#1
Dit kan nog wel eens kloppen, ik krijg van Dexamfetamine ook altijd naast wat jij beschrijft zwelling van de lymfeklieren en dat soort rare shit.Ik denk dat het te maken heeft met te veel gebruiken.
Ik heb hetzelfde met speed.
Kun je dan ook geen hap eten binnenkrijgen en heel slecht en bijna niet drinken?
En dat is dus met het slikken van pillen.