#1
Vond het een beetje tegenvallen, sliep pas na 4mg..
Iemand moet de eerste zijn hier. 🤣Had ook al een topic aangemaakt... denk achteraf stom natuurlijk.
Dit is een nieuw middel en waarschijnlijk hebben we allemaal die mail net ontvangen 🙃![]()
Ik weet wat ik doe. Heb zelf ook nog etizolam en flualprazolam liggen.Ik zou iig oppassen met deze middelen, ooit eens 2 dagen 1 mg flualprazolam genomen voor het slapen en toch een paar dagen rebound anxiety gehad..
Ik heb een lichte tolerantie en voor mij was idd 2 mg wel genoeg. Begon vrij snel lekker lui te worden na inname.Bedankt voor de info, wat was je dosis?
Ik heb gister rond 11 uur 1 tablet fluetizolam van 1mg genomen en heb me gehouden aan slaap hygiëne. Ben lekker in bed gaan liggen en probeerde te slapen. Echter merkte ik vrij weinig. Ik sliep pas iets voor 2. Ik merkte er eigenlijk niks van. Vandaag weer proberen met 1 tablet.2mg was wel genoeg maar toen nog 2mg genomen yolo
2mg s genoeg imo
Isgoed, ik zal het idd opbouwen. DankjewelAls je echt niets voelde zul je jezelf ook niet compleet blackout werken als je er 2 neemt. Als je het niet aandurft kun je ook 1,5 nemen. Of eerst 1,5 en dan nog halfje erbij
@StukjeBami
Lag dat aan het middel of tolerantie?Vond het een beetje tegenvallen, sliep pas na 4mg..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."