#1
Nee, zelfs niet eens in de stad. Enige optie was kruitvat maar dat hebben ze hier ook nietDat is het slikken van 3m sowieso.
Is er bij jou in de buurt geen smartshop? Daar hebben ze meestal wel lege capsules.
Nee, zelfs niet eens in de stad. Enige optie was kruitvat maar dat hebben ze hier ook nietDat is het slikken van 3m sowieso.
Is er bij jou in de buurt geen smartshop? Daar hebben ze meestal wel lege capsules.
Dat is het slikken van 3m sowieso.Maar dat is volgens mij zeer schadelijk voor de slokdarm
Nee, zelfs niet eens in de stad. Enige optie was kruitvat maar dat hebben ze hier ook niet
Wat @De Dunne zegt.Het aller goedkoopste potje met (gevulde) capsules kopen bij een drogist. Leeg kieperen en 3mmc er in.
Zo doe ik het. En anders online ja
Ja maar dit is toch gewoon een nachtmerrie voor zo'n beetje elke drugsgebruiker? Gewoon bommen joh, ik zie het probleem niet echt. Als je er genoeg wc-papier of vloei omheen wikkelt proef je er niks van en het werkt als een tiet.(gemaakt van cellulose) kunnen niet door je verteringsstelsel afgebroken worden en daardoor gebeurt het heel soms dat de capsule lang intact blijft.
Je kan ze ook gewoon online bestellen. Of naar een grotere stad gaan met een smartshop.
Een vloei bommetje maken lukt me primaJa maar dit is toch gewoon een nachtmerrie voor zo'n beetje elke drugsgebruiker? Gewoon bommen joh, ik zie het probleem niet echt. Als je er genoeg wc-papier of vloei omheen wikkelt proef je er niks van en het werkt als een tiet.
Je kan toch wel een bommetje maken? Sjezus. Je knipt een stukje wc papier van ongeveer 1 bij 1 cm, of 1,5 bij 1,5 cm (niet groter) afhankelijk van hoeveel je wilt nemen. Je weegt af, gooit de shit erin en vouwt er een punt in , draait het puntje vast en rolt het bolletje tussen je vingers tot een compacte, vaste keutel. En dan slikken. sletjeEen strak bommetje maken met wc papier lukt me echt niet ik krijg dingen groter als een stuiterbal haha tips?
Gaat dat zo snel ja?Nog voor je je broek optrekt zal je de 3-mmc al voelen.
Yup. Je skipt de trage metabolisme.Gaat dat zo snel ja?
Gaat dat zo snel ja?
Yup. Je skipt de trage metabolisme.
Bijna net zo snel als drugs vapen.
Nog voor je je broek optrekt zal je de 3-mmc al voelen.
Yup. Je skipt de trage metabolisme.
Bijna net zo snel als drugs vapen.
Nee dit is gewoon onzin. je moet gewoon voelen dat het uiteinde van die spuit in je anus zit en dat ie openstaat. Wat jij hier zegt is belachelijk.voeg wat glijmiddel toe aan de punt om wondjes te voorkomen en duw het ong 2-3cm diep in je anus.
En dan is de kans dat het er terug uit loopt het grootst. Ga toch gewoon op je buik liggen en wacht na het spuiten een minuut of twee.Rechtstaand is het makkelijkst.
Dat zal het wel als je per ongeluk je anus te erg ontspant. 300mg ketamine mee verloren.het zal niet lekken
Hoezo belachelijk dan?Nee dit is gewoon onzin. je moet gewoon voelen dat het uiteinde van die spuit in je anus zit en dat ie openstaat. Wat jij hier zegt is belachelijk.


En dan is de kans dat het er terug uit loopt het grootst. Ga toch gewoon op je buik liggen en wacht na het spuiten een minuut of twee.

Ik had online echt voor tering goedkoop echt 500 capsules ofz. Geen idee hoe ik die ooit ga opmaken😂Hai, miss een gekke vraag
Ik slik 3mmc liever dan snuiven.
Nu hou ik totaal niet van vloei bommetjes.
En heb ik hier bij de winkels al gekeken na lege capsules maar dat h3bben ze niet.
Heeft iemand een idee iver hoe ik het anders kan nemen?
Ik dacht zelf aan een omeprazol capsule leegmaken en het daar in tedoen.
Maar ik weet niet of de capsule zelf ook medicijn bevat, of door het drinken? Maar dat is volgens mij zeer schadelijk voor de slokdarm en goor
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."