Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHees/zwaardere stem na 3MMC slikken?

Hees/zwaardere stem na 3MMC slikken?

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet gewoon de hele avond lopen schreeuwen? 😜

Rook je?
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Persoonlijk vind ik 3mmc echt verschrikkelijk spul.. 1 keer van vrijdagavond tm zondagavond gebruikt. De maandag zo brak ik zag het haast niet meer zitten zo verrot!! Alles deed pijn. Gewoon niet best!!! Nooit weer gedaan.
N
NassauweLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo allemaal, eerste post hier dus vergeef me als er iets niet aan klopt.

Regelmatig (om de 3-4 weken) slik ik in het weekend bommetjes (size 2 capsules ongeveer 1/3 vol) met 3MMC. De rest van de groep snuift, maar mijn neus is vanbinnen genetisch een beetje misvormd en heb wat operaties gehad waardoor dat erg pijnlijk is voor mij.

Nu kan ik me er iets bij voorstellen dat snuiven iets met je stem doet, maar ik heb het nu al 2 keer gehad dat ik in de loop van de avond een steeds zwaardere stem krijg terwijl ik dus niks snuif. Krijg ook voice cracks/stem die soms overslaat (wat de rest overigens wel erg grappig vindt). Is na een dag of 2 weer normaal. Ging allebei de keren ook gemoeid met wat lichte keelpijn die 2 dagen erna.

Iemand enige ervaring hiermee of weet hoe dit uberhaupt kan? Ik stop het in echt afgesloten capsules die pas onder invloed van maagzuur in mijn maag opengaan, dus er zou nog geen korrel in mijn keel terecht moeten kunnen komen.
N
NassauweLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anunnaki zei:
Niet gewoon de hele avond lopen schreeuwen? 😜

Rook je?
Klik om te vergroten...
Nee, zit altijd bij een vriendin in een wooncomplex met heel zure buren dus ben gedwongen een normaal volume te houden :(

Heb over heel het weekend in totaal 2 sigaretten opgestoken, rook normaalgezien niet.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fisherman's friend zei:
Ik denk dat het te maken heeft met te veel gebruiken.
Ik heb hetzelfde met speed.
Kun je dan ook geen hap eten binnenkrijgen en heel slecht en bijna niet drinken?
Klik om te vergroten...
Dit kan nog wel eens kloppen, ik krijg van Dexamfetamine ook altijd naast wat jij beschrijft zwelling van de lymfeklieren en dat soort rare shit.

En dat is dus met het slikken van pillen.
N
NassauweLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fisherman's friend zei:
Ik denk dat het te maken heeft met te veel gebruiken.
Ik heb hetzelfde met speed.
Kun je dan ook geen hap eten binnenkrijgen en heel slecht en bijna niet drinken?
Klik om te vergroten...
Drinken gaat prima, doe meestal een blikje fanta per 1,5 uur. Heb de laatste keer met extreem veel moeite 6 mcNuggets binnengekregen, dus dat gaat wel een stuk lastiger.

Wat is eigenlijk een normale dosis voor slikken? Ik hou de (snuivende) rest ongeveer bij in hoeveelheid gedurende de avond, pak meestal net wat minder. Denk dat ik afgelopen weekend (2 nachten doorgehaald oeps) in totaal een gram naarbinnen heb gewerkt.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Durf het bijna niet te vragen, maar...

...is pluggen misschien iets voor je?
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casrus zei:
Durf het bijna niet te vragen, maar...

...is pluggen misschien iets voor je?
Klik om te vergroten...
Pas maar op voordat je weer een hele discussie krijgt, nee grapje😜
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pluggen betekend in je arie schroeven toch? Klapt ie wel het hardste in denk ik. Maar geen pluggen van de Gamma toch? 🤣🤣
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casrus zei:
Durf het bijna niet te vragen, maar...

...is pluggen misschien iets voor je?
Klik om te vergroten...
🤣🤣🤣

Sorry vond dit echt grappig hahaha niet lullig bedoeld
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Anunnaki zei:
🤣🤣🤣

Sorry vond dit echt grappig hahaha niet lullig bedoeld
Klik om te vergroten...
Neus van TS is misvormd, mond levert problemen op. Injecteren is niet harm reduction... Wat blijft er dan nog over? Kun je 3MMC vapen? Wil je 3MMC vapen?
3MMC heksenzalf? Vast geen efficiënte ROA.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Neus van TS is misvormd, mond levert problemen op. Injecteren is niet harm reduction... Wat blijft er dan nog over? Kun je 3MMC vapen? Wil je 3MMC vapen?
3MMC heksenzalf? Vast geen efficiënte ROA.
Klik om te vergroten...
Wat er overblijft is stoppen met 3MMC gebruiken, dat was ook mijn punt de vorige keer dat we dit besproken..

Maar ik snap ook jouw kant!
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Te veel 3mmc. Ik heb het ook gehad
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Om de 3 weken is te vaak. Zou minimaal 2 maand houden tussen je gebruik.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
pistebully zei:
Persoonlijk vind ik 3mmc echt verschrikkelijk spul.. 1 keer van vrijdagavond tm zondagavond gebruikt. De maandag zo brak ik zag het haast niet meer zitten zo verrot!! Alles deed pijn. Gewoon niet best!!! Nooit weer gedaan.
Klik om te vergroten...
Je bent gewoon tering dom. 🤷🏼‍♂️ Heeft niks met 3mmc te maken.
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Cutepool je hebt gelijk dat was ook verschrikkelijk dom whahaha maar thats me ik ging altijd door tot het gaatje
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
cutepool zei:
Je bent gewoon tering dom. 🤷🏼‍♂️ Heeft niks met 3mmc te maken.
Klik om te vergroten...
Ja en nee.

Bij mij was het oeverloze bijpakken alleen als ik snoof.

Vandaar dat ik dat niet meer deed.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Casrus zei:
Neus van TS is misvormd, mond levert problemen op. Injecteren is niet harm reduction... Wat blijft er dan nog over? Kun je 3MMC vapen? Wil je 3MMC vapen?
3MMC heksenzalf? Vast geen efficiënte ROA.
Klik om te vergroten...
3mmc kan je vapen ja. Smaakt best lekker. Het schiet alleen niet op. Probeer maar eens 200+mg van die zooi weg te roken. Tegen de tijd dat je ergens komt ben je alweer nuchter man.

Ook pluggen zal niet helpen. Ik had zelf met zowel 3- als 4-mmc vaak een kikker in de keel, slijm en heesheid. En ik plugde vrijwel altijd.

Enige is... Ik ga door tot het op is. Als je het mij vraagt is de kans groot dat het door teveel of frequent gebruik zal komen. Want als niet rokende, alleen gebruikende plugger had ik er ook last van. Elke keer opnieuw.

cutepool zei:
Te veel 3mmc. Ik heb het ook gehad
Klik om te vergroten...
Blijkbaar komt het meer voor dus 🤷‍♂️

pistebully zei:
Pluggen betekend in je arie schroeven toch? Klapt ie wel het hardste in denk ik. Maar geen pluggen van de Gamma toch? 🤣🤣
Klik om te vergroten...
Nee pluggen van de gamma niet nee. Die schroef je dan overigens weer wel.
Tja klapt ie het hardste in... Opzich wel gelet op HR.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#19
LucidLucy zei:
Enige is... Ik ga door tot het op is. Als je het mij vraagt is de kans groot dat het door teveel of frequent gebruik zal komen
Klik om te vergroten...
Is kenmerkend voor 3mmc jammer genoeg.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Anunnaki zei:
Is kenmerkend voor 3mmc jammer genoeg.
Klik om te vergroten...
Er is een tijdje geweest dat ik daar beter mee om kon gaan. Maar mijn terugvallen van afgelopen jaar startten vrijwel altijd met 3mmc of 4mmc (en ket) om de wachttijd tot PostNL er is te overbruggen.

Elke keer opnieuw... Nee vanavond stop ik om 23:00 en dan lekker naar bed vervolgens om half 7 sochtends het laatste beetje naar binnen te werken. Om vervolgens zo brak als wat te beginnen met wat thuiswerken tot eindelijk PostNL er is.

Maarja... Ik vergeet nog weleens dat ik verslaafd ben 😅

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."