#1
Weet niet wat je het beste als vervanging kan pakken. Maar heb meer verhalen van snelle afkick van broma gehoord.
Ja klopt 3mg bromazolam is behoorlijk . Gister dus 1.5mg genomen (keren daarvoor ook) ik ga nu na 24 uur 300mg lyrica nemen en dan na 48 uur neem ik 0.4 mg bromazelam om het zo een beetje uit te sluipen . Heb ook nog baclofen maar ik betwijfel of dat helpt met een benzo afkick .Benzo's werken wel even om emoties te dempen en om te slapen. Maar het probleem is dat je de klachten daarna drie keer zo hard terug krijgt, zeker als de dosis niet professioneel wordt beheerd en afgebouwd. Een probleem bij bromazolam lijkt daarbij te zijn dat de halfwaardetijd relatief kort is (waardoor je sneller ontwenningsverschijnselen ervaart, maar wat ook juist makkelijk kan zijn bij incidenteel gebruik). Ook zijn de pillen die online verkocht worden nogal fors gedoseerd met 3 milligram. Een hele pil slikken kan daardoor al snel tot vervelende ontwenningsverschijnselen leiden.
Ja kut man , hij werkt wel goed broma .Weet niet wat je het beste als vervanging kan pakken. Maar heb meer verhalen van snelle afkick van broma gehoord.
Lijkt mij ingewikkeld om steeds met verschillende middelen te wisselen. Eigenlijk is het beter om stabiel te blijven op een bepaalde dosis van een bepaald middel om ontwenning te voorkomen. Vaak wordt daar dan een langwerkende benzo voor gepakt. De dosis daarvan kan dan heel langzaam (over 6 tot 12 weken) worden afgebouwd tot nul.Ja klopt 3mg bromazolam is behoorlijk . Gister dus 1.5mg genomen (keren daarvoor ook) ik ga nu na 24 uur 300mg lyrica nemen en dan na 48 uur neem ik 0.4 mg bromazelam om het zo een beetje uit te sluipen . Heb ook nog baclofen maar ik betwijfel of dat helpt met een benzo afkick .
Ja hier was ik al bang voor .Ik voelde me verschrikkelijker na het afkicken van benzo’s dan na afkicken GHB… Na GHB herstel je naar mijn idee nog redelijk snel en de nasleep na het afbouwen van benzo’s duurt lang…
Ik zou hulp zoeken en dit zo snel mogelijk afbouwen nu het nog relatief “makkelijk” kan.
Het is alleen maar uitstellen van de uiteindelijke klap door het blijven slikken van Broma…
Veel sterkte Pleuny.
Ja bedankt voor de info, ik voel me een stuk beter nu ....Benzo afkick is de heftigste van alle drugs zeggen ze. Je kan epileptische aanvallen krijgen en zelfs dood gaan. Heel veel succes !!
Beter doe je dit onder professionele toezicht. Langzaam afbouwen. Lijkt me eigenlijk ook de enigste optie .Ja bedankt voor de info, ik voel me een stuk beter nu ....
Je moet me bericht beter lezen , ik ben nu nog niet erg afhankelijk, teminste dit hoop ik . Na hoelang weet ik dit?Beter doe je dit onder professionele toezicht. Langzaam afbouwen. Lijkt me eigenlijk ook de enigste optie .
Nou als je stopt en je krijgt ontwenningsverschijnselen, dan weet je dat je de sigaar bent.Je moet me bericht beter lezen , ik ben nu nog niet erg afhankelijk, teminste dit hoop ik . Na hoelang weet ik dit?
Hoe zit dat nou met oxazepam , is oxazepam nou minder snel lichamelijl afhankelijk ?Nou als je stopt en je krijgt ontwenningsverschijnselen, dan weet je dat je de sigaar bent.
gewoon geen benzo nemen en kijken wat er gebeurt
ja na je bericht gelezen te hebben heb je denk ik wel ontwenning al
Ja ik had ook lichtelijk hartklopping toen ik wakker werd nog voor de 24 uur geen broma maar niks ernstigs lichamelijk verder . Ik hoop dat ik 1 afbouw dosis kan nemen na 48 uur en dan stoppen helemaal voor meerdere dagen.Nou als je stopt en je krijgt ontwenningsverschijnselen, dan weet je dat je de sigaar bent.
gewoon geen benzo nemen en kijken wat er gebeurt
ja na je bericht gelezen te hebben heb je denk ik wel ontwenning al
Ik heb mezelf echt genaaid man , ik was beter af met ghb .Nou als je stopt en je krijgt ontwenningsverschijnselen, dan weet je dat je de sigaar bent.
gewoon geen benzo nemen en kijken wat er gebeurt
ja na je bericht gelezen te hebben heb je denk ik wel ontwenning al
Ben je hiervoor al onder behandeling?Ik heb ernstige persoonelijkheids problematiek en ghb gebruikte ik al medicijn tegen mijn emotionele pijn en kwelling
Ja zeker .Ben je hiervoor al onder behandeling?
Heb je bijvoorbeeld aankomende week een afspraak staan met je behandelaar? Weet diegene hiervan? Woon je trouwens alleen of samen? Heb je bijvoorbeeld iemand die je in volledige vertrouwen kunt nemen en hierover kunt vertellen op momenten dat je het heel moeilijk hebt?Ja zeker .
Misschien naar je huisarts gaan en eerlijk zijn tegen hem. Benzo afbouw kan je best doen onder professionele oog. Het is serious business dat benzodiazepines ontwenning. Je zat er niet zo lang aan, dus met professionele hulp moet het wel vrij snel gaan. Als je er 5 jaar aan zat bijvoorbeeld ben je jaren verder voordat je je weer een beetje normaal voelt.Ja ik had ook lichtelijk hartklopping toen ik wakker werd nog voor de 24 uur geen broma maar niks ernstigs lichamelijk verder . Ik hoop dat ik 1 afbouw dosis kan nemen na 48 uur en dan stoppen helemaal voor meerdere dagen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."