#1
ach als het we het drugsbeleid net als duitsland gaan doen is er weinig meer over x)
Dit is in de Verenigde Staten wel legaal en wordt verkocht, op recept, onder de merknaam Xanax. Bromazolam is de gebromeerde versie van alprazolam, die heeft daarvoor in de plaats Chloor. Het zijn beide triazolobenzodiazepines.alprazolam
Jaja I know... Het is net iets anders dan een klassieke benzo. Maar in Nederland staan ze zowel op lijst 2 als in de geneesmiddel wet opgenomen de laatste keer dat ik keek.Dit is in de Verenigde Staten wel legaal en wordt verkocht, op recept, onder de merknaam Xanax. Bromazolam is de gebromeerde versie van alprazolam, die heeft daarvoor in de plaats Chloor. Het zijn beide triazolobenzodiazepines.
Volgens mij is er ook heel veel gedoe omtrent Xanax in de verenigde Staten, en heeft NL ervoor gekozen het niet in de handel te nemenJaja I know... Het is net iets anders dan een klassieke benzo. Maar in Nederland staan ze zowel op lijst 2 als in de geneesmiddel wet opgenomen de laatste keer dat ik keek.
Ketamine wordt ook als medicijn gebruikt hoor. (En voorgeschreven).Het is eigenlijk toch ook echt kansloos om stofjes in hokjes te verdelen. "Dit stofje is een medicijn" "en dit stofje is een drug" Alsof een stofje niet beide kan zijn. MDMA zou voor van alles en nog wat gebruikt kunnen worden bijvoorbeeld. Ketamine ook. Maarja als iets de stempel drug heeft gekregen is het allemaal heel lastig om zoiets voor te schrijven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."