#1
Is kenmerkend voor 3mmc jammer genoeg.Enige is... Ik ga door tot het op is. Als je het mij vraagt is de kans groot dat het door teveel of frequent gebruik zal komen
Is kenmerkend voor 3mmc jammer genoeg.Enige is... Ik ga door tot het op is. Als je het mij vraagt is de kans groot dat het door teveel of frequent gebruik zal komen
Er is een tijdje geweest dat ik daar beter mee om kon gaan. Maar mijn terugvallen van afgelopen jaar startten vrijwel altijd met 3mmc of 4mmc (en ket) om de wachttijd tot PostNL er is te overbruggen.Is kenmerkend voor 3mmc jammer genoeg.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."