Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 c-c vragen

2 c-c vragen

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
hiimacid zei:
Ik begrijp dat. poedervorm is oké, maar waarom testen mensen blotter? Ik ga binnenkort 1-p lsd bestellen en wil het zeker laten testen. maar toen ik er 10 kocht, stuurde ik er 2 om te testen. juiste artikel. Hoe zorgen ze voor anderen?

is testen op blotters dan niet overbodig?
Klik om te vergroten...
De aanname is dat andere blotters dan min of meer even sterk zijn. Bij pillen is dat trouwens ook zo.

Het Drugs Informatie Monitoring Systeem (DIMS) houdt wel een database bij van allerlei recente samples die zijn ingeleverd. Pillen en blotters worden vaak hertest als ze steeds opnieuw worden ingeleverd. Zo kunnen ze ontdekken of het ene sample misschien (veel) meer drugs bevat dan het andere sample. Als er een grote spreiding zit in de dosis van verschillende samples dan wordt daarvoor gewaarschuwd.

hiimacid zei:
Hoezo? Kan ik het verzonden monster niet terugkrijgen? Wat heb ik eraan als ik niet hetzelfde vloeipapier terug kan krijgen? Ik begrijp het nog steeds niet
Klik om te vergroten...
Bij het testen wordt de drug (meestal) eerst opgelost in een oplosmiddel (meestal methanol). Vervolgens wordt het door een apparaat geleid wat op twee manieren test: via chromatografie en via en spectografie. Door de resultaten van die twee methodes met elkaar te combineren kan met grote zekerheid (99,99%) gezegd worden om welke drug het gaat. Maar om de drug vervolgens weer uit het oplosmiddel te halen zou echt veel te duur worden.

Bovendien worden samples anoniem ingeleverd. Dus hoe kan je de drug dan weer teruggeven aan degene die het inleverde, als je niet weet wie het was?

Dan komen er ook nog juridische belemmeringen dat verstrekking van drugs weer gaat gelden; daar heb je weer een andere ontheffing voor nodig (die het ministerie van Justitie no way gaat geven). Je kan de leeftijd van degene die de drugs komt ophalen niet controleren (want anoniem). Plus je kan dan makkelijker aansprakelijk gehouden worden in het geval dat iemand de teruggegeven drug inneemt en dan last krijgt van gezondheidsproblemen. Dan heb je nog gezeik met verzending en de kosten daarvan...

Ik vind het best logisch dat je je sample niet meer terugkrijgt :wink:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap het even niet.

hiimacid zei:
ik heb 2-c c in gedesintegreerde pilvorm. Helaas heb ik hem niet in een afgesloten zak bewaard.
Klik om te vergroten...
hiimacid zei:
In mijn omgeving accepteren ze op donderdag monsters. gelei..
Klik om te vergroten...

hiimacid zei:
Ik wilde bijvoorbeeld 1 vloeipapier laten testen en die heb ik donderdag afgeleverd. Ik krijg het dezelfde dag nog terug, dan verneem ik telefonisch het resultaat. is dit hoe het gebeurt?
Klik om te vergroten...
Heb je nou een (verkruimelde) pil, of een kwaksel met gelei, een bommetje met poeder, of een blotter?
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
De aanname is dat andere blotters dan min of meer even sterk zijn. Bij pillen is dat trouwens ook zo.

Het Drugs Informatie Monitoring Systeem (DIMS) houdt wel een database bij van allerlei recente samples die zijn ingeleverd. Pillen en blotters worden vaak hertest als ze steeds opnieuw worden ingeleverd. Zo kunnen ze ontdekken of het ene sample misschien (veel) meer drugs bevat dan het andere sample. Als er een grote spreiding zit in de dosis van verschillende samples dan wordt daarvoor gewaarschuwd.


Bij het testen wordt de drug (meestal) eerst opgelost in een oplosmiddel (meestal methanol). Vervolgens wordt het door een apparaat geleid wat op twee manieren test: via chromatografie en via en spectografie. Door de resultaten van die twee methodes met elkaar te combineren kan met grote zekerheid (99,99%) gezegd worden om welke drug het gaat. Maar om de drug vervolgens weer uit het oplosmiddel te halen zou echt veel te duur worden.

Bovendien worden samples anoniem ingeleverd. Dus hoe kan je de drug dan weer teruggeven aan degene die het inleverde, als je niet weet wie het was?

Dan komen er ook nog juridische belemmeringen dat verstrekking van drugs weer gaat gelden; daar heb je weer een andere ontheffing voor nodig (die het ministerie van Justitie no way gaat geven). Je kan de leeftijd van degene die de drugs komt ophalen niet controleren (want anoniem). Plus je kan dan makkelijker aansprakelijk gehouden worden in het geval dat iemand de teruggegeven drug inneemt en dan last krijgt van gezondheidsproblemen. Dan heb je nog gezeik met verzending en de kosten daarvan...

Ik vind het best logisch dat je je sample niet meer terugkrijgt :wink:
Klik om te vergroten...
LucidLucy zei:
Nee je krijgt de pil niet mee terug. Alleen als ze hem herkennen in het systeem omdat ie recent (dat wil zeggen de afgelopen twee, misschien drie weken) eerder is getest bij een van hun testcentra.

Met een generieke RC pellet gaan ze hem nooit herkennen. Die gaat gegarandeerd naar het lab.

Of ze 1p-LSD (ik neem aan dat je dat wil laten testen) in pillen ook kwantificeren... Ik heb geen idee. Its worth a shot.
Kan ook zomaar zijn dat het kwantificeren lastig is omdat we spreken over mcg i.p.v. mg bij xtc of andere middelen.

Maar waarom wil je je pil zo graag terug? Je kan toch gewoon een extra bestellen uit dezelfde batch?

Je krijgt dus ook sowieso nooit dezelfde dag de uitslag. Meestal één of twee weken later. Je weet alleen dezelfde dag of er werkzame stof in zit door de sneltest die ze uitvoeren.
Klik om te vergroten...

bedankt iedereen. de resterende 2-c is gisteren gebruikt en ging goed. geen probleem :) Als ik de test noem, heb ik zo'n geheugen Ik heb 3 blotters besteld bij een plaats waar ik altijd bestel. Van de postzegels die ik ontving was er 1 1 plsd, 1 was helemaal leeg (geen druppel) en één was FAKE-vloeipapier dat me 1 geweldige dag bezorgde en me maanden weghield van de rc. dus het heeft voor mij geen zin om nu 1-2 items te laten testen en ervan uit te gaan dat de andere items in de tas hetzelfde zijn.

Op basis hiervan zal ik, als mijn verkoper accepteert, hem vragen om de vloeipapieren als een geheel, als een pagina, te leveren. ja, dan zou het resultaat van de test hetzelfde moeten zijn als bij andere drogers.

Ik wil altijd weer uit dezelfde batch bestellen, maar ik denk dat het voor mij onmogelijk is om te zeggen of het dezelfde batch is, als ik poeder heb besteld, is dat een mogelijkheid :) Nogmaals bedankt. goede fora
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#4
en nog een vraag :)

Test je altijd je rc-bestellingen? Direct een pil of een stempel nemen zonder te testen lijkt mij eng (na slechte ervaring :/ ).
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
een kwaksel met gelei
Klik om te vergroten...
:sweatsmile:

Wanna buy some good shit?

AHI_43545239383837383936.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."