#1
2fdck heb ik nooit geprobeerd
Wat is het verschil met o pce
Wat is het verschil met o pce
O dsmt had ik ooit een report over geschrevenO-dsmt blijft legaal (gelukkig! lekker spul hoor). Waarschijnlijk komen ze nog met 5 miljoen nieuwe stofjes die de wet omzeilen dus don't worry :P
Ik ook een report met een mindere ervaring. En veel jeuk! BahO dsmt had ik ooit een report over geschreven
Als ik er aan terug denk
JEUK RODE BULLTJES EN 24 UUR MISSELIJK JAHAHA
Het gekke is
Met oxycodone heb ik wat JEUK maar geen rode rare vieze BULLTJES
En ook geen MISSELIJKheid
Precies en die JEUK was niet op de juiste plek hahaIk ook een report met een mindere ervaring. En veel jeuk! Bah
Oh joh had geen idee! Jammer dat je geen chille ervaring had, bij mij is het altijd een heerlijk spulletje geweest. Die jeuk is wel een dingetje ja.. Na een avond stevig gebruik komen er altijd bultjes op m'n neuspiercings omdat k d'r zo aan zit te krabbenO dsmt had ik ooit een report over geschreven
Als ik er aan terug denk
JEUK RODE BULLTJES EN 24 UUR MISSELIJK JAHAHA
Maar enfin, zoals @Natozlato zei is 2fdck ook lekker, met een jointje d'r bij is het al helemaal topIk had een top ervaring als die JEUK en BULLTJES EN MISSELIJKheid er niet warenOh joh had geen idee! Jammer dat je geen chille ervaring had, bij mij is het altijd een heerlijk spulletje geweest. Die jeuk is wel een dingetje ja.. Na een avond stevig gebruik komen er altijd bultjes op m'n neuspiercings omdat k d'r zo aan zit te krabbenMaar enfin, zoals @Natozlato zei is 2fdck ook lekker, met een jointje d'r bij is het al helemaal top
Warmer ja? Ik vind het juist minder warm als keta aanvoelen, maar dat heeft misschien ook te maken met dat ik meer helderheid in het hoofd voel met 2f dan met keta.2fdck, omdat het een lekkere disso is, uniek in zijn soort, warmer dan keta. Alsof iemand een lekker dekentje over je heen legt.
Oh poh, misschien een reispilletje er bij nemen tegen de misselijkheid? Benzo helpt bij mij tegen jeuk maar 'k raad het je niet aan want je kan er goed dood van gaanIk had een top ervaring als die JEUK en BULLTJES EN MISSELIJKheid er niet waren
Was chill op de bank liggen film kijken etc etc
Ja, o.a. Moxy (5-MeO-MiPT) en 6-APB.Ben ik iets vergeten?
Vind 2fk ook zo koud, maar met een beetje wiet of kratom er bij heb 'k altijd de tijd van m'n levenWarmer ja? Ik vind het juist minder warm als keta aanvoelen, maar dat heeft misschien ook te maken met dat ik meer helderheid in het hoofd voel met 2f dan met keta.
Wel vrij uniek ja. Apart middel.
Had me eerste keer 100mg gesliktOh joh had geen idee! Jammer dat je geen chille ervaring had, bij mij is het altijd een heerlijk spulletje geweest. Die jeuk is wel een dingetje ja.. Na een avond stevig gebruik komen er altijd bultjes op m'n neuspiercings omdat k d'r zo aan zit te krabbenMaar enfin, zoals @Natozlato zei is 2fdck ook lekker, met een jointje d'r bij is het al helemaal top
Goddomme da's niet voor de poes! Eerste keer bij mij was het 30 mg, geen reet aan, toen 60 mg en ik heb hartstikke relaxt films zitten kijken. De jeuk kwam later pas op en ben er nog nooit misselijk van geweest. Met enige tolerantie neem 'k normaal 50-80 mg, eventueel bijnemen. 100 is wel echt veel, misschien als je rond de 50 neemt het beter valt!Had me eerste keer 100mg geslikt
Was denk ik teveel voor de eerste keer?
50 had ik later nog eens genomenGoddomme da's niet voor de poes! Eerste keer bij mij was het 30 mg, geen reet aan, toen 60 mg en ik heb hartstikke relaxt films zitten kijken. De jeuk kwam later pas op en ben er nog nooit misselijk van geweest. Met enige tolerantie neem 'k normaal 50-80 mg, eventueel bijnemen. 100 is wel echt veel, misschien als je rond de 50 neemt het beter valt!
Wat zijn al die 4 tjes"nieuw" in de zin van niet verkrijgbaar, nu wel.
NDH (N-Isobutyl-Hexedrone)
4-MPM
3-MMA
redelijk nieuw:
5-MMPA
HEP
4-B-MAR
4-C-MAR
4-F-MAR
etc,
Allemaal spul die gewoon niet kan tippen aan de 3M. ik probeer het niet eens.
Ook die aminorex varianten laat ik links liggen. 6-apb vind ik niks aan. 3-FA niks aan.
Analogen van methylaminorexWat zijn al die 4 tjes
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."