Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA Vervanger

MDMA Vervanger

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Probeer die Blue Bliss eens en doe er wat extra 2-FMA bij. Dat krijgt je wel de hele nacht aan het danse....
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan hier met voorsprong 6-APB naar voor schuiven, geen enkele drug komt zo dicht in de buurt van XTC, doelend op het entactogene en euforisch aspect. Al vind ik 6APB gewoon beter. Waar XTC/MDMA je totaal overwelddigd, wausy maakt en golvende trip oplevert mr de comedown echt al snel echt down voelt. Xtc is bam alles 5u vollebak en zaligheid, maar evenzeer te abrupt einde aan dat moois.
6-APB geeft je een langere en stabielere rush vol energie, euforische en entactogene effecten, die je linkt met XTC/MDMA en waar 6-APB de rc is die hier volledig aan linkt, maar dan heerlijk gesprijd over 8-10u en zelf de naefecten +10u nog lekker aanwezig zijn. Ook totaal geen dip zoals ik steeds bij MDMA ervaarde.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar vraag me toch ook al of je dosering wel optimaal was en er wel degelijk de aangegeven MDMA in je XTC zat, want ik ervaarde XTC 200mg juist telkens intens en wow. Dus volgens mij was er iets mis met je pillen/dosis.
G
GlittercupLid
01-01-2024, 00:00
#4
Feceded zei:
Ik heb nu drie keer XTC/MDMA gebruikt en krijg er gewoon niet het gewenste effect van. Ik word lichtelijk euforisch en daar blijft het wel bij..

Wat is een leuke research chemical voor bijvoorbeeld een techno festival?
Klik om te vergroten...
Ik heb lsd gebruikt op een festival in las vegas. Misschien wat intens maar wel eens gehoord van candyflipping? Dat is daar een heel ding. 2cb lijkt me ook chill op een festival en anders zou ik ‘gewoon’ speed, keta of een jointje met speed aanraden.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Glittercup zei:
Ik heb lsd gebruikt op een festival in las vegas. Misschien wat intens maar wel eens gehoord van candyflipping? Dat is daar een heel ding. 2cb lijkt me ook chill op een festival en anders zou ik ‘gewoon’ speed, keta of een jointje met speed aanraden.
Klik om te vergroten...
Lsd is wel heel intens voor een festival, helemaal als je nog geen ervaring hebt met lsd of abder tripmiddelen. En een candyflip zou ik ook echt eerst thuis uitproberen.

Een leuke RC is misschien 3-mmc of 4-FMA.
F
FecededLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Een leuke RC is misschien 3-mmc of 4-FMA.
Klik om te vergroten...
Toevallig afgelopen zaterdag 3-mmc voor het eerst gedaan op het festival “18HRS”. Erg genoten maar ik denk niet voor herhaling vatbaar. Had 1gram gehaald en die is er ook helemaal doorheen gegaan, afgesloten met lekker wat keta wat goed beviel.

Maar voelde me zo ontzettend verrot de dag erna. En zo heel speciaal vond ik het nou ook niet de 3-MMC, misschien ben ik gewoon niet echt gemaakt voor uppers.
F
FecededLid
01-01-2024, 00:00
#7
ChefCurry zei:
Alleen 6 apb komt in de buurt wat mij betreft.
Klik om te vergroten...
Ik had pellets 6-ABP gehaald bij een vendor waar ik altijd bestel (heb nog niet veel via vendors besteld).

Twee vrienden van mij hebben het een maandje geleden gedaan en waren er totaal niet over te spreken. Dus denk dat de vendor iets verkeerds had geleverd. Ze vertelde ook dat ze het echt al na 20/30 minuten voelden en dat het na een paar uur al voorbij was..
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#8
Feceded zei:
Ik had pellets 6-ABP gehaald bij een vendor waar ik altijd bestel (heb nog niet veel via vendors besteld).

Twee vrienden van mij hebben het een maandje geleden gedaan en waren er totaal niet over te spreken. Dus denk dat de vendor iets verkeerds had geleverd. Ze vertelde ook dat ze het echt al na 20/30 minuten voelden en dat het na een paar uur al voorbij was..
Klik om te vergroten...
De goede dosis vinden is best lastig. Te weinig en je voelt alleen een beetje stimulatie. Te veel en je gaat trillen en bodyload word heftig. Die pellets vibd ik persoonlijk niet zo goed. Liever het poeder en dan goed doseren. Bij mij is dat 180mg
F
FecededLid
01-01-2024, 00:00
#9
ChefCurry zei:
De goede dosis vinden is best lastig. Te weinig en je voelt alleen een beetje stimulatie. Te veel en je gaat trillen en bodyload word heftig. Die pellets vibd ik persoonlijk niet zo goed. Liever het poeder en dan goed doseren. Bij mij is dat 180mg
Klik om te vergroten...
Snuif je dat? Of maak je dan gewoon een bommetje?
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#10
Feceded zei:
Snuif je dat? Of maak je dan gewoon een bommetje?
Klik om te vergroten...
Nee absoluut niet snuiven. Dat werkt voor geen meter en is heel naar. Gewoon een bommetje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."