Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsa-PiHP / α-PHP

a-PiHP / α-PHP

92 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
BBKING zei:
Ik heb 40mg gerookt en luisterde naar mijn lichaam. Het was.... Neeh.
Klik om te vergroten...
Het gevaar zit hem in het redosen, de eerste 1 a 2 keer werkt het nog daarna redose je een hele nacht met iets wat geen effect geeft en je alleen maar een beetje normaal laat voelen.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Apotheker zei:
Overigens is N-ethylpentedrone wel goed spul, alleen gaan helaas nep batches van rond momenteel.
Klik om te vergroten...
Nog niet geprobeerd. Komt nog wel eens. Speedy?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
BBKING zei:
Nog niet geprobeerd. Komt nog wel eens. Speedy?
Klik om te vergroten...
zeker! het is wel kort werkend, beetje ri coke.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is het mogelijk om aphp te vapen zonder dat ik mijn huis naar een gay orgy laat ruiken.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#5
benzzzy zei:
Is het mogelijk om aphp te vapen zonder dat ik mijn huis naar een gay orgy laat ruiken.
Klik om te vergroten...
Nee, het stinkt hier verd al de hele week. Wat een lucht, ongelooflijk joh.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De Apotheker zei:
Ik heb er een gram van weggebinged en dat was de ergste kater die ik ooit heb gehad, ben er zelfs voor de eerste hulp naar gegaan omdat ik mij zo slecht voelde.
Klik om te vergroten...
Leuk spul, ga het vannavond eens proberen! Maar even serieus, wat zeiden ze bij de eerste hulp? Konden ze waarschijnlijk aantonen in je lichaam.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#7
BBKING zei:
Nee, het stinkt hier verd al de hele week. Wat een lucht, ongelooflijk joh.
Klik om te vergroten...
Hoe kan dat dan? Verandert de geur van je zweet?
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Apotheker zei:
En dan dat terwijl er op reddit een heuse cult following is rond hexen.
Klik om te vergroten...
OH ja joh, toch maar ff gluren zometeen.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#9
DikkeBar zei:
Ik heb onlangs wat A-PIHP van XXXX gehaald en kan niet klagen over de kwaliteit.
Ik had ervoor gekozen om het te snuiven. De smaak en geur zijn echter vreselijk. Elke lijn dat ik snuif moet ik kokhalzen, soms meerdere keren.
Het effect ervaar ik integenstelling tot de geur zeer aangenaam. Ik legde lijntjes van ongeveer 40mg tot 50mg.
In mijn ervaring met A-PIHP kan ik persoonlijk het effect wat vergelijken met het snuiven van gewassen coke of een sterker lichamelijk effect dan 3mmc (zonder de hyperactiviteit). Het geeft me zelfvertrouwen, maakt me wakker, ik ben veel socialer (maar in mijn hoofd gaat er niet veel denken om dus converaties met sobere mensen verlopen akward en verwarrend). Ik kon nog productief werken, zolang het geen zware denkkracht of eigen initiatief voor ideeën vroeg. Het gaf ook een flinke boost aan mijn libido, ik had 24/7 zin. Ik had wel last van zweet en de geur van het zweet kwam overeen met de geur van de A-PIHP. De geur is 2 daagjes in de kamer blijven hangen en daarna verdwenen.

IMO is het best van te gaan slapen na je gebruik. Ik heb er een nachtje op doorgedaan om dan niet meer gebruiken de volgende dag door te gaan en ik voelde me erg misselijk, zweette me kapot en had af en toe wazig zicht. Dit had ik echter niet als ik ging slapen na mijn gebruik.

De drang om telkens wanneer het uitwerkt bij te nemen is best groot. Ik heb een sterke mentale, dus ik kan het wel stoppen wanneer het moet, maar het zou niet met plezier zijn. Ik heb eerder ook 1 keer heroine, meth en crack gesnoven om te zien hoe het was en hoe moeilijk het voor mij zou zijn om er af te blijven. Ik had namelijk al gemerkt dat mijn vrienden veel sneller het idee hadden om bij te nemen, of nieuwe drugs te halen wanneer het op was.
Aangezien ik dus best goed bestendig ben tegen de drang van het opnieuw te gebruiken, kan ik zeggen dat je dit beter niet probeert als je gemakkelijk verslaafd raakt. Ik zou het qua redose drang ongeveer gelijk zetten met crack en meth. Qua overall verslaving zou ik het boven crack en meth snuiven zetten, maar wss onder crack en meth roken of spuiten.
Klik om te vergroten...
Naam van de vendor zou ik weghalen, is niet toegestaan om die te benoemen namelijk
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
DikkeBar zei:
Ik heb onlangs wat A-PIHP van *modknip* gehaald en kan niet klagen over de kwaliteit.
Ik had ervoor gekozen om het te snuiven. De smaak en geur zijn echter vreselijk. Elke lijn dat ik snuif moet ik kokhalzen, soms meerdere keren.
Het effect ervaar ik integenstelling tot de geur zeer aangenaam. Ik legde lijntjes van ongeveer 40mg tot 50mg.
In mijn ervaring met A-PIHP kan ik persoonlijk het effect wat vergelijken met het snuiven van gewassen coke of een sterker lichamelijk effect dan 3mmc (zonder de hyperactiviteit). Het geeft me zelfvertrouwen, maakt me wakker, ik ben veel socialer (maar in mijn hoofd gaat er niet veel denken om dus converaties met sobere mensen verlopen akward en verwarrend). Ik kon nog productief werken, zolang het geen zware denkkracht of eigen initiatief voor ideeën vroeg. Het gaf ook een flinke boost aan mijn libido, ik had 24/7 zin. Ik had wel last van zweet en de geur van het zweet kwam overeen met de geur van de A-PIHP. De geur is 2 daagjes in de kamer blijven hangen en daarna verdwenen.

IMO is het best van te gaan slapen na je gebruik. Ik heb er een nachtje op doorgedaan om dan niet meer gebruiken de volgende dag door te gaan en ik voelde me erg misselijk, zweette me kapot en had af en toe wazig zicht. Dit had ik echter niet als ik ging slapen na mijn gebruik.

De drang om telkens wanneer het uitwerkt bij te nemen is best groot. Ik heb een sterke mentale, dus ik kan het wel stoppen wanneer het moet, maar het zou niet met plezier zijn. Ik heb eerder ook 1 keer heroine, meth en crack gesnoven om te zien hoe het was en hoe moeilijk het voor mij zou zijn om er af te blijven. Ik had namelijk al gemerkt dat mijn vrienden veel sneller het idee hadden om bij te nemen, of nieuwe drugs te halen wanneer het op was.
Aangezien ik dus best goed bestendig ben tegen de drang van het opnieuw te gebruiken, kan ik zeggen dat je dit beter niet probeert als je gemakkelijk verslaafd raakt. Ik zou het qua redose drang ongeveer gelijk zetten met crack en meth. Qua overall verslaving zou ik het boven crack en meth snuiven zetten, maar wss onder crack en meth roken of spuiten.
Klik om te vergroten...
Het noemen van vendors is zoals @Laramonjour zegt niet toegestaan. Lees de forumregels die mega irritant in je beeld staan even door. Deze keer krijg je een waarschuwing.

Laramonjour zei:
Naam van de vendor zou ik weghalen, is niet toegestaan om die te benoemen namelijk
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor het weghalen van de vendornaam in je quote! Scheelt mij weer 😁
K
KGBlerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb speciaal een account aangemaakt om hierop te kunnen reageren.
Ik ben al jaren actief bezig met verschillende middelen (op recreatieve basis uiteindelijk), maar a-pihp is iets wat ik toch best akelig vindt.
Na een kleine dosis voor mijn lengte/gewicht (75mg), merk ik dat de effecten bijzonder sterk zijn en de craving duidelijk aanwezig is. Hier zal ik niet aan toe geven, maar het effect blies me wel even omver.
Pas hier mee op a.u.b.!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
KGBler zei:
Ik heb speciaal een account aangemaakt om hierop te kunnen reageren.
Ik ben al jaren actief bezig met verschillende middelen (op recreatieve basis uiteindelijk), maar a-pihp is iets wat ik toch best akelig vindt.
Na een kleine dosis voor mijn lengte/gewicht (75mg), merk ik dat de effecten bijzonder sterk zijn en de craving duidelijk aanwezig is. Hier zal ik niet aan toe geven, maar het effect blies me wel even omver.
Pas hier mee op a.u.b.!
Klik om te vergroten...
Ja is vervelend spul. Vele er aan onderdoor zien gaan, dus lekker van weg blijven!
L
Lid 110071Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Gisteren las ik hier in een forum over a-PiHP / a-PHP.
Heb inmiddels wat gegoogled, maar ligt het aan mij of is dit een weinig besproken RC hier, die opeens aandacht krijgt?
Ben erg benieuwd naar de ervaring van mede DF-ers.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blijf ver ver weg van pyrros.

Kut spul.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
benzzzy zei:
Blijf ver ver weg van pyrros.

Kut spul.
Klik om te vergroten...
Ga ik helemaal mee akkoord.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik lees altijd alleen maar over deze stoffen vanuit het perspectief van doorgewinterde junks die meteen dagenlang wakker blijven om alles op te maken. Ben weleens benieuwd wat een enigszins normaal persoon ervan maakt.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
KlaasVaak zei:
Ik lees altijd alleen maar over deze stoffen vanuit het perspectief van doorgewinterde junks die meteen dagenlang wakker blijven om alles op te maken. Ben weleens benieuwd wat een enigszins normaal persoon ervan maakt.
Klik om te vergroten...
Nee dat doen pyros met je.
Heeft niks te maken met "doorgewinterde junks".
L
Lid 110071Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Bedankt, moet ik niet aan beginnen. Ken mezelf. Een beetje
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
KlaasVaak zei:
Ik lees altijd alleen maar over deze stoffen vanuit het perspectief van doorgewinterde junks die meteen dagenlang wakker blijven om alles op te maken. Ben weleens benieuwd wat een enigszins normaal persoon ervan maakt.
Klik om te vergroten...
Dat doen pyrros met je.

Als je begint zal het opgaan ongeacht de consequenties.

Het is haast onmogelijk om dit niet te doen.
Of op zijn minst zeer zeer lastig...
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#20
Erick36 zei:
Gisteren las ik hier in een forum over a-PiHP / a-PHP.
Heb inmiddels wat gegoogled, maar ligt het aan mij of is dit een weinig besproken RC hier, die opeens aandacht krijgt?
Ben erg benieuwd naar de ervaring van mede DF-ers.
Klik om te vergroten...
Ik vind persoonlijk a-pihp tegenvallen, heb het bij 2liijntjes van 60mg gehouden. het is echt troep om te snuiven. De geur, de drip en het brandt nogal.
De a-php heb ik gister voor het eerst getest, gelijk een nachtje doorgehaald. De bedoeling was rond 07;00 te stoppen. dat lukte wel, maar het slapen niet. Vind de a-php zeker geslaagd. zeêr potent spul met een goeie heftige rush. icm met een benzo, veel te lekker. En voordat ik het doorhad was ik een paar uur verder. en wat lijntjes ook.
Heb uiteindelijk 130mg weggesnoven, van 1gram. Iets meer dan gepland, maar na de uitwerking weinig tot geen craving overdag gehad. Maar ik begrijp wel de waarschuwingen, voordat cje het weet ben je een dag verder.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."