#1
Ik zou het eens proberen zonder dat te nemen:Ik begon afgelopen keer op een lege maag met een halfje, na anderhalf uur nog een halfje. (180mg totaal) en merkte eigenlijk vrij weinig, uiteindelijk in totaal twee hele genomen. ben iets aan de zware kant maar is voornamelijk spiermassa.
Het was bij awakenings, was wel gespannen maar voelde me prima op mân gemak dus aan de setting zal het niet liggen.
Ik gebruik sochtends en savonds ashwaganda. Dit helpt mij met goed slapen, misschien dat het hier iets mee te maken heeft?