Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, Ik wil jullie waarschuwen over deze stof(4-FMA). Ik had dit een aantal keer geprobeerd en heb hier wel het een en ander over te vertellen. Ik gebruikte dit een paar keer in een kleine dosis. Toen viel dit bij mij als een soort speed en was er vrij weinig aan de hand. Echter toen ik de dosis iets verhoogde gebeurde er dit. Ik nam de lijn omdat ik die avond lekker wilde gaan gabberen na het nemen liep ik naar buiten. Ik ging een sigaret roken want dat vind ik altijd lekker na een lijn. Toen ik even stond te roken voelde ik mij licht worden. Enorm licht alsof mijn benen er niet meer waren. Mijn hoofd werd ook licht en mijn zicht werd troebel. Ik stond aan het water en keek naar de stad rotterdam vanaf de haven in het donker. Alle lichten die ik zag werden wazig en begonnen zich uit te spreiden... het leken net alsof de lichten neonbuizen werden. Ik raakte toen enorm in paniek. Gelukkig zag ik mensen die in de auto zaten en heb mijn probleem uitgelegd(was bij een soort meeting) en heb toen gevraagd of ze op mij wilden letten. Ik ben naast hun auto gaan hurken en gaan praten om me van dit gevoel af te leiden. Uiteindelijk mocht ik even bij ze in de auto zitten en zakte het gevoel waardoor ik toch nog naar het feestje kon. Toch voelde het voor mij wel zeker 20 minuten tot een half uur alsof ik zou gaan flauwvallen en misschien het licht wel zou gaan zien... iemand anders hier ook ervaring mee?"
"@Nihilist88 Later ben ik er zeker nog lekker op gegaan, heb toch zeker 3-4 uur flink gewaust en was nog wakker tot de volgende middag ergens!"
"@HuisbaasBob Geen idee, de draaierigheid en visuals die er bij kwamen lijkt mij absoluut niet door de sigaret te zijn gekomen"