#1
2mmc is echt geldverspilling
6-ABP? Nooit van gehoord?6ABP -> 6APB ook zoiets (Waarom geen 5ABP of 7ABP)
Koekert! 😜Oh netjes ik zit zelf dingen te verzinnen nu. Het is al laat. Dacht dat 6-APB ook weer afstamde van iets.
Er wordt gekeken voornamelijk waar de prioriteiten liggen. Een APB is ‘minder schadelijk’ dan bijvoorbeeld 3-MMC (of welke variant dan ook). Gaat uiteindelijk om hoeveel meldingen binnen stromen over negatief gebruik.Waarom hebben ze 6APB niet op de zwarte lijst gezet? Zit er wel aan te komen dan?
Niets over gehoord. Misschien dat iemand iets meer weet hierover. Maar 6-APB is in vergelijking met 4/3-MMC een minder groot probleem dus ik gok ook een mindere prioriteit om te verbieden.Waarom hebben ze 6APB niet op de zwarte lijst gezet? Zit er wel aan te komen dan?
Nou, om even on-topic te gaan.En we dwalen eigenlijk nogal af. Het ging over RC's en hoe de toekomst eruit ziet voor die stofjes.
6-APC en dan 6-APD.6ABP -> 6APB (Waarom geen 5ABP of 7ABP) En wat zal er komen na 6APB?
Zo werkt het helemaal niet, pannekoek. Probeer je me te kwetsen? Want dat is je gelukt. Het is 6-2 (aminopropyl) benzofuraan. Je kan niet letters gaan lopen omruilen. Hoorde je dat? Dat was Einstein die zich omdraaide in zijn graf.6-APC en dan 6-APD.
Verkeerd gehoord denk ik. Ik ben er vrij zeker van dat dat het geluid was van een chagrijnige Shulgin.Hoorde je dat? Dat was Einstein die zich omdraaide in zijn graf.
Er is een grote lijst met verbindingen (chemische structuren) die verboden zijn, maar als je een hele groep verbied heb je kans dat er een medicijn tussen zit dat verboden is, maar toch heel veel mensen kan helpen. 3-MMC is verboden omdat mensen de risico's van het middel in kaart hebben gebracht, maar bij 6-apb is er nog te weinig onderzoek gedaan waardoor het verboden kan worden en op de opiumlijst komt. Dat zou best snel kunnen gebeuren.Verkeerd gehoord denk ik. Ik ben er vrij zeker van dat dat het geluid was van een chagrijnige Shulgin.
OT: ik heb m'n hoofd al vaker gebroken over die verboden. Waarom is a-php wel verboden en a-pihp niet? Waarom 3mmc wel, maar 6-apb niet?
Je zou zeggen dat ze best iemand wat uurtjes kunnen geven om wat sites van vendors af te speuren om gelijk een hele mikmak te verbieden.
Of om eens te kijken hoe ze dat in de UK jaren terug hebben aangepakt met een serieuze blanket ban.
Een wijs man zei mij ooit: "Als je iets niet begrijpt, draait het altijd om geld."
Wie o wie van de beleidsmakers heeft er aandelen in deze markt? 😂
Hmmm daar zit wat in.Er is een grote lijst met verbindingen (chemische structuren) die verboden zijn, maar als je een hele groep verbied heb je kans dat er een medicijn tussen zit dat verboden is, maar toch heel veel mensen kan helpen. 3-MMC is verboden omdat mensen de risico's van het middel in kaart hebben gebracht, maar bij 6-apb is er nog te weinig onderzoek gedaan waardoor het verboden kan worden en op de opiumlijst komt. Dat zou best snel kunnen gebeuren.
Dit is in de Verenigde Staten wel legaal en wordt verkocht, op recept, onder de merknaam Xanax. Bromazolam is de gebromeerde versie van alprazolam, die heeft daarvoor in de plaats Chloor. Het zijn beide triazolobenzodiazepines.alprazolam
Jaja I know... Het is net iets anders dan een klassieke benzo. Maar in Nederland staan ze zowel op lijst 2 als in de geneesmiddel wet opgenomen de laatste keer dat ik keek.Dit is in de Verenigde Staten wel legaal en wordt verkocht, op recept, onder de merknaam Xanax. Bromazolam is de gebromeerde versie van alprazolam, die heeft daarvoor in de plaats Chloor. Het zijn beide triazolobenzodiazepines.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."