#1
Lijkt mij ingewikkeld om steeds met verschillende middelen te wisselen. Eigenlijk is het beter om stabiel te blijven op een bepaalde dosis van een bepaald middel om ontwenning te voorkomen. Vaak wordt daar dan een langwerkende benzo voor gepakt. De dosis daarvan kan dan heel langzaam (over 6 tot 12 weken) worden afgebouwd tot nul.Ja klopt 3mg bromazolam is behoorlijk . Gister dus 1.5mg genomen (keren daarvoor ook) ik ga nu na 24 uur 300mg lyrica nemen en dan na 48 uur neem ik 0.4 mg bromazelam om het zo een beetje uit te sluipen . Heb ook nog baclofen maar ik betwijfel of dat helpt met een benzo afkick .