Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo forum, ik vroeg mij zojuist even af hoe het voelt voor mensen om dexamfetamine, methylfenidaat etc te gebruiken wanneer zij geen adhd hebben. Zowel mensen met en zonder ADHD kunnen zich beter focussen en beter werken/studeren right? Wat zijn dan de verschillen?"
"Gelato43 zei: Alsof het mezelf is die dit schrijft. Dit had ik gister avond ook heel toevallig. De eerste paar keren dat ik miauw gebruikte was ik niet te stoppen als het om praten ging. De laatste paar x dat ik miauw gebruik ben ik gewoon mezelf met wat meer energie (ik hou altijd wel 1,5-2 maanden pauze voordat ik weer eens wat doe) maar ik heb totaal geen behoefte meer om zo veel te praten als voorheen. Persoonlijk vind ik het niet zo heel erg, ik vond mezelf juist irritant als ik zoveel contact zocht met mensen omdat ik nuchter totaal niet zo ben. Ik denk dat je er mee leert omgaan na een tijdje, ookal gebruik ik niet elk weekend. Klik om te vergroten... Dit dus. Ik gebruik het nu ook alleen op feestjes en heel af en toe een keer nog een weekend met vrienden. Dan kom ik gemiddeld op 1 keer per 2 maanden. Ik ben nuchter alleen wel redelijk druk van mijzelf dus ik kan mij er toch wel redelijk aan storen helaas."
"N3K0 zei: Het lichaam wil waarschijnlijk gewoon rust. En heeft ook geen energie meer. Het is uitgeput//overprikkeld. Dus ik vind het eigenlijk vrij logisch. En ja de meest voor de hand liggende oplossing kun je denk ik zelf ookwel bedenken. (Niks gebruiken, minder gebruiken, niet dagen doorgaan, op tijd naar bed, gezond eten enz enz enz) Klik om te vergroten... Maar de ene keer heb ik hier vrijwel geen last van en de andere keer ben ik na 2 uurtjes al in mijzelf gekeerd. Heb dan gewoon goed geslapen en gegeten in beide gevallen."
"Hallo, Ik kan echt helemaal nergens vinden of je 5mapb kan bijnemen. Ik weet dat het met 6apb geen nut heeft en het alleen de effecten verlengd. Iemand hier die het antwoord weet?"
"Hallo allen, Een maand geleden ongeveer heb ik hier op dit forum een bericht geplaatst over 4mpd. Tijdens het gebruik ervan was ik namelijk uiteindelijk vrijwel volledig verlamd geraakt (bericht is te lezen op mn profiel) Nu zijn we dus een maand verder. Ik moest twee weken weer wennen aan lopen en bewegen, alsof de verbinding van mn brein naar mn benen niet helemaal goed tot stand kwam. Alles voelde wiebelig en werkte niet mee. Dat gevoel was dus na 2 weken volledig weg. Ik was zo blij. Ik was namelijk zo enorm bang dat het zou blijven. Dat ik voor altijd moest dealen met het gevoel van disconnectie met mn benen.... 1 week later begon ik ineens te spasten vanuit mn middenrif. Snapte er niks van. Uiteindelijk werden ze steeds heftiger en zijn ze vrijwel continu aanwezig. Uiteindelijk verplaatsde het zich ook naar mn arm en nek/hoofd. Ik ben enorm spastisch en bijna elk moment aan het ticken. Conclusie: FNS Nu vermoed ik dat dit wellicht een 'zeer zeldzaam geval is'. Net als dat voorgeschreven medicijnen bijwerkingen hebben, hebben drugs dat uiteraard ook. Alleen is er zo weinig bekend over 4mpd dat ik dit toch wel echt wil delen hier. Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet!"
"Pleuny zei: Ik was toevallig ook overgestapt van broma naar pyra . Ik kreeg van die broma nachtmerries en was bang voor afhankelijkheid . Ik had gelezen dat pyrazolam minder selectief is voor een bepaalde sub gaba a receptor waar normaal hypnotische benzo's op werken en veelal de heftige afkicks vandaan komen. Ik weet niet hoe afhankelijk pyra is maar heb er stukke minder rebound shit van dan broma . Pyra is natuurlijk ook veralavend begrijp me niet verkeerd . Pyra werkt uitstekend ook in kleine dosissen (0.5) voor angst zonder hypnose . Klik om te vergroten... Hoe ben je toen overgestapt? Ik kreeg juist door de broma minder nachtmerries. Had tussendoor 1 keer oxazepam geslikt voor t slapen omdat ik de broma niet kon vinden (superdom maar ik had die dag toevallig er veel last van paniek) en de ergste nachtmerrie ooit gehad."
"Hai! Ik weet niet of mensen zich hier in herkennen, maar ik vind t persoonlijk soms heel chill om wat te kijken tijdens een 'gemiddelde' ketaminetrip. Vaak zet ik zelf Harry Potter of Flodder aan, vraag mij niet waarom, maar mn ketaminebrein gaat daar echt heel goed op. Soms werkt t bijna als een soort ankerpunt 🙃 Hebben andere mensen ook dat ze specifieke films/series fijn vinden om aan te zetten?"
"Hallo medegebruikers! Voor degene onder ons die drugs (hebben) laten testen, wat was de meeste schokkende uitslag die je hebt gehad?"
"Hoi! Ben je van plan om te gaan slapen van zaterdag op zondag? Want met speed kan dat weleens heel lastig worden. Ben je van plan om de hele tijd speed te punten of neem je een bommetje? Want zonder slaap (en wss eten want dat gaat ook niet aan de speed) de volgende dag xtc gebruiken kan vrij pittig zijn"
"Hallo medegebruikers, Voor de mensen onder ons die wat vaker 3mmc gebruiken zal dit fenomeen wel bekend zijn. De wil om te praten is compleet weg (meestal) na langere tijd gebruiken. Dr gaat nog wel wat in je om en je volgt de gesprekken, maar aanhaken lukt gewoon echt niet. Dus uiteindelijk zit je uren voor je uit te staren. Ik ben sinds een jaar ongeveer heel erg geminderd met 3mmc. Dus als ik t dan nog eens doe dan heb ik vaak wel een gezellige avond. Alleen deze nacht was t echt flink raak en zat ik al een hersendode voor mij uit te staren. Ik was wel aan t viben, maar voelde mij wel echt 'die ene debiel' die allang naar huis moet. Is dit een gevalletje kwaliteit? Zijn er dingen die je kan doen om hier uit te komen? Mindset, handelingen etc. Thanks voor het lezen"