Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStop met achter vendors te vragen via PM!

Stop met achter vendors te vragen via PM!

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
Ik krijg wel vrij regelmatig, via PM, de vraag achter vendors, welke ik kan aanraden.

Rapporteerde in het verleden niet echt, gaf enkel de regel n waarschuwing, maar tgebeurt te vaak.

Dus vanaf nu rapporteer ik deze individu's ook.

Zo duidelijke boodschap lijkt me en vr de rest sta ik open vr alle vragen en delen van mijn ervaringen, binnen de forumregels 😄
t
transformatedLid
Nihilist88 zei:
Ik krijg wel vrij regelmatig, via PM, de vraag achter vendors, welke ik kan aanraden.

Rapporteerde in het verleden niet echt, gaf enkel de regel n waarschuwing, maar tgebeurt te vaak.

Dus vanaf nu rapporteer ik deze individu's ook.

Zo duidelijke boodschap lijkt me en vr de rest sta ik open vr alle vragen en delen van mijn ervaringen, binnen de forumregels 😄
Klik om te vergroten...
Ik heb er eigenlijk nooit van last. Maar weet wel dat sommige leden hier waarschijnlijk vaak last van hebben.
Is altijd zo geweest hier op DF. Het is ook en drugsforum en mensen denken vaak hier te kunnen scoren en dat lukt ook doordat ze scoren met de banhamer!
w
witte270Lid
Wat ik bloedirritant vind is wanneer je een serieuze vraag of tripreport maakt en er vervolgens een account van een dag oud aan je vraagt welke regio je je bevindt. Alleen maar om zooi te verkopen.
M
MR_CHIPLid
vooral rapporteren die mensen
M
MDMAutistLid
Je kunt ze ook een link naar een potlood vendor geven. Dan is het snel afgelopen met die ongein.
D
DirkdirkLid
MDMAutist zei:
Je kunt ze ook een link naar een potlood vendor geven. Dan is het snel afgelopen met die ongein.
Klik om te vergroten...
Potlood vendor? Potlood vendor? HET IS POTLOODVENTER! Een potlood vendor is een half Nederlands half Engelse naam voor iemand die daadwerkelijk potloden verkoopt. Een potloodventer is iemand die zijn jas opentrekt om zijn slurfjan aan voorbijgangers te zien omdat hij seksueel opgewonden raakt van mensen die schrikken om zijn naaktheid.

en door. :handpointright1:
M
MR_CHIPLid
good to have you back love it
M
MR_CHIPLid
ja jou ja wie anders :grin:
D
DirkdirkLid
robinjoo1 zei:
good to have you back love it
Klik om te vergroten...
Je bedoelt mij? Graag gedaan. Glad to be back. 😊
D
DirkdirkLid
robinjoo1 zei:
ja jou ja wie anders :grin:
Klik om te vergroten...
CD1A3518-8B3D-45A0-A497-FC83D6779014.gif
A
ApennootjeLid
Mensen hebben toch gewoon Google?
M
MoestuinierLid
FishtailLemon zei:
Mensen hebben toch gewoon Google?
Klik om te vergroten...

Zoals een westvlaams gezegde spreekt; "De slimme leven met de domme"
M
MoestuinierLid
FishtailLemon zei:
Ja, maar hoe onintelligent moet je dan zijn?
Klik om te vergroten...

Zoiets als naar spoed rennen omdat dokter google zegt dat je een hartinfarct krijgt van pijnlijke teen.
A
ApennootjeLid
PsyTekz zei:
Zoals een westvlaams gezegde spreekt; "De slimme leven met de domme"
Klik om te vergroten...
Ja, maar hoe onintelligent moet je dan zijn?
L
Levensgenieter🌈Lid
Dirkjan zei:
Potlood vendor? Potlood vendor? HET IS POTLOODVENTER! Een potlood vendor is een half Nederlands half Engelse naam voor iemand die daadwerkelijk potloden verkoopt. Een potloodventer is iemand die zijn jas opentrekt om zijn slurfjan aan voorbijgangers te zien omdat hij seksueel opgewonden raakt van mensen die schrikken om zijn naaktheid.

Klik om te vergroten...
Dit heb ik een keer meegemaakt toen ik nog schattig was, als 16 jarige, liep met een vriendin over straat en een jongen die bij z'n fiets stond haalde opeens zijn halfslappe komkommer uit z'n broek.
D
DirkdirkLid
Natozlato zei:
halfslappe komkommer
Klik om te vergroten...
:sweatsmile:
L
Levensgenieter🌈Lid
De Zeemeerman zei:
En hebben jullie hem hard uitgelachen ?! 😂🥒
Klik om te vergroten...
Dat sowieso! 😂
D
De ZeemeermanLid
Natozlato zei:
Dit heb ik een keer meegemaakt toen ik nog schattig was, als 16 jarige, liep met een vriendin over straat en een jongen die bij z'n fiets stond haalde opeens zijn halfslappe komkommer uit z'n broek.
Klik om te vergroten...
En hebben jullie hem hard uitgelachen ?! 😂🥒
T
TijdloosLid
Gewoon rapporteren en negeren die pb's. Ik heb er minder last van komt vast omdat ik dat topic had geschreven over noem geen RC vendors.
I
InhoudsopgaveLid
Dirkjan zei:

Klik om te vergroten...
De potloodvendor hier kom ik wel regelmatig. Mal uitgevallen wannabe 20-jarige kunstcarriere.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."