#1
Probeer die Blue Bliss eens en doe er wat extra 2-FMA bij. Dat krijgt je wel de hele nacht aan het danse....
Ik heb lsd gebruikt op een festival in las vegas. Misschien wat intens maar wel eens gehoord van candyflipping? Dat is daar een heel ding. 2cb lijkt me ook chill op een festival en anders zou ik âgewoonâ speed, keta of een jointje met speed aanraden.Ik heb nu drie keer XTC/MDMA gebruikt en krijg er gewoon niet het gewenste effect van. Ik word lichtelijk euforisch en daar blijft het wel bij..
Wat is een leuke research chemical voor bijvoorbeeld een techno festival?
Lsd is wel heel intens voor een festival, helemaal als je nog geen ervaring hebt met lsd of abder tripmiddelen. En een candyflip zou ik ook echt eerst thuis uitproberen.Ik heb lsd gebruikt op een festival in las vegas. Misschien wat intens maar wel eens gehoord van candyflipping? Dat is daar een heel ding. 2cb lijkt me ook chill op een festival en anders zou ik âgewoonâ speed, keta of een jointje met speed aanraden.
Toevallig afgelopen zaterdag 3-mmc voor het eerst gedaan op het festival â18HRSâ. Erg genoten maar ik denk niet voor herhaling vatbaar. Had 1gram gehaald en die is er ook helemaal doorheen gegaan, afgesloten met lekker wat keta wat goed beviel.Een leuke RC is misschien 3-mmc of 4-FMA.
Ik had pellets 6-ABP gehaald bij een vendor waar ik altijd bestel (heb nog niet veel via vendors besteld).Alleen 6 apb komt in de buurt wat mij betreft.
De goede dosis vinden is best lastig. Te weinig en je voelt alleen een beetje stimulatie. Te veel en je gaat trillen en bodyload word heftig. Die pellets vibd ik persoonlijk niet zo goed. Liever het poeder en dan goed doseren. Bij mij is dat 180mgIk had pellets 6-ABP gehaald bij een vendor waar ik altijd bestel (heb nog niet veel via vendors besteld).
Twee vrienden van mij hebben het een maandje geleden gedaan en waren er totaal niet over te spreken. Dus denk dat de vendor iets verkeerds had geleverd. Ze vertelde ook dat ze het echt al na 20/30 minuten voelden en dat het na een paar uur al voorbij was..
Snuif je dat? Of maak je dan gewoon een bommetje?De goede dosis vinden is best lastig. Te weinig en je voelt alleen een beetje stimulatie. Te veel en je gaat trillen en bodyload word heftig. Die pellets vibd ik persoonlijk niet zo goed. Liever het poeder en dan goed doseren. Bij mij is dat 180mg
Nee absoluut niet snuiven. Dat werkt voor geen meter en is heel naar. Gewoon een bommetje.Snuif je dat? Of maak je dan gewoon een bommetje?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."