#1
Breng een sample naar de testservice als je bang bent dat het niet meer goed is, dan weet je 't zeker.
Daarover gesproken, de testcase brengt me in de war. Kun je helpen als je ervaring hebt?Breng een sample naar de testservice als je bang bent dat het niet meer goed is, dan weet je 't zeker.
Hoezo? Kan ik het verzonden monster niet terugkrijgen? Wat heb ik eraan als ik niet hetzelfde vloeipapier terug kan krijgen? Ik begrijp het nog steeds nietDe sample ben je kwijt. De uitslag krijg je inderdaad telefonisch na minimaal een week (tenzij het heel druk is dan kan het langer duren) en anoniem als je dat wilt.
Ik begrijp dat. poedervorm is oké, maar waarom testen mensen blotter? Ik ga binnenkort 1-p lsd bestellen en wil het zeker laten testen. maar toen ik er 10 kocht, stuurde ik er 2 om te testen. juiste artikel. Hoe zorgen ze voor anderen?Je levert plm 100mg in van wat je hebt zodat je weet wat de samenstelling van de rest van dezelfde stash is. Wat je ook inlevert, het gaat verloren in het test-procédé. Niks aan te doen.
Je levert plm 100mg in van wat je hebt zodat je weet wat de samenstelling van de rest van dezelfde stash is. Wat je ook inlevert, het gaat verloren in het test-procédé. Niks aan te doen.
Ik snap jouw vraag niet echt, maar je test blotters of poeder of vloeistof of pillen om te weten wat het precies is en hoe sterk gedoseerd het is. De verkopers van drugs liegen 99% van de tijd over de kwaliteit van hun waren. Als we even aannemen dat een blottervel uniform gedoseerd is met hetzelfde middel en je hebt er 10 uit hetzelfde vel dan lever je er 1 of 2 in om van de andere 8 te weten wat het is.Ik begrijp dat. poedervorm is oké, maar waarom testen mensen blotter? Ik ga binnenkort 1-p lsd bestellen en wil het zeker laten testen. maar toen ik er 10 kocht, stuurde ik er 2 om te testen. juiste artikel. Hoe zorgen ze voor anderen?
is testen op blotters dan niet overbodig?
Overigens is 2-cc toch een stabiele stof? Het is geen lsd die onder invloed van uv en zuurstof met de minuut vergaat?prettige dag
ik heb 2-c c in gedesintegreerde pilvorm. Helaas heb ik hem niet in een afgesloten zak bewaard.
Het werd bewaard in een donkere kast en op kamertemperatuur. maar het kwam in contact met de lucht. Die staat er al 3 weken.
zou het corrupt kunnen zijn? Ik denk dat er niets is gebeurd.
Ik wilde het je nog steeds vragen
Met dank
Klopt, 2c’xs zijn net als mdm’xxs zeer stabiel itt lsdOverigens is 2-cc toch een stabiele stof? Het is geen lsd die onder invloed van uv en zuurstof met de minuut vergaat?
Optimaal is het niet om niet in een afgesloten zak te bewaren. Het grootste probleem dat je nu waarschijnlijk hebt is dat de luchtvochtigheid erbij kon.
@Dirkjan weet hier op chemisch niveau vast meer van.
Bedankt voor de verklarende informatie. dus als ik pillen bestel in plaats van vloeipapier, heb ik er geen probleem mee om het te laten testen. En ik kan de pil die ik op dezelfde dag heb getest terugnemen? als dit het geval is zal ik pillen bestellenDe regels zijn best duidelijk omschreven voor het testen volgens mij. Dit is in elk geval in de tijd dat ik nog veel liet testen, gemixt met mijn persoonlijke ervaringen:
- ze doen vrijwel altijd (behalve voor blotters en RC's dacht ik) een sneltest op locatie. Dit doen ze dus in het gesprek waar jij je drugs aan hun laat zien, recht voor je neus.
- bij pillen kijken ze naar alle kenmerken èn de sneltest. Daarna kijken ze in hun systeem of exact deze pil al voorkomt in recente testresultaten.
Zo ja, dan krijg je direct de uitslag. Voorwaarde is wel dat alles moet kloppen, van afmetingen op de tiende millimeter tot aan het gewicht van de pil, de sneltest, etc.
Zo nee, dan kan je de pil laten opsturen naar het lab voor een specifieke test om de werkzame stoffen, gifstoffen en restproductiestoffen te kwalificeren en te kwantificeren. Deze pil ben je dan dus ook kwijt, die krijg je niet meer terug.
- Poeders gaan in principe altijd naar het lab. Anders weet je nog niet of er eventueel gifstoffen of versnijding middelen in zitten. Ze doen wel altijd de sneltest om te zien of er ĂĽberhaupt werkzame stof in zit.
De ingeleverde poeder (minimaal 150mg en max 1gram) ben je dus ook kwijt. Ik zou aanraden zo rond de 160-170mg aan te leveren voor de zekerheid. Maar niet meer, want je krijgt het niet meer terug.
- Blotters zijn een lastig verhaal. Hierop doen ze in mijn ervaring geen sneltest. Deze gaat direct naar het lab.
Blotters worden altijd gekwalificeerd (testen wat voor stof erop zit) maar bijna nooit gekwantificeerd (testen hoe sterk ze zijn). Kwantificeren van blotters is namelijk een duur proces en doen ze zeer zelden.
Ze zeggen dat je kans maakt op kwantificeren als je twee aaneengesloten blotters aan kan leveren. En ze kan voorzien van zoveel mogelijk info. Ik heb dat weleens gedaan. Inclusief foto van de print die op het hele veld stond (niet het blottervel zelf. Dan zouden ze denken dat ik een dealer ben, wat niet het geval is). Ik heb ze bij wijze van nog net niet het nummer van de dealer gegeven waar ik ze had gehaald. En alsnog werden ze niet gekwantificeerd.
Als je de sterkte van blotters wilt weten, zou ik hier dus ook niet je hoop op vestigen. Je bent echt een geluksvogel als het wèl gebeurt.
Blotters ben je dus hoe dan ook kwijt, want ze gaan altijd naar het lab.
Ik hoop dat dit wat duidelijkheid schept. Met vloeistoffen heb ik geen ervaring.
Je krijgt geteste producten niet meer terug.En ik kan de pil die ik op dezelfde dag heb getest terugnemen?
Jij ook een prettige dag!ik heb 2-c c in gedesintegreerde pilvorm. Helaas heb ik hem niet in een afgesloten zak bewaard.
Het werd bewaard in een donkere kast en op kamertemperatuur. maar het kwam in contact met de lucht. Die staat er al 3 weken.
zou het corrupt kunnen zijn? Ik denk dat er niets is gebeurd.
Nee je krijgt de pil niet mee terug. Alleen als ze hem herkennen in het systeem omdat ie recent (dat wil zeggen de afgelopen twee, misschien drie weken) eerder is getest bij een van hun testcentra.Bedankt voor de verklarende informatie. dus als ik pillen bestel in plaats van vloeipapier, heb ik er geen probleem mee om het te laten testen. En ik kan de pil die ik op dezelfde dag heb getest terugnemen? als dit het geval is zal ik pillen bestellen
De aanname is dat andere blotters dan min of meer even sterk zijn. Bij pillen is dat trouwens ook zo.Ik begrijp dat. poedervorm is oké, maar waarom testen mensen blotter? Ik ga binnenkort 1-p lsd bestellen en wil het zeker laten testen. maar toen ik er 10 kocht, stuurde ik er 2 om te testen. juiste artikel. Hoe zorgen ze voor anderen?
is testen op blotters dan niet overbodig?
Bij het testen wordt de drug (meestal) eerst opgelost in een oplosmiddel (meestal methanol). Vervolgens wordt het door een apparaat geleid wat op twee manieren test: via chromatografie en via en spectografie. Door de resultaten van die twee methodes met elkaar te combineren kan met grote zekerheid (99,99%) gezegd worden om welke drug het gaat. Maar om de drug vervolgens weer uit het oplosmiddel te halen zou echt veel te duur worden.Hoezo? Kan ik het verzonden monster niet terugkrijgen? Wat heb ik eraan als ik niet hetzelfde vloeipapier terug kan krijgen? Ik begrijp het nog steeds niet
ik heb 2-c c in gedesintegreerde pilvorm. Helaas heb ik hem niet in een afgesloten zak bewaard.
In mijn omgeving accepteren ze op donderdag monsters. gelei..
Heb je nou een (verkruimelde) pil, of een kwaksel met gelei, een bommetje met poeder, of een blotter?Ik wilde bijvoorbeeld 1 vloeipapier laten testen en die heb ik donderdag afgeleverd. Ik krijg het dezelfde dag nog terug, dan verneem ik telefonisch het resultaat. is dit hoe het gebeurt?
De aanname is dat andere blotters dan min of meer even sterk zijn. Bij pillen is dat trouwens ook zo.
Het Drugs Informatie Monitoring Systeem (DIMS) houdt wel een database bij van allerlei recente samples die zijn ingeleverd. Pillen en blotters worden vaak hertest als ze steeds opnieuw worden ingeleverd. Zo kunnen ze ontdekken of het ene sample misschien (veel) meer drugs bevat dan het andere sample. Als er een grote spreiding zit in de dosis van verschillende samples dan wordt daarvoor gewaarschuwd.
Bij het testen wordt de drug (meestal) eerst opgelost in een oplosmiddel (meestal methanol). Vervolgens wordt het door een apparaat geleid wat op twee manieren test: via chromatografie en via en spectografie. Door de resultaten van die twee methodes met elkaar te combineren kan met grote zekerheid (99,99%) gezegd worden om welke drug het gaat. Maar om de drug vervolgens weer uit het oplosmiddel te halen zou echt veel te duur worden.
Bovendien worden samples anoniem ingeleverd. Dus hoe kan je de drug dan weer teruggeven aan degene die het inleverde, als je niet weet wie het was?
Dan komen er ook nog juridische belemmeringen dat verstrekking van drugs weer gaat gelden; daar heb je weer een andere ontheffing voor nodig (die het ministerie van Justitie no way gaat geven). Je kan de leeftijd van degene die de drugs komt ophalen niet controleren (want anoniem). Plus je kan dan makkelijker aansprakelijk gehouden worden in het geval dat iemand de teruggegeven drug inneemt en dan last krijgt van gezondheidsproblemen. Dan heb je nog gezeik met verzending en de kosten daarvan...
Ik vind het best logisch dat je je sample niet meer terugkrijgt![]()
Nee je krijgt de pil niet mee terug. Alleen als ze hem herkennen in het systeem omdat ie recent (dat wil zeggen de afgelopen twee, misschien drie weken) eerder is getest bij een van hun testcentra.
Met een generieke RC pellet gaan ze hem nooit herkennen. Die gaat gegarandeerd naar het lab.
Of ze 1p-LSD (ik neem aan dat je dat wil laten testen) in pillen ook kwantificeren... Ik heb geen idee. Its worth a shot.
Kan ook zomaar zijn dat het kwantificeren lastig is omdat we spreken over mcg i.p.v. mg bij xtc of andere middelen.
Maar waarom wil je je pil zo graag terug? Je kan toch gewoon een extra bestellen uit dezelfde batch?
Je krijgt dus ook sowieso nooit dezelfde dag de uitslag. Meestal één of twee weken later. Je weet alleen dezelfde dag of er werkzame stof in zit door de sneltest die ze uitvoeren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."