#1
Ik heb het liggen en wil het proberen maar krijg nog geen psychonaut wiki of tripsit.me pagina gevonden over deze stof. Zoek ik verkeerd of is er gewoon zo weinig over bekend?
Dit komt door de zwaar vervuilde batches in omgang. Niet door de DMXE zelf.Ik heb hier ervaring mee en vind het niet een hele fijne stof eerlijkgezegd. Krijg er best wat bijwerkingen van: duizelig, niet lekker in slaap vallen, beetje irritant gestimuleerd erna en gewoon lange na-effecten. Met andere disso's voel ik me de volgende dag chill en hier soort van kater.
Moet het ook niet helemaal afkraken, je wordt er wel gewoon flink space van dus het is niet dat het niet werkt.
HXE vond ik opzich wel grappig maar is het ook niet helemaal. Duurt heel lang voordat je op je piek zit dus lastig timen als je wil stapelen. Wel minder negatieve bijwerkingen als ik me goed herinner.
DMXE die ruikt naar nieuwe Pokemon kaarten en wit is. Hier gaat iets mis đHet ruikt niets voor niets naar plastic / nieuwe pokemon kaarten.
Het is ook echt niet te snuiven zo vies, die witte batches.
Voor mij was het niet gek om 200-300mg te pluggen. Maar ik had behoorlijk tolerantie. En voor de meesten zijn dit hole doseringen denk ik.Maar wat is laag en wat is hoog? Dat is allemaal subjectief. Ik wil het wel proberen maar ik ga niet gokken qua dosering. Ik weet niet eens hoe potent DMXE is.
Die pokemon kaarten geur is helaas bij MXPr, MXiPr en DMXE. De staat van dissos en de RC market is algeheel nogal achteruit gegaan afgelopen jaar.DMXE die ruikt naar nieuwe Pokemon kaarten en wit is. Hier gaat iets mis đ
Ik dacht dat de Pokemon kaarten geur de trademark was van MXiPR. Wel in mijn ervaring in elk geval.
De batches DMXE waren in het begin al niet zuiver waardoor er wel wat bijwerkingen aan zaten. Is dat nog zoveel achteruit gegaan dan?
Voor mij was het niet gek om 200-300mg te pluggen. Maar ik had behoorlijk tolerantie. En voor de meesten zijn dit hole doseringen denk ik.
Ik zou ervan uitgaan dat de potentie iets hoger is dan die van ket. Dus als je zou beginnen met 50-70mg oraal of snuivend, dan zit je wel goed denk ik.
Geen idee hoe bekend je bent met disso's.
Als je plugt, zou ik eens starten met 50mg. Even 10-15 minuten aankijken en dan kan je altijd herdoseren.
Het was mijn favoriete disso. Heb er echt bizarre ervaringen mee gehad.
Overigens niet combineren met sterke cathinonen. Daar heb ik hele rare (en gevaarlijke) fysieke reacties op gehad.
Hmm bij DMXE heb ik dat nooit gehad. Maar het is ook meer dan een jaar geleden dat ik dat in mn handen heb gehad.Die pokemon kaarten geur is helaas bij MXPr, MXiPr en DMXE. De staat van dissos en de RC market is algeheel nogal achteruit gegaan afgelopen jaar.
Die ervaring had ik de jaren hiervoor met een niet nader te noemen specifieke vendor hahaNiet alleen worden steeds vaker (bij mij in half jaar al 4 keer) compleet random verkeerde drugs opgestuurd.. ook de kwali gaat erg naar beneden.
Een halve gram DCK op een avond is anders ook behoorlijk...200-300mg DMXE is vrij absurt trouwens, holy shit. Ik gebruik zo een halve gram DCK op een avond, maar 30 tot 50mg DMXE vind ik al behoorlijk
Hmm ben wel benieuwd, ervaar jij withdrawal of schade na dissos?Tja.. ik heb mn NMDA receptoren behoorlijk gefrituurd. En ik kan je vertellen dat dat heel lastig hersteld
Hmm ben wel benieuwd, ervaar jij withdrawal of schade na dissos?
Ik heb een behoorlijke tolerantie. Lang 3-HO-PCP dagelijks gebruikt. Raar genoeg krijg je daar weinig tolerantie van. Ook geen enkele withdrawal ervaren.
Hmmm gek, dit heb ik nooit ervaren. Ik weet niet meer of het nou zo was. Maar hadden ze van DCK niet het vermoeden dat die mogelijk op een van de opiaat receptors zou werken?DCK deed ik afgelopen 2 maanden veel. Tot 3 weken geleden. Dit hielp bij opiaat withdrawal maar gaf vervolgens na het stoppen met DCK dezelfde withdrawal. Erg koud, dan warm, verkouden etc.
Ja gaat echt heel hard met DCK.Bizarre is hoe snel tolerantie opbouwt voor DCK. Echt bijna verdubbeld per week. En dan doe ik 3 a 4 lijntjes per dag tot 5 uur smiddags ofzo om te kunnen slapen in de avond.
Tja dat maakt wel verschil hoor. Maar als je zegt dat je een halve gram DCK opmaakt op een avond, dan zijn dat toch behoorlijke dosissen. Nou moet ik het voor mij wel even halveren. Want snuiven was voor mij echt half zo potent als pluggen.Ik gebruik ook alleen lage dosissen. Niet letterlijk maar wel qua high. Bijvoorbeeld nooit moeite met praten of lopen enzo. Altijd heldere dosissen.
Ja dat bouwt wel op. Mijn eerste ervaring met disso tolerantie was op psyfi. Dat waren allemaal lage dosissen ket. Zomaar puntjes telkens. Na 6 dagen had ik toch bijna dubbel zoveel nodig voor hetzelfde effect. Toen was ik nog een disso maagdToch na enkele weken die hoeveelheden.
De eerste paar keer vond ik er ook weinig aan.Vind het tegenvallen na al die goede verhalen. Zit nu op 30mg DMXE. Valt echt vies tegen. Letterlijk en figuurlijk. Gore drip en weinig effect. Geef mij maar MXiPr of O-PCE daar ging ik veel beter op.
In lage doseringen is DMXE niet heel spannend, alhoewel had ik een lichte interessante headspace na een allergisch test. In hogere doseringen wordt het wel interessant. En hoge doseringen geven een lekker effect. Ik waardeer hier vooral de spirituele/missie holes. O-PCE is lekker in elke dosis. En wat vind je van MXiPr? Ik heb deze maar een keer in een lage dosis geprobeerd en weet het niet meer.Vind het tegenvallen na al die goede verhalen. Zit nu op 30mg DMXE. Valt echt vies tegen. Letterlijk en figuurlijk. Gore drip en weinig effect. Geef mij maar MXiPr of O-PCE daar ging ik veel beter op.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."