Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat blijft er nu nog over

Wat blijft er nu nog over

73 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
2fdck heb ik nooit geprobeerd
Wat is het verschil met o pce
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#2
O-dsmt blijft legaal (gelukkig! lekker spul hoor). Waarschijnlijk komen ze nog met 5 miljoen nieuwe stofjes die de wet omzeilen dus don't worry :P
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
nausea zei:
O-dsmt blijft legaal (gelukkig! lekker spul hoor). Waarschijnlijk komen ze nog met 5 miljoen nieuwe stofjes die de wet omzeilen dus don't worry :P
Klik om te vergroten...
O dsmt had ik ooit een report over geschreven
Als ik er aan terug denk
JEUK RODE BULLTJES EN 24 UUR MISSELIJK JAHAHA
Het gekke is
Met oxycodone heb ik wat JEUK maar geen rode rare vieze BULLTJES
En ook geen MISSELIJKheid
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
ricorieks zei:
O dsmt had ik ooit een report over geschreven
Als ik er aan terug denk
JEUK RODE BULLTJES EN 24 UUR MISSELIJK JAHAHA
Het gekke is
Met oxycodone heb ik wat JEUK maar geen rode rare vieze BULLTJES
En ook geen MISSELIJKheid
Klik om te vergroten...
Ik ook een report met een mindere ervaring. En veel jeuk! Bah
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Ik ook een report met een mindere ervaring. En veel jeuk! Bah
Klik om te vergroten...
Precies en die JEUK was niet op de juiste plek haha
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#6
ricorieks zei:
O dsmt had ik ooit een report over geschreven
Als ik er aan terug denk
JEUK RODE BULLTJES EN 24 UUR MISSELIJK JAHAHA
Klik om te vergroten...
Oh joh had geen idee! Jammer dat je geen chille ervaring had, bij mij is het altijd een heerlijk spulletje geweest. Die jeuk is wel een dingetje ja.. Na een avond stevig gebruik komen er altijd bultjes op m'n neuspiercings omdat k d'r zo aan zit te krabben :rolleyes: Maar enfin, zoals @Natozlato zei is 2fdck ook lekker, met een jointje d'r bij is het al helemaal top
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#7
nausea zei:
Oh joh had geen idee! Jammer dat je geen chille ervaring had, bij mij is het altijd een heerlijk spulletje geweest. Die jeuk is wel een dingetje ja.. Na een avond stevig gebruik komen er altijd bultjes op m'n neuspiercings omdat k d'r zo aan zit te krabben :rolleyes: Maar enfin, zoals @Natozlato zei is 2fdck ook lekker, met een jointje d'r bij is het al helemaal top
Klik om te vergroten...
Ik had een top ervaring als die JEUK en BULLTJES EN MISSELIJKheid er niet waren
Was chill op de bank liggen film kijken etc etc
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natozlato zei:
2fdck, omdat het een lekkere disso is, uniek in zijn soort, warmer dan keta. Alsof iemand een lekker dekentje over je heen legt.
Klik om te vergroten...
Warmer ja? Ik vind het juist minder warm als keta aanvoelen, maar dat heeft misschien ook te maken met dat ik meer helderheid in het hoofd voel met 2f dan met keta.

Wel vrij uniek ja. Apart middel.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#9
ricorieks zei:
Ik had een top ervaring als die JEUK en BULLTJES EN MISSELIJKheid er niet waren
Was chill op de bank liggen film kijken etc etc
Klik om te vergroten...
Oh poh, misschien een reispilletje er bij nemen tegen de misselijkheid? Benzo helpt bij mij tegen jeuk maar 'k raad het je niet aan want je kan er goed dood van gaan
edit: Benzo's zijn ook troep natuurlijk maar da's algemeen bekend
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#10
ricorieks zei:
Ben ik iets vergeten?
Klik om te vergroten...
Ja, o.a. Moxy (5-MeO-MiPT) en 6-APB.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#11
MaddMonkey zei:
Warmer ja? Ik vind het juist minder warm als keta aanvoelen, maar dat heeft misschien ook te maken met dat ik meer helderheid in het hoofd voel met 2f dan met keta.

Wel vrij uniek ja. Apart middel.
Klik om te vergroten...
Vind 2fk ook zo koud, maar met een beetje wiet of kratom er bij heb 'k altijd de tijd van m'n leven
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#12
nausea zei:
Oh joh had geen idee! Jammer dat je geen chille ervaring had, bij mij is het altijd een heerlijk spulletje geweest. Die jeuk is wel een dingetje ja.. Na een avond stevig gebruik komen er altijd bultjes op m'n neuspiercings omdat k d'r zo aan zit te krabben :rolleyes: Maar enfin, zoals @Natozlato zei is 2fdck ook lekker, met een jointje d'r bij is het al helemaal top
Klik om te vergroten...
Had me eerste keer 100mg geslikt
Was denk ik teveel voor de eerste keer?
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#13
ricorieks zei:
Had me eerste keer 100mg geslikt
Was denk ik teveel voor de eerste keer?
Klik om te vergroten...
Goddomme da's niet voor de poes! Eerste keer bij mij was het 30 mg, geen reet aan, toen 60 mg en ik heb hartstikke relaxt films zitten kijken. De jeuk kwam later pas op en ben er nog nooit misselijk van geweest. Met enige tolerantie neem 'k normaal 50-80 mg, eventueel bijnemen. 100 is wel echt veel, misschien als je rond de 50 neemt het beter valt!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thuis maar heb nog een Paar borrels hiep

16392952508981660418977.jpg
Dan maar effe door gaan.... 😇
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#15
nausea zei:
Goddomme da's niet voor de poes! Eerste keer bij mij was het 30 mg, geen reet aan, toen 60 mg en ik heb hartstikke relaxt films zitten kijken. De jeuk kwam later pas op en ben er nog nooit misselijk van geweest. Met enige tolerantie neem 'k normaal 50-80 mg, eventueel bijnemen. 100 is wel echt veel, misschien als je rond de 50 neemt het beter valt!
Klik om te vergroten...
50 had ik later nog eens genomen
Maar mijn vraag is meer naar de cantonine en de amphitamine
Waar de zwaartse slag is geweest met de ban
Benzos heb ik in overvloed via de
Ha
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
3mmc heb ik laatst voor het eerst gekocht via de illegale weg, via een voor mij nieuwe dealer. Was beter spul dan wat ik de laatste keren via vendors kocht!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
2fdck, omdat het een lekkere disso is, uniek in zijn soort, warmer dan keta. Alsof iemand een lekker dekentje over je heen legt.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#18
vader zei:
"nieuw" in de zin van niet verkrijgbaar, nu wel.


NDH (N-Isobutyl-Hexedrone)
4-MPM
3-MMA

redelijk nieuw:
5-MMPA
HEP
4-B-MAR
4-C-MAR
4-F-MAR

etc,



Allemaal spul die gewoon niet kan tippen aan de 3M. ik probeer het niet eens.
Ook die aminorex varianten laat ik links liggen. 6-apb vind ik niks aan. 3-FA niks aan.
Klik om te vergroten...
Wat zijn al die 4 tjes
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
ricorieks zei:
Wat zijn al die 4 tjes
Klik om te vergroten...
Analogen van methylaminorex
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is bijna op
Even een taxi bellen en lekker naar huis
Aan de benzos en tot dinsdag hehe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."