Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRC’s ‘dood’?

RC’s ‘dood’?

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
bkll zei:
Empathogenen en stimulanten idd. Na 4-FA, 4-MMC, 3-MMC best veel geprobeerd, maar het lijken allemaal (zeer) slappe aftreksels. Maar wellicht blijf ik teveel hangen in de ‘gefluorideerden’. Wat zou je aanraden?
Klik om te vergroten...
2-FMA, 3-FA, 3-FMA, 3-FPM als je specifiek fluorides wil.
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
bkll zei:
Empathogenen en stimulanten idd. Na 4-FA, 4-MMC, 3-MMC best veel geprobeerd, maar het lijken allemaal (zeer) slappe aftreksels. Maar wellicht blijf ik teveel hangen in de ‘gefluorideerden’. Wat zou je aanraden?
Klik om te vergroten...
Na het 4-FA verbod was de lol er wel vanaf
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je arylcyklohexamines of psychodelica lekker vindt, dan is er nog behoorlijk te vinden.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Goh hier ben ik het niet echt mee eens. Bij disso's en stims toch duidelijk goede en zelfs verbeterde rc's. Vb bij stims, vond ik 4-FA echt lekkere stim, vette energy met zeker euforisch randje en geen kater zoals bij MDMA. Nadat deze op de ban ging, 4-FMA en 6-APB ontdekt, beide nog beter dan 4-FA, elk op hun manier de beste in hun klasse vind ik.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nihilist88 zei:
Goh hier ben ik het niet echt mee eens. Bij disso's en stims toch duidelijk goede en zelfs verbeterde rc's. Vb bij stims, vond ik 4-FA echt lekkere stim, vette energy met zeker euforisch randje en geen kater zoals bij MDMA. Nadat deze op de ban ging, 4-FMA en 6-APB ontdekt, beide nog beter dan 4-FA, elk op hun manier de beste in hun klasse vind ik.
Klik om te vergroten...

Het is maar net welke effecten je zoekt inderdaad
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Het is maar net welke effecten je zoekt inderdaad
Klik om te vergroten...
Swaar, maar vb 4-fma is toch vette amfetamine rc met meer en 6-apb is yoch gewoon vette entactogene stim.
3-FA is dan weer pure pep rc.

En dan heb je nog 2-FDCK vind ik zo'n vette disso en keta rc, waarbij je van alcoholroes tem diepste trip kunt gaan.
3MeO-pcp was ook zo'n lekkere warme trippy disso.
Voor lsd heb je ook goede rc's.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."