Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdmxe

dmxe

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
LucidLucy zei:
Tja.. ik heb mn NMDA receptoren behoorlijk gefrituurd. En ik kan je vertellen dat dat heel lastig hersteld
Klik om te vergroten...
Hmm ben wel benieuwd, ervaar jij withdrawal of schade na dissos?

Ik heb een behoorlijke tolerantie. Lang 3-HO-PCP dagelijks gebruikt. Raar genoeg krijg je daar weinig tolerantie van. Ook geen enkele withdrawal ervaren.

DCK deed ik afgelopen 2 maanden veel. Tot 3 weken geleden. Dit hielp bij opiaat withdrawal maar gaf vervolgens na het stoppen met DCK dezelfde withdrawal. Erg koud, dan warm, verkouden etc.

Bizarre is hoe snel tolerantie opbouwt voor DCK. Echt bijna verdubbeld per week. En dan doe ik 3 a 4 lijntjes per dag tot 5 uur smiddags ofzo om te kunnen slapen in de avond.

Ik gebruik ook alleen lage dosissen. Niet letterlijk maar wel qua high. Bijvoorbeeld nooit moeite met praten of lopen enzo. Altijd heldere dosissen.

Toch na enkele weken die hoeveelheden.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stonologie zei:
Hmm ben wel benieuwd, ervaar jij withdrawal of schade na dissos?
Klik om te vergroten...
Stonologie zei:
Ik heb een behoorlijke tolerantie. Lang 3-HO-PCP dagelijks gebruikt. Raar genoeg krijg je daar weinig tolerantie van. Ook geen enkele withdrawal ervaren.
Klik om te vergroten...

Ik heb nog nooit serieuze ontwenning ervaren op welke disso dan ook. Hooguit dat alles inneens wel hard binnenkomt omdat je echt dissocieert van jezelf onder invloed. Er brand wel licht, maar er is niemand thuis. En haal die waas weg en het wordt wel even heftig ja.

De enige middelen waar ik serieuze ontwenning van heb gehad zijn benzo's en 3mmc. En misschien dan zelfs nog een eervolle vernoeming voor wiet vanwege het dromen en intense zweten snachts.
Ook van pyro's nooit echt ontwenning gehad, behalve de intense moeheid die niet te vergelijken valt met andere middelen. Laat mij stoppen na een periode dagelijks speed gebruiken. Geen probleem. Maar laat mij drie dagen terugvallen in pyro's en ik ben voor twee weken bekaf. Ik noem dat zelf niet echt ontwenning, hoewel het toch een vorm is van detoxen door het uitbalanceren van de neurotransmitters in je hoofd.

Mijn disso tolerantie kan ik ook voor een groot deel wijten aan DCK. Ik heb dat ook een periode echt veel gebruikt. Praktisch dagelijks voor een aardige tijd. Al dan niet in combi met 2fdck en O-PCE. Vaak maakte ik een soort plugmix met de (voor mij) ideale verhouding van die 3 middelen 🫣

Die tolerantie gaat hard omhoog, maar komt echt nauwelijks nog naar beneden. Ik heb na die periode zeker 4 maanden geen disso's gebruikt. Daarna af en toe wel weer, maar niet meer zo extreem. Tot een halfjaar na die periode. Toen heb ik DMXE zwaar misbruikt.

Maar ik denk dat de druppel was de twee ervaringen met 3-meo-pce en 3-me-pcp met respectievelijk 60mg en 50mg geplugd, gespreid over twee/drie uur.

Daarna deed DMXE ook weinig meer.

Ik heb me echt misdragen met de disso's. Het voelde in het begin zo onschuldig, maar dat was voor mij juist de valkuil om het zo vaak te gebruiken.

Het is niet zo dat ik per se schade ervaar door de disso's. Mijn denk en werkniveau was zwaar aangetast. Maar dat kan ook komen van mijn laatste maanden gebruik waarop ik standaard elke dag 8 middelen gebruikte en pyro's injecteerde.
Inmiddels (ruim een jaar na dato) begint mijn denk en werkniveau weer te lijken op wat het was. Ik ben nog wat chaotisch, maar dat heb ik altijd al gehad.

Toen ik de detox in kwam moest ik een simpel boek met een boekenlegger lezen om de regels te kunnen volgen. Één kleine pagina lezen was al een mega opgave. Daar schrok ik echt van.
Op dit moment kan ik gewoon weer wetenschappelijke papers lezen zoals voorheen. Alleen wat minder lang achter elkaar.

Maarja aan welke drugs die schade te wijten is... 😅😂



Stonologie zei:
DCK deed ik afgelopen 2 maanden veel. Tot 3 weken geleden. Dit hielp bij opiaat withdrawal maar gaf vervolgens na het stoppen met DCK dezelfde withdrawal. Erg koud, dan warm, verkouden etc.
Klik om te vergroten...
Hmmm gek, dit heb ik nooit ervaren. Ik weet niet meer of het nou zo was. Maar hadden ze van DCK niet het vermoeden dat die mogelijk op een van de opiaat receptors zou werken?
Staat me iets vaag van bij, maar ik kan het compleet mis hebben.

Stonologie zei:
Bizarre is hoe snel tolerantie opbouwt voor DCK. Echt bijna verdubbeld per week. En dan doe ik 3 a 4 lijntjes per dag tot 5 uur smiddags ofzo om te kunnen slapen in de avond.
Klik om te vergroten...
Ja gaat echt heel hard met DCK.

Stonologie zei:
Ik gebruik ook alleen lage dosissen. Niet letterlijk maar wel qua high. Bijvoorbeeld nooit moeite met praten of lopen enzo. Altijd heldere dosissen.
Klik om te vergroten...
Tja dat maakt wel verschil hoor. Maar als je zegt dat je een halve gram DCK opmaakt op een avond, dan zijn dat toch behoorlijke dosissen. Nou moet ik het voor mij wel even halveren. Want snuiven was voor mij echt half zo potent als pluggen.

Ik nam het geregeld op milde dosissen. En thuis alleen wat hoger. Destijds ging ik nooit echt voor en hole, maar ik heb wel momenten gehad dat ik mn motoriek of spraak volledig kwijt was.

Stonologie zei:
Toch na enkele weken die hoeveelheden.
Klik om te vergroten...
Ja dat bouwt wel op. Mijn eerste ervaring met disso tolerantie was op psyfi. Dat waren allemaal lage dosissen ket. Zomaar puntjes telkens. Na 6 dagen had ik toch bijna dubbel zoveel nodig voor hetzelfde effect. Toen was ik nog een disso maagd

Ik heb in mijn laatste terugval nog twee gram ket weggewerkt. Een hole is niet gelukt. En dat na zoveel lange periodes clean. Bij mijn een na laatste terugval in mei heb ik zelfs nog fikse dosissen IM iets gedaan. Ook toen lukte holen niet.

Die tolerantie lijkt bijna wel permanent.

Disclaimer: de dosissen en aard van het misbruik van deze middelen is echt totaal niet cool. Er is niets stoers aan. Hou het lekker bij dosissen zoals tripsit en psychonautwiki ze aangeven en geef je hersenen rust tussendoor. Zo houd je je drugsbruik leuk, ook op de lange termijn.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vind het tegenvallen na al die goede verhalen. Zit nu op 30mg DMXE. Valt echt vies tegen. Letterlijk en figuurlijk. Gore drip en weinig effect. Geef mij maar MXiPr of O-PCE daar ging ik veel beter op.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#4
TheRealKoekert zei:
Vind het tegenvallen na al die goede verhalen. Zit nu op 30mg DMXE. Valt echt vies tegen. Letterlijk en figuurlijk. Gore drip en weinig effect. Geef mij maar MXiPr of O-PCE daar ging ik veel beter op.
Klik om te vergroten...
De eerste paar keer vond ik er ook weinig aan.
Misschien moet je het effect leren waarderen.
Ivm je sweetspot.
Ik vind het in ieder geval steeds lekkerder.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aangezien er weinig info te vinden is hield ik dit maar aan.
En dan zou 30mg een redelijke dosering moeten zijn voor de eerste keer. Maar het deed vrij weinig. Leek wel half disso half stim ofso. Vind er echt geen hol aan eigenlijk. Misschien volgende keer een bommetje van 40 of 50mg proberen. Maar ben niet onder de indruk tot nu toe.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#6
TheRealKoekert zei:
Vind het tegenvallen na al die goede verhalen. Zit nu op 30mg DMXE. Valt echt vies tegen. Letterlijk en figuurlijk. Gore drip en weinig effect. Geef mij maar MXiPr of O-PCE daar ging ik veel beter op.
Klik om te vergroten...
In lage doseringen is DMXE niet heel spannend, alhoewel had ik een lichte interessante headspace na een allergisch test. In hogere doseringen wordt het wel interessant. En hoge doseringen geven een lekker effect. Ik waardeer hier vooral de spirituele/missie holes. O-PCE is lekker in elke dosis. En wat vind je van MXiPr? Ik heb deze maar een keer in een lage dosis geprobeerd en weet het niet meer.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vroeger lang geleden wel eens Methoxetamine (MXE) gedaan. Maar ik wist toen niet beter dan dat het keta was. Dosering geen idee gewoon een lijntje. Maar al snel merkte ik dat het anders was dan keta. Ik werd er veel actiever van dan keta. En dat had ik nu ook weer. DMXE leek echt een stim randje te hebben ofso. Maar die MXE toen was opzich wel een mooie ervaring voor zover ik mij kan herinneren. Dus misschien moet ik het nog een keer een kans geven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."