Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFluetizolam

Fluetizolam

27 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Vond het een beetje tegenvallen, sliep pas na 4mg..
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kreeg net een berichtje dat dit nieuw is en het klinkt wel interessant haha maar ik kan nergens echt iets vinden hierover? Is er iemand die mij meer kan vertellen. :)
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Had ook al een topic aangemaakt... denk achteraf stom natuurlijk.
Dit is een nieuw middel en waarschijnlijk hebben we allemaal die mail net ontvangen 🙃 :tearsofjoy:
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Krijg het idee dat weinig mensen hier ervaring mee hebben. :innocent: Ga sowieso binnenkort zelf wel proefpersoon spelen maar kan ook niks vinden over dosering ofzo.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
En welke effect precies? Ik gebruik het puur voor slapen gaan en 1mg (of te wel 1pilletje) is zwakker dan 1mg/1pil etizolam. Ook minder invloed op balans en spieren gemerkt.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoraa zei:
Had ook al een topic aangemaakt... denk achteraf stom natuurlijk.
Dit is een nieuw middel en waarschijnlijk hebben we allemaal die mail net ontvangen 🙃 :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Iemand moet de eerste zijn hier. 🤣
d
donnie31Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou iig oppassen met deze middelen, ooit eens 2 dagen 1 mg flualprazolam genomen voor het slapen en toch een paar dagen rebound anxiety gehad..
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#8
donnie31 zei:
Ik zou iig oppassen met deze middelen, ooit eens 2 dagen 1 mg flualprazolam genomen voor het slapen en toch een paar dagen rebound anxiety gehad..
Klik om te vergroten...
Ik weet wat ik doe. Heb zelf ook nog etizolam en flualprazolam liggen. :) Heb er geen problemen mee en flual neem ik alleen als ik pep heb gehad. En als ik normaal niet kan slapen neem ik helemaal niks omdat ik weet dat dat het begin van het einde is hehe.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kon mijn nieuwsgierigheid niet in de hand houden haha dus heb er 10 gekocht. Hopelijk een goede vervanger voor wat ik nu nog heb liggen mocht dat op zijn over een paar maanden. :) Zal dit weekend wel even uitproberen mocht ik het dan binnen hebben.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou heb het gisteren maar eens geprobeerd. Ik zou zelf zeggen dat het een net ietsjes sterkere etizolam is.
d
donnie31Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Bedankt voor de info, wat was je dosis?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zelde euforische laagje ook?
Meer/mínder spierverslappend?
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#13
2mg was wel genoeg maar toen nog 2mg genomen yolo

2mg s genoeg imo
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#14
donnie31 zei:
Bedankt voor de info, wat was je dosis?
Klik om te vergroten...
Ik heb een lichte tolerantie en voor mij was idd 2 mg wel genoeg. Begon vrij snel lekker lui te worden na inname. :) Voelde me ook niet gaar ofzo vanochtend.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mochten er ondertussen meer mensen ervaring hebben met dit middel dan zou ik ook erg benieuwd zijn. Ik heb verschillende drugs gedaan maar ben nieuw met benzo's, wel heb ik mij goed ingelezen (ook over verslavingsgevaar). Ik zou graag een benzo achter de hand hebben omdat ik van plan ben in de komende maanden een aantal psychedelica alleen te doen, geeft me toch een gevoel van rust dat je jezelf wat kan kalmeren als dat echt nodig is en er ook niemand anders is. Na een aantal dagen veel pagina's bezoeken lees ik van alles en iedereen dat etizolam de fijnste/beste is, dus mocht fluetizolam erop lijken dan zou ik daar voor gaan. Beetje off-topic, maar bromazolam, pyrazolam en flunitrazolam zit ik ook naar te kijken. Bromazolam weinig over te vinden (?), pyrazolam lijkt een beetje het hypnotiserende en sederende te missen wat ik zoek en flunitrazolam schijnt extreem potent te zijn en niet echt voor beginners.
S
StukjeBamiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Solotov zei:
2mg was wel genoeg maar toen nog 2mg genomen yolo

2mg s genoeg imo
Klik om te vergroten...
Ik heb gister rond 11 uur 1 tablet fluetizolam van 1mg genomen en heb me gehouden aan slaap hygiëne. Ben lekker in bed gaan liggen en probeerde te slapen. Echter merkte ik vrij weinig. Ik sliep pas iets voor 2. Ik merkte er eigenlijk niks van. Vandaag weer proberen met 1 tablet.

Maar mocht ik weer niks voelen, is het dan verantwoord om een keer 2mg te nemen? Ik heb verder geen ervaring met dit middel en dus ook geen tolerantie of iets. Maar ik vind het wel raar dat het niet werkt. Is het slim om er morgen 2 te nemen? Ik wil niet met mijn gezondheid spelen maar ik weet niet wat de risico's zijn als ik teveel neem. Wat denken jullie?
@Sheaira
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je echt niets voelde zul je jezelf ook niet compleet blackout werken als je er 2 neemt. Als je het niet aandurft kun je ook 1,5 nemen. Of eerst 1,5 en dan nog halfje erbij

@StukjeBami
S
StukjeBamiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Geneesmiddel zei:
Als je echt niets voelde zul je jezelf ook niet compleet blackout werken als je er 2 neemt. Als je het niet aandurft kun je ook 1,5 nemen. Of eerst 1,5 en dan nog halfje erbij

@StukjeBami
Klik om te vergroten...
Isgoed, ik zal het idd opbouwen. Dankjewel
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
AlteredState5862 zei:
Vond het een beetje tegenvallen, sliep pas na 4mg..
Klik om te vergroten...
Lag dat aan het middel of tolerantie?
Altijd handig als men wat meer feedback zou geven.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zwakker dan etizolam. Werkt ook wat korter. 1mg is wel te merken maar voor slaapproblemen 2mg minimaal (in mijn geval). 0 tolerantie.
Ik vind het wel een goed middel maar die pillen smaken VRESELIJK

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."