#1
Niet gewoon de hele avond lopen schreeuwen? 😜
Rook je?
Rook je?
Nee, zit altijd bij een vriendin in een wooncomplex met heel zure buren dus ben gedwongen een normaal volume te houdenNiet gewoon de hele avond lopen schreeuwen? 😜
Rook je?
Dit kan nog wel eens kloppen, ik krijg van Dexamfetamine ook altijd naast wat jij beschrijft zwelling van de lymfeklieren en dat soort rare shit.Ik denk dat het te maken heeft met te veel gebruiken.
Ik heb hetzelfde met speed.
Kun je dan ook geen hap eten binnenkrijgen en heel slecht en bijna niet drinken?
Drinken gaat prima, doe meestal een blikje fanta per 1,5 uur. Heb de laatste keer met extreem veel moeite 6 mcNuggets binnengekregen, dus dat gaat wel een stuk lastiger.Ik denk dat het te maken heeft met te veel gebruiken.
Ik heb hetzelfde met speed.
Kun je dan ook geen hap eten binnenkrijgen en heel slecht en bijna niet drinken?
Pas maar op voordat je weer een hele discussie krijgt, nee grapje😜Durf het bijna niet te vragen, maar...
...is pluggen misschien iets voor je?
🤣🤣🤣Durf het bijna niet te vragen, maar...
...is pluggen misschien iets voor je?
Neus van TS is misvormd, mond levert problemen op. Injecteren is niet harm reduction... Wat blijft er dan nog over? Kun je 3MMC vapen? Wil je 3MMC vapen?🤣🤣🤣
Sorry vond dit echt grappig hahaha niet lullig bedoeld
Wat er overblijft is stoppen met 3MMC gebruiken, dat was ook mijn punt de vorige keer dat we dit besproken..Neus van TS is misvormd, mond levert problemen op. Injecteren is niet harm reduction... Wat blijft er dan nog over? Kun je 3MMC vapen? Wil je 3MMC vapen?
3MMC heksenzalf? Vast geen efficiënte ROA.
Je bent gewoon tering dom. 🤷🏼♂️ Heeft niks met 3mmc te maken.Persoonlijk vind ik 3mmc echt verschrikkelijk spul.. 1 keer van vrijdagavond tm zondagavond gebruikt. De maandag zo brak ik zag het haast niet meer zitten zo verrot!! Alles deed pijn. Gewoon niet best!!! Nooit weer gedaan.
Ja en nee.Je bent gewoon tering dom. 🤷🏼♂️ Heeft niks met 3mmc te maken.
3mmc kan je vapen ja. Smaakt best lekker. Het schiet alleen niet op. Probeer maar eens 200+mg van die zooi weg te roken. Tegen de tijd dat je ergens komt ben je alweer nuchter man.Neus van TS is misvormd, mond levert problemen op. Injecteren is niet harm reduction... Wat blijft er dan nog over? Kun je 3MMC vapen? Wil je 3MMC vapen?
3MMC heksenzalf? Vast geen efficiënte ROA.
Blijkbaar komt het meer voor dus 🤷♂️Te veel 3mmc. Ik heb het ook gehad
Nee pluggen van de gamma niet nee. Die schroef je dan overigens weer wel.Pluggen betekend in je arie schroeven toch? Klapt ie wel het hardste in denk ik. Maar geen pluggen van de Gamma toch? 🤣🤣
Is kenmerkend voor 3mmc jammer genoeg.Enige is... Ik ga door tot het op is. Als je het mij vraagt is de kans groot dat het door teveel of frequent gebruik zal komen
Er is een tijdje geweest dat ik daar beter mee om kon gaan. Maar mijn terugvallen van afgelopen jaar startten vrijwel altijd met 3mmc of 4mmc (en ket) om de wachttijd tot PostNL er is te overbruggen.Is kenmerkend voor 3mmc jammer genoeg.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."