Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4 FMA snuiven?

4 FMA snuiven?

24 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
C
ChacChanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allen, recent besloten om 4fma te gaan proberen. Ik heb persoonlijk de voorkeur om drugs te snuiven en vroeg mij af of dit met 4fma ook rendabel is.

Zo ja, Is het handiger om 1 of 2 lijnen te nemen met een hogere dosis of om het te verspreiden over de avond? Weet iemand hoe lang de duur is van 4FMA wanneer je het snuift?

Thanks!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Super korte werking, je neus gaat je niet dankbaar zijn
C
ChacChanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Super korte werking, je neus gaat je niet dankbaar zijn
Klik om te vergroten...
Tja, mijn neus is mij vaak niet dankbaar na het weekend. Ik vind bommetjes gewoon stukken minder fijn. Wat is volgens jou een super korte werking?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
ChacChan zei:
Tja, mijn neus is mij vaak niet dankbaar na het weekend. Ik vind bommetjes gewoon stukken minder fijn. Wat is volgens jou een super korte werking?
Klik om te vergroten...
Ik snuif het ook altijd hoor. Alleen dit goedje is echt troep

Hooguit een kwartier een lekkere rush. Niet eens denk ikโ€ฆ Daarna komen al snel de negatieve effecten naar de voorgrond.

Beste is eigenlijk wel een goed bommetje doseren, heb je meer plezier van
C
ChacChanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Ik snuif het ook altijd hoor. Alleen dit goedje is echt troep

Hooguit een kwartier een lekkere rush. Niet eens denk ikโ€ฆ Daarna komen al snel de negatieve effecten naar de voorgrond.

Beste is eigenlijk wel een goed bommetje doseren, heb je meer plezier van
Klik om te vergroten...
Check. Heb op t moment geen capsules liggen. Denk dat ik het door een drankje mix en mocht het effect niet gewenst zijn dan kan ik altijd nog wat sleutelpuntjes nemen right?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
ChacChan zei:
Check. Heb op t moment geen capsules liggen. Denk dat ik het door een drankje mix en mocht het effect niet gewenst zijn dan kan ik altijd nog wat sleutelpuntjes nemen right?
Klik om te vergroten...
Stukje wc papier werkt ook als bommetje hoor! ๐Ÿ˜œ

Lijkt me ontzettend goor door je drinken. Chemisch goedje, niet best voor je tanden ook.

Ik zou voor een bommetje gaan, sleutelen kan altijd nog!
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het kort geleden als probeersel gesnoven.
Kleine dosis van 50mg.
Het branden in de neus vond ik wel meevallen.
het effect was erg zwak. Een verrassend droge mond, licht actief en klein beetje klamme handen.
Beslist niets euforisch of iets wat er naar hint.
Het restant van de 1gr is in de plee gegaan.
C
ChacChanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Stukje wc papier werkt ook als bommetje hoor! ๐Ÿ˜œ

Lijkt me ontzettend goor door je drinken. Chemisch goedje, niet best voor je tanden ook.

Ik zou voor een bommetje gaan, sleutelen kan altijd nog!
Klik om te vergroten...
True! Capsules zijn wel stukken chiller.
Maargoed, alles voor het feestje. We gaan het zien vanavond. ๐Ÿ™ˆ
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
ChacChan zei:
True! Capsules zijn wel stukken chiller.
Maargoed, alles voor het feestje. We gaan het zien vanavond. ๐Ÿ™ˆ
Klik om te vergroten...
Zeker! Ben benieuwd naar je ervaring! Ik kreeg er nogal veel cravings van. Vooral door het snuiven. Zat echt om de paar minuten te puntenโ€ฆ Have fun. ๐Ÿ˜
C
ChacChanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Numiah zei:
Ik heb het kort geleden als probeersel gesnoven.
Kleine dosis van 50mg.
Het branden in de neus vond ik wel meevallen.
het effect was erg zwak. Een verrassend droge mond, licht actief en klein beetje klamme handen.
Beslist niets euforisch of iets wat er naar hint.
Het restant van de 1gr is in de plee gegaan.
Klik om te vergroten...
Hmm, klinkt als een teleurstellende ervaring ja. Ben benieuwd hoe ik er op ga reageren. :)
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#11
Only one way to find out.
Als je maar voorzichtig doet.
ChacChan zei:
Hmm, klinkt als een teleurstellende ervaring ja. Ben benieuwd hoe ik er op ga reageren. :)
Klik om te vergroten...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Beste is eigenlijk wel een goed bommetje doseren, heb je meer plezier van
Klik om te vergroten...

Hoeveel mg noem jij een โ€œgoedโ€ bommetje? Ik heb het nog nooit geprobeerd maar wel in huis. In pilvorm van 125mg per stuk.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuiven is echt verspilling van 4-fma en van je neus
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#14
Brrrr 4-FMA snuiven. No thanks. Krijg al bijna tranen in m'n ogen als ik eraan denk
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#15
4fma snuiven was echt erg , een soort chernobyl in je neus .
A
Aron Kurwa777Lid
01-01-2024, 00:00
#16
het voelt lekker maar het is niet echt goed voor je neus
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#17
4fma snuiven werkt voor geen meter
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zonde van je 4-fma, neusslijmvlies en je hersenpan.
s
snabbertje0801Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Beste mensen,

Ik wil jullie waarschuwen over deze stof(4-FMA). Ik had dit een aantal keer geprobeerd en heb hier wel het een en ander over te vertellen. Ik gebruikte dit een paar keer in een kleine dosis. Toen viel dit bij mij als een soort speed en was er vrij weinig aan de hand. Echter toen ik de dosis iets verhoogde gebeurde er dit.


Ik nam de lijn omdat ik die avond lekker wilde gaan gabberen na het nemen liep ik naar buiten. Ik ging een sigaret roken want dat vind ik altijd lekker na een lijn. Toen ik even stond te roken voelde ik mij licht worden. Enorm licht alsof mijn benen er niet meer waren. Mijn hoofd werd ook licht en mijn zicht werd troebel. Ik stond aan het water en keek naar de stad rotterdam vanaf de haven in het donker. Alle lichten die ik zag werden wazig en begonnen zich uit te spreiden... het leken net alsof de lichten neonbuizen werden. Ik raakte toen enorm in paniek. Gelukkig zag ik mensen die in de auto zaten en heb mijn probleem uitgelegd(was bij een soort meeting) en heb toen gevraagd of ze op mij wilden letten. Ik ben naast hun auto gaan hurken en gaan praten om me van dit gevoel af te leiden. Uiteindelijk mocht ik even bij ze in de auto zitten en zakte het gevoel waardoor ik toch nog naar het feestje kon. Toch voelde het voor mij wel zeker 20 minuten tot een half uur alsof ik zou gaan flauwvallen en misschien het licht wel zou gaan zien... iemand anders hier ook ervaring mee?
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#20
Klinkt alsof de sigaret een beetje hard/slecht viel en je van die draaierigheid een paniekaanval kreeg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."