocessen samen met de hoeveelheid beschikbaar suiker. Daarom kan het verstandig zijn om tussendoor dingen als vruchtensap te drinken. Maar ook niet te veel. Want je gebit is gevoeliger voor zuren en suikers omdat je een droge mond krijgt van stimulerende middelen.
Porno kijken , muziek luisteren 🤤😂
Zit je me nou na te apen, clown?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."