Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-FA en heel fijne beleving

3-FA en heel fijne beleving

19 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou niet kwalijk nemen als iemand totaal wappie om 6 uur in de ochtend bij mij komt tenzij het geen gewoonte wordt. 1x mag wel:)
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#2
HappyMind zei:
Ineens ben ik dankbaar dat mijn deurbel kapot is 😂
Klik om te vergroten...
Hahahahahaha same!🤣
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
3fa heerlijk spul
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Love 3-FA 😍
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
FredKroket zei:
Bro jij belt met je leipe bakkes om 06:00 aan en nodigt jezelf uit naar binnen? Dat zou ik mijn vrienden niet in dank afnemen.
Klik om te vergroten...
Da's ook mr bij een klein aantal, waarbij ik dat bij kan doen, zonder daarna mé schuldgevoel te zitten. Ook draaide het uiteindelijk vr ons beide giga gezellig uit, zal ook wel meespelen, dat ze dit duld en die vrijdag, nog uitgebreid gechat n gebeld en toonde ik de typische excuses en schaamte (volgens menselijke normen n blabla), mr ze het kei nice n gezellig vond en ze zelf zé, de ongeplande uitjes, afspraakjes zijn toch vaak de beste. Buiten eerste uurtje, was ze vooral bezorgd en wast verschil in energie gewoon toooo much. Maar ze heeft al zo vaak benadrukt, dat ze veel liever heeft dak afkom, ongeacht het uur, tuurlijk weet ik dat ze hiermee bedoeld, asr iets is, nood heb aan troost, contact. Sanderdaags (zaterdag) terug gegaan om de bel te checken, online nieuwe besteld, das tminste. Maar da's ook puur omdat zij is wie ze is en ni zonder haar kan. En keb al sterk eigen willeke en of 'boeie', da willeke was vrijdagochtend x 100😆
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
HappyMind zei:
Ineens ben ik dankbaar dat mijn deurbel kapot is 😂
Klik om te vergroten...
Steentjes tegen het raam😆
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Lezen en leren zei:
10/10 voor taalgebruik
2/10 voor gedrag (om 06u mensen wakker bellen!!)
Klik om te vergroten...
Ah is het vanaf nu met scores🙌😆
Is 6u dan geen 6je waard?🥺😆
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
mitchieee zei:
3fa heerlijk spul
Klik om te vergroten...
Ja toch best wel, in begin wask eerder gematigd overtuigd. Maar eerste keren, vergeleek ik het te hard met 6apb en 4fma en wou de werking van 4fma. Belachelijk natuurlijk, want beide hebben entactogene effecten en zijn serotonine-slurpers.

Terwijl ik 3fa nu juist zo kan waarderen, omdat het net niks op je serotonine werkt en geen entactogene effecten heeft, gewoon lekkere pep-energy.

En ook alles wat sterk op mn serotonine werkt, heeft toch beduidend zwaardere uitwerking en meer belastend. 20mg 6apb meer, kan al extra nadelige bijwerkingen hebben en 4fma moet ik ook bij dosis blijven.
Terwijl 3fa dit nadeel niet tot minimaal heeft, stapelen kan perfect.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Laboratoriumrat zei:
Love 3-FA 😍
Klik om te vergroten...
Beste qua pure pep-stim rc, nam hiervoor te vaak 6apb en 4fma n dan nog is 3mmc of 3cmc tussendoor, ff genoeg gehad vd serotonine-stims😜
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nihilist88 zei:
Da's ook mr bij een klein aantal, waarbij ik dat bij kan doen, zonder daarna mé schuldgevoel te zitten. Ook draaide het uiteindelijk vr ons beide giga gezellig uit, zal ook wel meespelen, dat ze dit duld en die vrijdag, nog uitgebreid gechat n gebeld en toonde ik de typische excuses en schaamte (volgens menselijke normen n blabla), mr ze het kei nice n gezellig vond en ze zelf zé, de ongeplande uitjes, afspraakjes zijn toch vaak de beste. Buiten eerste uurtje, was ze vooral bezorgd en wast verschil in energie gewoon toooo much. Maar ze heeft al zo vaak benadrukt, dat ze veel liever heeft dak afkom, ongeacht het uur, tuurlijk weet ik dat ze hiermee bedoeld, asr iets is, nood heb aan troost, contact. Sanderdaags (zaterdag) terug gegaan om de bel te checken, online nieuwe besteld, das tminste. Maar da's ook puur omdat zij is wie ze is en ni zonder haar kan. En keb al sterk eigen willeke en of 'boeie', da willeke was vrijdagochtend x 100😆
Klik om te vergroten...
Dat iemand zoiets duldt betekend niet dat iemand het waardeert. Zou zuinig omgaan met vrienden die dit 'toestaan'.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
FredKroket zei:
Dat iemand zoiets duldt betekend niet dat iemand het waardeert. Zou zuinig omgaan met vrienden die dit 'toestaan'.
Klik om te vergroten...
Ze waardeerde vooral het verder verloop. Mja, hoe dichter mensen bij mij staan, ze echt nogal wat moeten dulden. Mé al die persoonlijkheden dak bezit, ist ni makkelijk vr hen😈
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#12
Javelin zei:
Ik zou niet kwalijk nemen als iemand totaal wappie om 6 uur in de ochtend bij mij komt tenzij het geen gewoonte wordt. 1x mag wel:)
Klik om te vergroten...
Goed om te weten 😈
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#13
HappyMind zei:
Goed om te weten 😈
Klik om te vergroten...
Jij bent altijd welkom!
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#14
10/10 voor taalgebruik
2/10 voor gedrag (om 06u mensen wakker bellen!!)
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een hele lap tekst, maar kan er geen touw aan vastknopen haha.

Maar fijn dat je een goede trip hebt gehad (denk ik).
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kerel doe je wel voorzichtig? :)
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#17
04u40: 3FA 125mg oraal

Terwijl ik dit typ of ca gepost zal zijn, zitk ca 4u35 bij vriendin.

En juaa zne de 3fa zitr al van 6u echt lekker in (dikke half5 125mg) 😁 En zo ook in über energy modus, nachtelijk, allé ochtend bezoekje gaan brengen bij vriendin, ca 10-15min stappen, was zo vóór 6u, dus de piek moest nog komen, ma kging al in Duracell modus.

Dus ook sociale mood, focus, de zin n nood, ma weinig v dingen aantrekken...of noem het hyper n niet opgeef mood, keb da maske letterlijk non stop zot gebeld, phone, ging over mr constant voicemail, tegelijk deurbel nr de pleuris geklopt😆
En net dak et wou opgeven en enkele meters richting thuis verplaatste, belt ze mij, mé slaapstemmeke n vré ongerust op. Ik blij as klein kind, n ma tetteren n dak nog vlakbij zen, die merkte natuurlijk dak iets had gepakt, dus zo goe da zis en da ze alleen al weet dak onder invloed ben, moestkt geen 2x vragen, ja ja kom mr binnen, klaat u in die toestand ni alleen terug gaan.

Ik in strakke energy modus, dansend de lift in, gaak binnen en echt toenk da slaapkopke zag en ik über overweldigend n hyper 2.0 en best geil ook, want we knuffel gaven, wouk ni lossen en knuffelde wa steviger door en kheb energie vo 2 en plakkend tegen elkaar, de zetel ingeploft, zij half op mij, ik ben ook kei klef, geil en ocharme vr da maske, midden uit hare vaste slaap gebeld, super loom, krijgt ge dees ineens in aa appartement.

Ik liet haar in de zetel en ik kan ni stilzitten, ondertussen muziek opgezet, ni te luid, ma dansend, zie ik alle hoekjes vd ruimte, benk kei actief, pak vanalles vast, op dit moment, nog geen fijn gezelschap vr haar (vertelde ze later).

Het té hyper strakke, verloor meer van z'n pluimen. Had ik fijn en speels contact met de 2 woefkes, waark anders eerder uit buurt blijf.

Alles is meer en meer toppie n kzoek al snel terug gezelschap v vriendin op, ma die was vo mij te gewoontjes n serieus en begon dan te vragen ofk çva was n wak gepakt heb, kweet da zij het fijne wilt weten, voor geval dat ik slecht zou gaan fzo...en kreageer helder n gefocust op alles.

Zitten knusjes tegen elkaar, omdat zij het eerder fris é, mr ik juist warm, dus zij goe ingeduffeld, ik in t-shirt en het werd, allé is nu nog omgeslagen in heerlijk veel praten met elkaar, ik zeer open en zij ging daar ook in mee, ben ook gewoon pak minder in die lijfelijke hyper, da's relatief, ik kan moeilijk stilzitten en wil knuffelen en haar opeten, mr allemaal redelijk braaafjes n meer speels en zij geniet ook v de affectie n ze laat me ook doen en zelf aait ze me en voelen ons beide über comfy en ik zit in über praat en ook luistermodus en we hebben het super gezellig samen, open gesprekken zonder gêne.

Ze dan ook zé, amai eerst dachtk ohnee, wa moek nu, hij een Duracell konijn vs ik die letterlijk uit slaap is gerukt en in te vermoeide periode zit n bleef, waarbij ze vreesde dat ze door mijn strakke hyper gedrag, geagiteerd en geïrriteerd zou geraken.

Maar door mijn reeds minder hyper energy, die de ruimte met happy en no stress vibe vulde, waarbij alles goe is vr mij n eigenlijk über easy is, ervaaade zij, dit ook als een über aangenaam onderonsje.

Alle harde, scherpe kantjes, de overdrive van emoties, de mr proper met tikkie smetvrees, zwart-wit mindset, de veeleisende, die vaak sarcasme tot cynisme uitstraalt en hard kan zijn met woorden, zijn vr groot deel afwezig door de 3fa, ik zeker eerste fase, sowieso een weinig controleerbare strakke focus energy ervaar en dit deels sterk kan beïnvloed worden door setting.

In huidig geval, was ik eerst strak hyper n fullll energy, maar na verdwijnen vd über strakke energy, ben ik echt top gezelschap gebleken vr mn vriendin en zorgde ik vr een ongedwongen, good feeling vibe, met wederzijdse affectie en veel gesprekken, zowel luchtig als diepe gesprekken, maar waar we beide, anders snel kunnen ontsporen, in een ongecontroleerbare emotie-bommeked, ging dit nu zoveel beter, wat vr een gemoedelijke en gezapige sfeer n vibe zorgde tussen ons beide.

Zo extreem verschillend, ivm onze ontmoetingen, wanneer ik zonder iets of met alcohol (geld ook vr haar) op, toch rond de 60-70% in soms ferme drama en extreme emoties gewikkeld waren.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bro jij belt met je leipe bakkes om 06:00 aan en nodigt jezelf uit naar binnen? Dat zou ik mijn vrienden niet in dank afnemen.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ineens ben ik dankbaar dat mijn deurbel kapot is 😂
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha mooi, lekker plat bels verslag. Dat vroege aanbellen doordeweeks zou ik ook niet waarderen, verder ziet de trip er wel comfortabel uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."