#1
Ik zou niet kwalijk nemen als iemand totaal wappie om 6 uur in de ochtend bij mij komt tenzij het geen gewoonte wordt. 1x mag wel![:)]()
Hahahahahaha same!🤣Ineens ben ik dankbaar dat mijn deurbel kapot is 😂
Da's ook mr bij een klein aantal, waarbij ik dat bij kan doen, zonder daarna mé schuldgevoel te zitten. Ook draaide het uiteindelijk vr ons beide giga gezellig uit, zal ook wel meespelen, dat ze dit duld en die vrijdag, nog uitgebreid gechat n gebeld en toonde ik de typische excuses en schaamte (volgens menselijke normen n blabla), mr ze het kei nice n gezellig vond en ze zelf zé, de ongeplande uitjes, afspraakjes zijn toch vaak de beste. Buiten eerste uurtje, was ze vooral bezorgd en wast verschil in energie gewoon toooo much. Maar ze heeft al zo vaak benadrukt, dat ze veel liever heeft dak afkom, ongeacht het uur, tuurlijk weet ik dat ze hiermee bedoeld, asr iets is, nood heb aan troost, contact. Sanderdaags (zaterdag) terug gegaan om de bel te checken, online nieuwe besteld, das tminste. Maar da's ook puur omdat zij is wie ze is en ni zonder haar kan. En keb al sterk eigen willeke en of 'boeie', da willeke was vrijdagochtend x 100😆Bro jij belt met je leipe bakkes om 06:00 aan en nodigt jezelf uit naar binnen? Dat zou ik mijn vrienden niet in dank afnemen.
Steentjes tegen het raam😆Ineens ben ik dankbaar dat mijn deurbel kapot is 😂
Ah is het vanaf nu met scores🙌😆10/10 voor taalgebruik
2/10 voor gedrag (om 06u mensen wakker bellen!!)
Ja toch best wel, in begin wask eerder gematigd overtuigd. Maar eerste keren, vergeleek ik het te hard met 6apb en 4fma en wou de werking van 4fma. Belachelijk natuurlijk, want beide hebben entactogene effecten en zijn serotonine-slurpers.3fa heerlijk spul
Beste qua pure pep-stim rc, nam hiervoor te vaak 6apb en 4fma n dan nog is 3mmc of 3cmc tussendoor, ff genoeg gehad vd serotonine-stims😜Love 3-FA 😍
Dat iemand zoiets duldt betekend niet dat iemand het waardeert. Zou zuinig omgaan met vrienden die dit 'toestaan'.Da's ook mr bij een klein aantal, waarbij ik dat bij kan doen, zonder daarna mé schuldgevoel te zitten. Ook draaide het uiteindelijk vr ons beide giga gezellig uit, zal ook wel meespelen, dat ze dit duld en die vrijdag, nog uitgebreid gechat n gebeld en toonde ik de typische excuses en schaamte (volgens menselijke normen n blabla), mr ze het kei nice n gezellig vond en ze zelf zé, de ongeplande uitjes, afspraakjes zijn toch vaak de beste. Buiten eerste uurtje, was ze vooral bezorgd en wast verschil in energie gewoon toooo much. Maar ze heeft al zo vaak benadrukt, dat ze veel liever heeft dak afkom, ongeacht het uur, tuurlijk weet ik dat ze hiermee bedoeld, asr iets is, nood heb aan troost, contact. Sanderdaags (zaterdag) terug gegaan om de bel te checken, online nieuwe besteld, das tminste. Maar da's ook puur omdat zij is wie ze is en ni zonder haar kan. En keb al sterk eigen willeke en of 'boeie', da willeke was vrijdagochtend x 100😆
Ze waardeerde vooral het verder verloop. Mja, hoe dichter mensen bij mij staan, ze echt nogal wat moeten dulden. Mé al die persoonlijkheden dak bezit, ist ni makkelijk vr hen😈Dat iemand zoiets duldt betekend niet dat iemand het waardeert. Zou zuinig omgaan met vrienden die dit 'toestaan'.
Goed om te weten 😈Ik zou niet kwalijk nemen als iemand totaal wappie om 6 uur in de ochtend bij mij komt tenzij het geen gewoonte wordt. 1x mag wel![]()
Jij bent altijd welkom!Goed om te weten 😈
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."